"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Tissot PRS 516 on jossain laatikon pohjalla. Nahkahihna on mielestäni siihen tyylillisesti sopiva, mutta ei ne kestä... Olen siirtynyt vapaiden ranteiden aikaan, halleluja 😉 Garmin on ranteessa vain, jos tarvitsee sykemittausta ilman fillaria.
Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla
Nahkahihnat ulkonäöllisesti olisivat muikeita, kuten ne "GT-väriset" kumirannekkeetkin.
Valitettavasti perintönä saatu atopiaan taipuvainen iho ei siedä moisia kovinkaan pitkään.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Minulla taas iho ei kestä metalliranneketta...
^^metalliseoksesta riippumatta? Kokeile platinaa 999,9 promilleista.
- EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
- EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
- Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta
Titaania ranteeseen? Eikö se oli ei-allergisoiva? Mun Edellinen kello oli sitä.
Aurinkovoimalla toimiva, miinanpurkuhommiin hyväksytty antimagneettinen titaanikello safiirilasilla ja kevlar rannekkeella.
https://goo.gl/photos/VQMnDRYbBGV8juDVA
Titsku tai platina, yleensä molemmat käy. Kakkuloissa itse suosin titaania.
Noista kelloista.
On mullakin valmistujaislahjaksi saatu Certina DS vuodelta 89 (silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo antajana).
Ei sen kuvia kannata pistää noiden arvorautojen rinnalle. Toimii yhä vaan saa olla hyllyllä tuon nykyisen Fenix3:n ollessa kädessä.
Pientä kevennystä "itsevetäviin"
[IMG][/IMG]
^ Oli niin kevyttä ettei se edes näy
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tämä ollut käytössä seitsemän vuotta. Ostin sen oikein Aikatalosta.
Mä en ole juurikaan kelloihin perehtynyt, mutta Voutilaisen luomukset on kovaa kamaa.
Ettäpä ovat upeita! Käsityö kunniaan!
kainosti kysyn, kellään Breitlingiä tai Jaegeria?
Tämä oli jostain syystä pakko saada aikoinaan. Käytettynä ostin (onneksi) halvalla. Painava kuin mikä. Kauhea pitää kädessä mutta toimii itsepuolustukseen tarvittaessa. Festina F16273/2 Road Warrior:
Candino C4455.1:
Certina DS Podium:
Ei, kohtuu platina on kovaa ja siksi ei kestä venytystäkään.
- EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
- EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
- Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta
No juu, kyse ei ole allergiasta vaan jatkuvasta käsien palelusta. Metalli vaan tuntuu liian kylmältä ihoa vasten. Varmaan joku verenkierto ongelma...
Mutta palkitsin juuri itse uudella kellolla. Pitkään pyörittelin liikkeessä Certinan Podiumia, mutta päädyin silti Seikoon. Jotenkin tykkään tuosta Seikon brändistä, eikä Japanilaisuus ole minulle mikään haitta. (kun ei puhuta autoista )
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja nyt foorumitauolla.
Vaikuttaa siltä, että Sinn kelloja myy Suomessa vain Wanhat Warikset Keravalla mutta vaikuttaa myös siltä, että heillä ei ole varsinaista myymälää ollenkaan, vaan ainoastaan nettimyyntiä. Itse haluan kyllä sovittaa ja hypistellä kelloa ennen ostopäätöstä. Lähetinkin Wariksille sähköpostia (kun sitä halusivat soiton sijaan) ja kysyin onko heillä jotain myymälätilaa ja voisiko Sinnin malli 556 I ja A käydä katsastamassa.
Käytettynä näkyy netin syövereistä löytävän pari mallia myynnissä mutta ne ovat Turussa olevissa kelloliikkeissä.
Tunnettu käytettyjen arvokellojen myyjä on ilmeisesti Stadissa Albertinkadulla sijaitseva Sepänviisari mutta Sinniä ei ole tällä hetkellä tarjolla. Monta muuta mielenkiintoista kylläkin. Sepästä luin vähän niitä kommentteja, että käytettyjen hinnat ovat melko suolaisia, parinkymmenen prosentin tinkimällä uudesta kivijalasta päästään samaan hintaan. Toisaalta kuulemma antamalla vaihdossa vanhan arvokellon on hyvitys myös kohtuullisen hyvä eli väliraha toiseen käytettyyn onkin paremmin linjassaan. Eli toimii sellaiseen kaupankäyntiin sitten paremmin.
Anyway, sepällä olisi esim tällainen Raymond Weil kuitenkin erittäin hyvässä hinnassa. Kello on ilmeisesti käytännössä uusi ja hinta nyt 50 prosenttia ovh-hinnasta.
http://www.sepanviisari.fi/sg_miehet...rsikka_001.JPG
Tosin hinta on edelleen 1190 euroa ja en nyt ole ihan varma onko tuo omaan makuun liian hopeinen, jollain tavalla naisten kellon näköinen. Ja haluaisin mieluummin kotomaiset numerot enkä roomalaisia. Mutta livenä tuokin pitäisi tarkistaa ja tuollahan se onnistuu.
Sinn:it on hienoja kelloja. Oman Sinn 6060 ostin reilu 10 vuotta sitten saksasta.
Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit