Onpas kivannäköistä kuvaa tullut, varsinkin K.Kurosen soratie on kuin karkkikauppa lapselle! Enää pari päivää töissä kärvistelyä ja sit pääsee viikonloppuna ajamaan hienossa säässä
Onpas kivannäköistä kuvaa tullut, varsinkin K.Kurosen soratie on kuin karkkikauppa lapselle! Enää pari päivää töissä kärvistelyä ja sit pääsee viikonloppuna ajamaan hienossa säässä
Pysähdys Pitkäkoskella.![]()
Kuva voisi olla myös "Kuka ajoi silloin siellä?"-topikissa
![]()
Hieno mainos, fiilasin![]()
![]()
Myös rovaniemellä jo maastopyöräillään.
Olin vähä yllättyny ku lunta ei enää metsässä ollukkaa![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Laitetaas kuva ilman pyörää…
![]()
Tunnelmia viime vkl retkeltä.
![]()
Eilen allroadia:
![]()
AKT muokkasi tätä : 26.05.2022 at 05.21 Syy: Peisikki
Pientä tihkua, paljon raikasta metsän tuoksua ja riittävästi etäisyyttä valtateihin joten myös mahtavan hiljaista. Vuoden lyhin, ja samalla paras lenkki.
![]()
Iltasessarit savelassa.
![]()
Puolivälin fiilis
EDIT: ei ollutkaan puoliväli vielä vaan noin kolme seitsemäsosaa (3/7).
JackOja muokkasi tätä : 04.06.2022 at 16.33
Jostain se kesäinen tunnelma on revittävä.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Tänään sata mailia kaikkea mahdollista, rupisista metsäteistä kumpuileviin viljelysmaihin:
![]()
Sata mailia gravelia - vaikka mukaan mahtuisi neljännes tai enemmänkin asfalttia - vastaa hyvinkin spandexin kaksisatasta (eli on virtuaalisen peukun tai pienen kunnioittavan eleen arvoinen suoritus, vauhdista riippumatta).
K. Kurosen kuvissa en muista mäkiä juuri nähneeni, mutta se voi joko johtua maantieteestä tai kuvausmieltymyksistä. Sitä vastoin muistan nähneeni ennenkin pitkähköä suoraa sellaista gravelpintaa. joka ei minua erityisemmin houkuttelisi ja joka saattaisi saada minut kääntymään takaisinpäin.
(Itseäni hiukan huvitti ajatus että yläkuvassa on sama tie joka joskus nähtiin karkealla ja suurikokoisella soralla vasta päällystettynä...)
Vaan kyllähän minäkin joskus olen ajanut gravel-suoraa, jolla on tullut mieleen pysähtyä ottamaan fiilis- tai fiilistelykuva. Viimeksi perjantaina:
![]()
Single trackkia
![]()
No, nyt on sellainen kuva joka saa sydämen sykkimään ja veren kiertämään!
Tien pinta juuri sellaista oikeanlaista ääntä renkaiden alla tuottavaa ja ennen kaikkea sellaista jolla ajotunne on pitävä mutta samalla lievästi uiva tai pitäisikö sanoa kelluva, siis juuri sellaista joka tekee gravelista miellyttävällä tavalla erilaista kuin asfaltilla ajaminen.
Luvassa ensin hyvän vauhdin ja ehkä pikkuriikkisen "Nyt mennään!" -elämyksen antava alamäki, siten ylämäki joka vielä alussa nousee puoli-ilmaiseksi, mutta vaatii sitten ajajaltakin jotakin - jos ei muuta, niin pientä himmaamista ettei mene liiaksi punaiselle - ja sitten mäen päällä ikään kuin palkkioksi ponnistelustaan näkee miten tie jatkuu ja seuraava maisema avautuu!
Rokella iha hapoille ja sit vähä enduroa oukullaVähän alko etelän vetelää nousut jo hapottaa. Mutta on tää rollo mukava paikka pyöräillä!
![]()
Meinaatko oukun bikeparkkia? Kyllä sielä puuhaillaan somen mukaan, ei vielä auki kuitenkaan. Ja toiveena ettei ajettaisi ennen kuin paikat kovettunu.
Kirjanmerkit