^ Olisin tyrkyttänyt omiani mutta XL taitaa olla liian iso. En itse oikein ole päässyt noiden kanssa sinuiksi, kerran kaksi vuoteen käytössä ja kohta 10v ikää.
^ Olisin tyrkyttänyt omiani mutta XL taitaa olla liian iso. En itse oikein ole päässyt noiden kanssa sinuiksi, kerran kaksi vuoteen käytössä ja kohta 10v ikää.
Joo harmi, isot on, mutta kiitos kuitenkin.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Vieläkö ne olivat lämpimyydeltään ja tuulenpitävyydeltään likimain uuden veroiset?
(Omat vanhat lienevät samanikäiset ja ne alkoivat jo vaatia kerrospukeutumista. No, ne on muutenkin alennettu hiihtokäyttöön. Se muuten kävi niille kohtalokkaaksi: Amfibit olivat kestäneet kyljellään käynnit - nekin kerrat kun iho ei kestänyt - mutta hiihtolenkillä puhelimeensa keskittyneeltä teintytöltä irtipäässeen koiran hampaille niistä ei ollut vastusta.)
Kauoissa olevat mallit ovat näköjään ilman sitä tuplalahkeensuilla. Minulla olisi yhdet sellaiset täysin iskemättömät M-kokoisena...ja jos olet sitä mieltä että siitä voisi maksaakin...sanotaanko 30% ekstraa?
Ei vaineskaan, mutta jos koko on oikea, voisin ehdottaa sellaista että osta ne toisenmalliset, niin vaihdetaan päikkäin
Mutta kyllähän markkinoilla pitäisi jo muitakin samanveroisia olla! Tahtovat vain olla järjestään säämiskällisiä...
Oli siis vuoden 2015 mallissa: https://road.cc/content/review/14354...cyc-bib-tights mutta liekö sen jälkeen kokonaan kadonnut?At the legs is an internal Lycra stirrup, and over it the softshell forms a 'gasket', as Pearl Izumi calls it, that covers the top of your overshoes. This prevents water running down the front of the legs into overshoes. It works really well.
PS Ihmetyttää millaisesa säässä arvostelija on oikein ajanut, sillä itse en niitä jalkaani laittaisi vielä silloin kun kesäkengilläkin pärjää...
En osaa verrata, kun en enää muista kuinka hyvät ne olikaan uutena. Edelleen ne on kuitenkin lämpimämmät kuin mitkään mun uudemmista.
Heh, laitan tuon +30% tarjouksen harkintaanVanhat oli L:t ja sen verran väljähköt, että M voisi ehkäpä mahtua myös. Mutta periaatteessa ehkä kiinnostaisi jotkut modernimmalla kalvolla varustetut, kun niissäkin lienee kuitenkin tapahtunut kehitystä. Jos siis joku tekisi sellaisia oikeaan talveen tarkoitettuja eikä Keski-Euroopan ”talveen”. Lahkeensuut voisi ratkaista jollain tapaa myös säärystimin, mutta ei niitä yhtä vesitiiviiksi saa kuin tuolla vanhalla Pearl Izumi -systeemillä.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Omat Amfibit on hyvin säilyneet kun tällaisilla lämpimillä keleillä käytän Lidlin tai Diadoran "talvibibsejä" .. tuossa eräs -10C päivä laitoin nuo ekaa kertaa tänä talvena ja tuntui melkein viileiltä
Onko näistä kokemusta ja miten tuo koko?
https://www.xxl.fi/craft-adv-bike-of...1_style?page=1
Tilasin L, kun M oli jo loppunut. Palautan jos ei sovi.
^^Lidlin talviset henkselihousut ehdottomasti parhaat hinta/laatusuhteessa. Ei paljoa häviä Löfflerin vastaaville. Vahva suositus joskus kun tulee taas myyntiin.
Kirjanmerkit