Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 75

Aihe: Jänskättääkö?

Jänskättääkö?

No kyllä täytyy myöntää että vähän.

Peruste: ei voi valitettavasti enempää kommentoida mutta siihen liittyy miekkataksi ja tuleva yö
    -L.

Volvo-mies katsoo kymmenen uutisia: "Amazonilla on kaadettu taas sademetsää... Kyllähän se, se on vahva auto"

^Ai että poikain kanssa dokailemaan lähdössä vai häh?
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

mä epäilen että ollaan lähdössä ajelemaan paddy wagonilla (ei konan) :P

Punapää kaikki

Mikä on "miekkataksi"? Onko myös "revolveritakseja" ?

Mutta jänskättää kyllä joka päivä. Jänskättää töihin mennessä - onko töitä. Itse asiassa herään monasti työ-aamuisin siihen että suorastaan vapisen hermostuneisuudesta.
    Jänskättää lenkille lähtö. Ei siinä mitään syytä ole, mutta kun vaan hermostuttaa. Siksi piti luopua pitkistä lenkeistä, liikaa hermoilua.
    Jänskättää kuvaamaan lähtö. No tuleeko siittä mitään. Tuleeko mummelit häiriköimään.
    Ylipäätään jänskättää joka ainut asia jos siihen liittyy jonnekin lähteminen, vieraassa paikassa olo ja erityisesti jos siellä on muitakin ihmisiä.

Ei hirveesti tarvii ihmetellä miksen tykkää matkustelusta.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mikä on "miekkataksi"?
    Poliisiauto.

Ylipäätään jänskättää joka ainut asia jos siihen liittyy jonnekin lähteminen, vieraassa paikassa olo ja erityisesti jos siellä on muitakin ihmisiä.
    Auttaisiko, jos lääkitys pistettäisiin kohdilleen?

Mikä on "miekkataksi"?
    Viiden pisteen vihje:

Mutta jänskättää kyllä joka päivä.
    Jänskättämisenhän ei tarvitse olla huono asia, oikeastaan sittenhän vasta asiat ovat huonolla tolalla jos ennen jänskätti muttei enää ollenkaan. Mutta jänskättämisen suhteen taitaa päteä sama kuin tuleen eli se on hyvä renki. Mä en nyt (taaskaan) sano yhtään mitään sinusta, mutta jos jänskättäminen on päässyt isännäksi ja kokee sen itse ongelmaksi, mutta pitää itseään voimakkaasti terapiakielteisenä ihmisenä, voisi ajatella jonkintyyppisen ns. itämaisen hengitys-, mietiskely- ja/tai joogaharjoittelun aloittamista.

Niin. Jännittäminen kertoo, että ollaan valmistautmassa johonkin, mikä voi olla hyvän tai huonon asian odottamista tai kohtaamista. Eikä se missään nimessä ole huono asia, tunne se siinä missä muutkin. Mutta juuri niinkuin kaikkien tunteiden ne tärkeitä, mutta kuten kuovipolku sanoi, että jos se hallitsee ja määrittelee elämää ja tekemisiä liikaa, niin voi olla kyse vaikka diagnosoitavasta sairaudestakin, kuten ahdistuneisuus häiriö ym. Tai sitten asia tai ongelma on täysin persoonassa, mikä on aina vaikeampi hoitaa taii muuttaa.

Oho, menipä vakavahenkiseksi....
    Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä

Vähän

Nimittäin se että nouseeko kuume vielä takaisin. Torstain ja Perjantain olin jo töissä, ei ehkä olisi pitänyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    ^Ai että poikain kanssa dokailemaan lähdössä vai häh?
    Just allekirjoitettiin vaitiolositoumukset että nyt ei just pysty kertomaan lisää. Mutta hienoa on
    -L.

Volvo-mies katsoo kymmenen uutisia: "Amazonilla on kaadettu taas sademetsää... Kyllähän se, se on vahva auto"

Punapää selvitystä

^^ ahaa! Kiitos tuosta kuvavinkistä, ei todellakaan ollut mitään hajua mikä kumma ...

Jännittäminen. Minä vaan olen jännittäjäihminen ja paras keino on ollut jo kouluajoista lähtein - mennä niihin tilanteisiin; pitää esitelmiä, mennä koulunäytelmiin, mennä kisoihin. Varmastikin suuri syy tähän on myös mun perfektionismini. Haluaa onnistua. Ja toisaalta huono tai olematon itsetunto.
    Siksi sitä tuli sitten lähdettyä lenkille "hieman aikaisemmin" kuin normaalisti, kun ei kuitenkaan saanu nukuttua. Töihin pitää mennä. Ja kuvaamaankin menen.
    Tämä kuitenkaan mitään terapiaa tartte, tässä iässä jo tuntee ittensä aika hyvin. ja tietää mikä itelle sopii ja mikä ei. Ja senkin oppimiseen on oppirahat kalliisti maksettu.

Höpöhöpö tämä mitään sairautta ole. Itse asiassa hivenen oudolta tuntuisi, että ottaa jotain lääkettä että voi tehdä jotain. Tätä paljon on ja toki sitä pitää olla kun ymmärtäisi, mutta näin siviilissä ...ei hyvänen aika. Siinä se olisi paremminkin terapian paikka. Samoin siinä jos pitää ottaa lääkettä että pystyy fyysisesti tekeen, ehkä siinä olisi levon paikka? Voin olla väärässä, mutta näin minä sen oikeasti ajattelen. ( ja ehkä huonosti nyt ilmaistu mutta jotakuinkin näin isesseni ajattelen).
    tempokisu.kuvat.fi

Juuri nyt ei jänskätä, mutta aiemmin tänään jänskätti vielä enemmän kuin miekkataksikeikka. Arvonta on käynnissä autoja-ketjussa, hyvät palkinnot!
    -L.

Sähkökytkentöjä tehdessä jänskättää aina vähän, sulaketaulun sörkkiminen vielä astetta enemmän.

nih..
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Sähkökytkentöjä tehdessä jänskättää aina vähän, sulaketaulun sörkkiminen vielä astetta enemmän.
    Tämän tietävät myös Jakke & Sepi (...esikoispoika 3v on hurahtanut kummeleihin mutta näitä se katsoo aina kauhusta kankeana, ovat vähän liian jänskättäviä )

-L.

Punapää Nightwish

..jaha, Floor Jansen(kin) on raskaana. Miten se sitten jatkuu ura äitinä ja /tai Nightwishin solistina.
    Tuomas Holopainenhan on todennut että Floor on bändin viimeinen solisti.

Hivenen jännittää miten tässä loppujen lopuksi käy. Bändi jää tauolle ja jatkaa 2018. Siinä ehtii paljon tapahtua siinä ajassa.
    Minä toivon kovasti, että kaikki napsaa ja Nightwishin ura jatkuu vielä jonkin aikaa. Ikuisestihan sitä ei kestä, mutta toivottavasti ja varmasti Tuomas jatkaa sillä saralla mitä jo"Roope Ankka" -levyllä on kuultu.
    tempokisu.kuvat.fi

Hymy uusia projekteja

... no vähän, koska viikon kuluttua alkaa Fashion Royalty Convention 2016, että millaisia nukkeja ilmestyy. Ja erityisesti millaisia on mun etukäteen ostamani neljä, kun näkemättä ostin ( tosin yleensä etukäteisvalinnat menny nuken nimen perusteella nappiin).
    Sellaista positiivista jännitystä.
    Onneksi lenkit ei enää jännitä, olen lähtenyt eri aikoihin niin se "lähdön hetki" ei enää samanlailla jännitä, aattelee vaan ettei tämä niin kamalaa ole ja sinne vaan, ja ajetaan sitten hiljempaa jos siltä tuntuu.
    tempokisu.kuvat.fi

Nyt ei jänskätä. Eilen vähän jänskätti, mutta sitten Islanti voitti.

Ei juuri nyt. Ajettuani Lamborgihinilla ja ratsastettuani hepalla on vaikea kuvitella että mikään voisi tässä elämässä enää jänskättää.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Ajettuani Lamborgihinilla ... on vaikea kuvitella että mikään voisi tässä elämässä enää jänskättää.
    Minä ajan Volkkarilla ja vuosi vuodelta jänskättää pikku hiljaa enemmän, että milloin se taas seuraavaksi paukahtaa. Tuleeko ensin täyteen 400 tkm vai mitta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Ei juuri nyt. Ajettuani Lamborgihinilla ja ratsastettuani hepalla on vaikea kuvitella että mikään voisi tässä elämässä enää jänskättää.
    Mutta et ole ajanu Ferrarilla.

...saa sitä tosin joka vuosi vähän jännittää pääseekö pikkumazda katsastuksesta ja mitä huoltoja tarvitaan..
    tempokisu.kuvat.fi

Mutta et ole ajanu Ferrarilla.
    Väite, joka ei ole totuuden vastainen.
    -L.

^Kimi on ajanut Ferrarilla eikä sitä jänskätä enää koskaan.

Tuli vielä mieleen että olikos Kisu ajanut Lamborghinilla?
    -L.

Inasen jänskättää että vieläkö sitä pysyis Puksun selässä.
    Aamusellahan tuo selviää
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

^luin jotta "Tuksun selässä", hui saatana

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

mutanaama Guest
    silloin kun olis varaa ollu ostaa fiat, päätin ostaa volvon.

Joo, kohta uusia verkkoja katsomaan järvestä

Jonkin verran kun pitäisi huomenna tärkeitä hommia ja kipeänä perhana. Siispä myös nyt parhaillaan sairaana töissä mutta hommasta ei yllätys-yllätys tule mitään
    -L.

^^ ei , en ole ajanu Lambolla, oon ehdottomasti Ferrari-fani ja vain Ferrariajelusta olin valmis maksaan sen minkä maksoi. Senjälkeen riittää mazdailu.
    Mutta olisi ihan äärimmäisen hianoo päästä Hornetin tai Hawkin tai joku tehokkaanhävittäjälentokoneen kyytiin ,ja kuski tekisi jotain silmukkaa ja syöksyä. Siittä voisi vähän maksaakin.

Vähän jännittää huomena yöllä meidän aikaa alkava Fashion Royalty nukkeconvention. Lähinnä että EI tulisi mitään semmoisia nukkeja että "pakko saada".
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä mua jänskättää kuinka nouden alennusmyyntikiekkojen kanssa käy. Itse en tilannut, mutta kiva seurata kuinka etenee.

No tähän tarttee kyllä todeta että KYLLÄ. Oli se asia mikä hyvänsä, näköjään.
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •