BikeshopShimanoCanyon
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5
Näyttää tulokset 121 - 133 / 133

Aihe: Mitä peliä pelasit viimeksi?

^Intro oli pitkä ja tylsä. Ei jatku samanlaisena vaan hiekkalaatikkona

Memo muistipeliä poikani kanssa, hävisin.
    30T

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcf Katso viesti
    ^Intro oli pitkä ja tylsä. Ei jatku samanlaisena vaan hiekkalaatikkona
    No hyvä tietää. Mitä tarkoitat introlla. Niitä varsinaisia peliin liittyviä tehtäviä vai mitä? Ilmeisesti noita ei ole pakko tehdä, vaan voi lähteä tekemään side-jobeja, tms. chillailemaan kaupungille.

Otin alun uusiksi ja hieman rauhallisemmin. Nyt tajusin kerätä aseetkin pois kuolleilta, joten on jotain muutakin kuin se hernepyssy, minkä saa heti alussa.

Eilen pitkästä aikaa edistin vaihteeksi britti-uraani Atlantic Fleetissa. Upotin natsien risteilijän Lutzowin, hähää.

Savuverhon suojassa lähestyin alusta kahdella hävittäjällä. Sopivalla etäisyydellä laukaisin lähimmältä hävittäjältäni 4 torpedoa matkaan, mutta vain yksi osui ja Lutzow vain vaurioitui kevyesti ja sai täysosuman 8-tuumaisillaan ja upotti hävittäjäni (en muista nimeä). Seuraavalla siirrolla pääsin toisellakin hävittäjälläni sopivalle etäisyydelle ja laukaisin kaikki ladatut 6 torpedoa kohti vihollista ja nyt ennakko osui kohdalleen kaikkien torpedojen osuessa ja Lutzow räjähti ja upposi nopeasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    No hyvä tietää. Mitä tarkoitat introlla. Niitä varsinaisia peliin liittyviä tehtäviä vai mitä? Ilmeisesti noita ei ole pakko tehdä, vaan voi lähteä tekemään side-jobeja, tms. chillailemaan kaupungille.

Otin alun uusiksi ja hieman rauhallisemmin. Nyt tajusin kerätä aseetkin pois kuolleilta, joten on jotain muutakin kuin se hernepyssy, minkä saa heti alussa.
    Ittelle toi jäi kyllä kauaksi GTA-Fallout-akselilta. Joku tossa mätti vaikka paperilla kaikki hyvin. Jäin moneen paikkaan jumiin senioripelaajana, vihulaiset vaativat aivan liian monta osumaa omaan makuun, meni järjettömäksi huiteluksi meleeaseilla ja ihme sarja-ammunnaksi tuliaseilla. Kaipa ton saisi paremmaksi jos olisi paremmat aseet ja jaksaisi keskittyä sen ukkelin paranteluun.

Itsellä peluussa edelleen Fallout 4 ja nyt uudelleen julkaistut GTAt.

^Joo, katsellaan. Tosiaan pelaan sillä toiseksi vaikeimmalla tasolla ja noihin vihollisiin saa ladata aika paljon lyijyä ennen kuin alkavat tokenemaan.

Falloutiin en ole palannut enää sitten sen jälkeen kun pelasin ja rakentelin sen läpi. Mä olen aika huono pelailemaan näitä useampaan kertaan. Far Cry 3 taitaa olla ainoa, minkä olen pelannut kolmesti. Falloutin pelasin läpi ilman sitä power armoria. Mulla on kaikki kerätty kolmeen eri tukikohtaan samalla tavalla kuin linnoissa on haarniskoita. Onhan ne hienon näköisiä.

Falloutissa ja Far Cry:ssakin (ml. tämä uusin) on se vika, että sitten kun on tehnyt sen main questin ja kaikki tai lähes kaikki side questit, jäljelle jää vain ympäri käveleminen ja random-vihollisten ampuminen. Far Cry 6:ssakin mulla on pesoja niin että ranteet rutisee, mutta ei ole mitään ostettavaa. Ja kaikki aseetkin on sen verran hyviä, ettei niiden viilaamisesta saa iloa. Kerran viikossahan tuo resetoi jonkun alueen, joka sitten pitää vallata takaisin. Mulla kun on kaverina se musta pantteri, niin usein riittää kun usuttaa sen edeltä ja jää itse katselemaan ilotulitusta. Sittten jos tekee sen, että ärsyttää vihollisia tahallaan, niitä tulee paikalle niin paljon ja joka suunnasta, että siinäkään ei sitten ole mitään järkeä, kun henki menee joka tapauksessa.

GTA ei ole mulle uponnut koskaan. Autolla ajelu ei ole mun juttu.

^Mä olen fallout 4:ää pelannut yli 2000 tuntia. Tiedän ettei kaikille nappaa, mutta peli on ihan eri henkinen jos pelaa esim. pelkillä meleeaseilla sen läpi tai jonkun verran eri riippuen missä leirissä läpäisee sen. Tohonhan on lisäosaa ja modia niin että heikompia hirvittää. Mulla on nyt "pelkät räjähteet" save menossa. Siinä saa miettiä jutut eri tavalla, varsinkin kill almost everyone-modin kanssa ku sun tehtävän vaativa seuralainen voi kuolla kun tuikkaat kranun liian lähelle. Tapoin Valentinen ja siinä meni läpipeluumahdollisuus .

Mä en yleensä edes yritä pelata läpi, mulla on joku oma tavoite, esim. Blitz-perkin kakkostaso ja sit kun sen saan, muuttuukin peli tylsäksi ja aloitan alusta. Ei ole parempaakaan tarjolla, just Cyberpunkkia pelatessa mietin että olispa tää kun Fallout ja palasin takaisin Fallouttiin taas. Näin se menee melkein joka pelin kohdalla.

Falloutista voisi tulla kyllä vitosversio, jossa olisi parannettu sitä settlementtien hallintaa ja autonomisuutta. Nythän ne typerät maajussit ei osu paskallekaan yksin, jos ei ole opastamassa. Samoin se market-verkosto voisi toimia fiksummin. Rakentelu oli ihan jees.

Muuten kyllä tykkäsin siitä. Siinä oli hieman samanlainen filosofia kuin Far Cry:ssä: kaikki on loppujen lopuksi omalla tavallaaan pahoja, eikä pelkästään hyviä päätöksiä ole. Muistaakseni mä olin Railroadin kenraali tjsp.

^Mä vielä yllytän, pelaa se survivorilla läpi (täytyy syödä, ei voi seivata kun nukkumalla... taudit tappaa jossei löydä lääkäriä tai lääkkeitä) ja vaikka brotherhoodilla, etkä käytä tuliaseita ollenkaan.. on tekemistä . Toki otat Far Harbor ja Nuka World lisäosat ainakin...

Tai sitten päätät ettet osta yhtään mitään, kaikki täytyy löytää ite ja/tai modata.

Voishan tolle antaa mahdollisuuden, kunhan on kyllästynyt tähän cyberpunkiin.

World of tanks:ia, jos joku ei tiedä niin peli missä soditaan panssarivaunuilla, mielestäni hyvin tehty peli.

Alkuviikosta tuli hankittua fyysinen Mass Effect Legendary -pelikokoelma missä on alkuperäisen trilogian kaikki kolme osaa lisäosineen 4K-tarkkuudella.
    On siis tullut pelattua Mass Effect 1:stä ja iskee yhtä lujaa kuin muistaakseni vuonna 2008 kun pelasin tämän ensimmäistä kertaa, valloittava scifitarina ja pumpumia roolipelin muodossa. Pelihahmojen taustoja on avattu ihan syvään päätyyn asti mikä on aivan huippua, moraalisia kyssäreitä pääsee puntaroimaan myös.
    Tää iski silloin 2008 kuin triljoona salamaa ja on muuten immersiivinen scifisatu kuin astuisi itse leffan kyytiin, parempaa kuin leffat.

Kuriositettina pitää kertoa yhdestä asuttavalla avaruuskeskuksella tapahtuvasta minitehtävästä.

Pariskunta kiivaili keskenään ja kun menin jututtamaan heitä, niin riita koski geeninmuokkaushoitoa kun miehen puolelta oli suvussa sydäntautiriskiä minkä esiintyvyys oli 1/50 ja tämä halusi että sikiölle suoritettaisiin raskauden (kun pulla oli jo uunissa) alkuvaiheessa geeninmuokkaus mikä poistaisi sydäntautiriskin kokonaan. Nainen ei suostunut operaatioon kun tämä vaahtosi "ekstranetistä" eli jostain somealustalta kun oli lukenut että kyseisen hoidon haittojen esiintyvyys syntyvälle lapselle olisi 1/300 ja todellisuus oli samaa luokkaa.
    Panin naiselle luun kurkkuun ja suostui sikiön hoitoon.

Toisena kuriosteettina offtopic.
    Tää peli eli trilogian ensimmäinen osa on alkujaan julkaistu vuonna 2007 melkein samaan aikaan ensimmäisen iPhonen kanssa.

On kyllä ihana avaruusooppera.
    kaldera muokkasi tätä : 15.01.2022 at 02.14

Monopolia, ihan laudalla ja pöydän ääressä (mikä on kivaa vaihtelua ruudun sijaan). On ajat muuttuneet: emäntä ja tenavat pelailevat silloin tällöin ja heillä aivan oudot (ja omat) säännöt käytössä siihen mitä rahapulan iskiessä voi tehdä. Lopputuloksena peli on pitkä kuin nälkävuosi ja loppuu Nukku-Matin tuloon eikä voittajan julistamiseen.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •