Voiko "huoltojoukot" seurata tietokoneelta (Garmin Connect) matkan etenemistä reaaliajassa? Pyörässäni on Garmin Edge 800.
Lähetetty minun P01MA laitteesta Tapatalkilla
Voiko "huoltojoukot" seurata tietokoneelta (Garmin Connect) matkan etenemistä reaaliajassa? Pyörässäni on Garmin Edge 800.
Lähetetty minun P01MA laitteesta Tapatalkilla
Google osasi kertoa, että vasta edge 810 laitteen saa kiinni BT-yhteydellä kännykkään, joten tuon edge 800 version kanssa homma ei varmaankaan onnistu.
Jos sulla on käytössä älypuhelin niin lataa siihen vaikka Endomondo-sovellus, jonka avulla saat jaettu sijaintisi reaaliajassa kavereille/perheelle jne.
Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake
Itse hoidin LiveTrackingin vanhoilla Garmineilla siten, että latasin kännykkään Garmin Fit sovelluksen. Se on itse Garminin laitteista riippumaton softa ja ko softa hoiti sitten tuon live-seurannan pientä korvausta vastaan kännykän välityksellä. Muistaakseni aikoinaan softa tosin alkoi herjaamaan että ei voi tilata enää livetracking aikaa tälle alueelle (=Suomeen), mutta en tiedä mikä on nykyään tilanne. Eli lataa Garmin Fit sovellus ja kokeile! Sen vuosimaksu oli tyyliin 15e tms muistaakseni.
Itse tullut käytettyä kännykällä Glympse sovellusta.
Pieni miinus siitä että toimii vain max 4h putkeen.
Pystyy tosin lisäämään aikaa taas ajan kuluessa.
Linkin seurantaan voi lähettää toisen kännykkään tai s-postiin.
Stravassa on nykyään live tracking. Tosin taitaa olla vain maksullisessa versiossa
Helpoin tapa on varmaan jos on käytössä iPhone niin jakaa oman sijaintinsa tarvitsijoille.
Samsungissa (Androilla?) on sama find your phone mahdollisuus
Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit