ElectrobikeGiantHuntteriVelobeElectrobike
Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 147

Aihe: Lauf Carbonara

Kruunu Guest
    Sain tänään kokeilla Laufia Salsan keulana. Lyhyen kokeilun perusteella ostohalu kyllä heräsi, sillä Shamuksen sanoja lainaten reippaassa ajossa meno pehmeni paljon mukavammaksi, olematta kuitenkaan liian löysä. Hintapuoli hiukan tahtoo painaa vaakaa toiselta puolelta .

Shamuksella hyvä rapsa. 👍

Carbobaran Light-versio taitaa riittää aika pitkälle. Ite 87 kg ja yhtään en jäykempää kaipais, en oo saanu Light-versiota pohjaamaan ainakaan niin että olisin huomannu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux
    Edelleen kyllä mieltä että hinta on pepusta. Ja syvältä.
    Hö. Äkkiäkös 5330 tölkkiä joltain hipsterifestarilta kerää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jurpo Katso viesti
    Hö. Äkkiäkös 5330 tölkkiä joltain hipsterifestarilta kerää.
    Parrakas paksupyöräilijä juo ne itte, siinä sitä säästöä vasta on
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Mun on tähän kohtaan pakko sanoa, että mun Hässäkkäyf vaihtaa omistajaa.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

mutanaama Guest
    Toivottavasti

olisin voinut ota jonotus numeron mut se tarkoita uuden navan osto. ja mitä tahansa napa ei kelpaa, pitäisi olla joko susikauppias versio tai yksi noista missä on keraamiset laakerit vakiona.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Mitäs meinaat seuraavaks kokeilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Läskimasa Katso viesti
    Mitäs meinaat seuraavaks kokeilla?
    Veikkaan että Haru

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Olisi kiinnostavaa lukea miksi päädyit luopumaan Lauffista?
    J.Kottenberg muokkasi tätä : 08.10.2016 at 16.55

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Olisi kiinnostavaa lukea miksi päädyit luopumaan luopumaan Lauffista?
    Koska se on huono.

Mä olen antanut sille melko paljon aikaa ja rakkautta ja musta tuntuu, että mä en saa tästä suhteesta kaikkea tarvitsemaani. Kai me vaan jotenkin kasvettiin erillemme.

Jos sitten ihan tosissaan, niin mä en pääse sinuiksi Lauffin toiminnan kanssa. Se ei ole johdonmukaista, johtuen tietenkin yksinkertaisesta rakenteesta. Latat suorana kaikki menee tosi kivasti, mutta kun keula kohtaa kunnon esteen suikaleet rutussa eli kompressoituneena niin ainahan se lyö takaisin. Mut nää on taas näitä omalla pyllyllä koitettavia juttuja, ei kannata tehdä omia valintoja tämän sepustuksen pohjalta.

Bontrager Haru on nyt paikallaan ja sillä mennään talven yli. Katellaan keväillä sitten vaikka Vätläpiä tai jotain. Tai millä sitä keväällä ajetaankaan, se on sen ajan murhe.

There can be only one.

Oliko sulla kumpi jäykkyys, Light vai Regular? Ja saako kysyä suurinpiirtein ajopainoa?

Light ja yheksänkympin tietämissä, eli sikäli väärin ajettu. Tohdin epäillä josko käytös tuosta kummenisi jäykemmälläkään.

There can be only one.

zipo Guest
    Höh ,Totta vai tarua mutta Chuck Norris sai Laufiin 150mm smuuttia joustoa ja samanverran rebound vaimennusta.
    Hiili- ja lasikuitukin toimii kun Chuck käskyttää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shamus Katso viesti
    Pari sanaa kokemuksista... oon melko fiiliksissä

http://fat-bike.fi/lauf-carbonara-ho...htea-testissa/
    Hyvä rapsa mutta hieman jäi häiritsemään kohta jossa kirjoitit ". Nyt kun haarukoita saapui läheisen fillarikaupan Foxcomp Turun valikoimaan oli niitä pakko ruveta hypistelemään."

Olisi ehkä ihan reilua ollut kertoa, että olet kuitenkin kyseisessä fillarikaupassa töissä. Sissimarkkinointi on syvältä.

Aah ihanaa, eikös täytetä tämäkin ketju sissimarkkinointi keskustelulla. Ihmiset pyytää kokemuksia niin hyvä raportti sen suhteen. Eikait Suomessa niin isot markkinat ole ettei työntekijän raporttia myyntituotteistaan kannattaisi tuoda julki.
    Saa lauffin ostaa myös ilman kokeilematta sitä käytössä
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Joo, innoikkaimat harrastajat hankkiutuvat tietenkin fillariliikkeisiin töihin.
    Ei kai tuo nyt blogin kirjoittamista saa estää...

Ja ei kai kukaan nyt ota blogeja kovinkaan varmana totuutena. Yleensä noissa on ainakin klikkien keräys taustalla. Kirjoitetaan hyviä arvosteluja, saadaan sivuille kävijöitä, jotka innostuvat läskeistä ja hankkivat sellaisen. Itse asiassa tällainen pitäisi kieltää heti

Mää niin näin tän tulevan, tuntuu niiiiin tutulta..

Laufia ois kiva päästä koittamaan, mutta oma runsas elopaino aiheuttaa rajoitteita, vai onko kellään reilusti satakilosilla kokemusta värkistä, mennäänkö kokoajan "jouset pohjassa"?

@zipo tohon alla olevaan:
    En tiä tarttenko, hauska ois silti koittaa, nykynen 100mm bluto toimii hienosti ja sillä testatusti pystyy ajaan enskakisaa, bikeparkkia, lenkkiä, työmatkaa yms.
    (nii ja tätä "sissimarkkinointi" asiaa ylipäätään tarkotin, en muuta..)
    Kemizti muokkasi tätä : 09.10.2016 at 12.10 Syy: kommentit zipon alla olevaan..

zipo Guest
    Häh tarkotatko että joku mukamas kirjoittelisi useammalla nic:llä tai uudesti syntyneenä?

Tartteksä oikeesti tuon tyyppistä jouskaa?Se reboundin haldaaminen on ehkä suurin ???.
    Onhan toi ihan hemmetin hienoa palvelua että voi testata keulaa ennen ostopäätöksen tekemistä.Rispekt.
    Eiköhän kaikki jotka Lauffia harkitsevat tiedä että ko.bloggaaja ole Voxcompissa töissä vai mitä?

EdiT..Jep fillariharrastus vuosien aikana 1kpl Ellsworth lippis , 1 kpl Cannondale lippis,1kpl Juomapulloja siinä kaikki sponssit.
    Jaa eihän mulla ole koskaan ollut Cännäriä ja Ellutkin myyty jo vuosia sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sisurisampsa Katso viesti

Olisi ehkä ihan reilua ollut kertoa, että olet kuitenkin kyseisessä fillarikaupassa töissä. Sissimarkkinointi on syvältä.
    No nyt päästiin oleelliselle alueelle. Tuttu ja turvallinen vastustaja:Sissimarkkinointi.

Ajatelkaa nyt, joku foorumilainen voi vaikkapa ostaa jonkun Lars Laufin tai Carl Canyonin osakkeita ja salakavalasti täällä ylistää niitä edistääkseen kierosti omaa etuaan.

Loppupäätelmä: Kaikkia ja kaikkea täytyy epäillä. Kuka tahansa voi olla sissimarkkinamies ja mikä tahansa voi olla sissimarkkinointia.

noniinno Guest
    No eipä olisi ollut iso vaiva kirjoittaa blokiin "työpaikkani Foxcompin jne.". Minulle ihan yhdentekevää enkä tunne miestä, mutta olisihan se jotenkin reilua. Mutta häkkyräkeulakeskustelu on mielenkiitoisempaa kuin sissimarkkinaitku kummaltakaan puolen joten toivottavasti päästään taas aiheeseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Eiköhän kaikki jotka Lauffia harkitsevat tiedä että ko.bloggaaja ole Voxcompissa töissä vai mitä?
    Minä en tiennyt. Minkähän takia kyseinen raportti olisi jotenkin huonompi jos tässä lauseessa oltaisiin rehellisiä?: "Nyt kun haarukoita saapui läheisen fillarikaupan Foxcomp Turun valikoimaan oli niitä pakko ruveta hypistelemään."

Aika monessa tapauksessa se ylevä tavoite kirjoittaa puolueettomasti alkaa hämärtyä, kun maahantuojilta alkaakin tupsahdella uusia tuotteita koekäyttöön.
    Sen jälkeen kirjoitellaan vain positiivisia testejä. Tuon kun osaa lukea rivien välistä, niin blogeistakin saa paljon tietoa.
    Enkä nyt tarkoita tätä fattari sivua, vain noin yleensä kaikkeja blogeja ja testisivustoja. Tämän seikan vuoksi valmistajat lähettävätkin mielellään tuotteitaan testiin ja poistuvat ärsyttäviltä foorumeilta. Kehuja satelee ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Jos nyt pysytään Laufissa niin ainakin minusta vaikuttaa siltä että aika selvästi ko tuote jakaa mielipiteitä. Jotkut tykkäävät, toiset taas eivät. Tässä suhteessa ei minun mielestäni mitenkään erityisemmin Shamuksen testi eronnut muista näkemyksistä.
    Jos Lauffin aikoo hankkia niin tavalla tai toisellahan sitä pitäisi päästä koeajamaan. Jonkun tutun, kimppalenkillä tai Foxcompin avulla. Silloin tietää jo paremmin sopiiko itselle vai ei. Jos tätä ei tee niin ihan sama lukeeko normikäyttäjien eri näkemyksiä tai näiden lisäksi jonkun fillariliikkeessä töissä olevan ajatuksia

Juttua Carbonarasta (ja Beargreasesta)

Fatter is better

mutanaama Guest
    No nyt se on mullakin keulilla, kattoo huomenna kuis se kulkee.

^Jos itse olisin yhtä rankasti saanut tulta silmille liittyen sissimarkkinasyytöksiin, harkitsisin hyvin tarkasti mielipiteideni esiintuomista. Erityisesti koska tässä topikissa on sissimarkkinaepäily jo herättänyt huomattavaa pahennusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    ^Jos itse olisin yhtä rankasti saanut tulta silmille liittyen sissimarkkinasyytöksiin, harkitsisin hyvin tarkasti mielipiteideni esiintuomista. Erityisesti koska tässä topikissa on sissimarkkinaepäily jo herättänyt huomattavaa pahennusta.
    Jos keskityttäisiin nyt vaan aiheeseen ja jätetään tuo sissimarkkinakeskustelu sille kuuluvaan topiciin.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

mutanaama Guest
    Testattu tänään 2h syväojan juurakkopoluilla, kivikoissa, nousuissa ja laskuissa.

Tasaisella ajettaessa suorilla ja loivissa mutkissa juurien ja kivien yli tasoitti menoa selkeästi, samaten alamäissä, joissa vauhtia oli vähän reippaammin, oli kiviä tai ei.

Jyrkissä nousuissa pidempi AC aiheutti mulle ongelmia, pomppi turhan helposti ja haki miten sattui, samaten tiukoissa mutkissa olleet juuret ja kivet heitti keulaa välillä yllättäviin suuntiin. Vauhtia ei tosin ollut juuri mitään, joten puuhun törmäyksen ehti helposti estää jarruttamalla. Muutamassa rungon ylityksessä rengas otti mystistä pomppua ja pyrki keulimaan.
    Tuosta johtuen saattoi olla niin, että ajelin turhan varovasti ja olisi ehkä pitänyt uskaltaa painaa.

Tämmöiselle keski-ikäiselle möyrijälle turha kapistus, tosin liki 4v lähes pelkästään jäykällä ajelu jättää jälkensä.
    Nopeempi kuski saa tuosta varmasti enemmän irti, ja ehkä tuo väärä painosuhdekin , kuski 87 munasilteen ja keulan max 85kg vaikuttaa.

zipo Guest
    Jospa ne rengaspaineet pitää hakea uusiksi?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •