Alkujaan tämän lähetti
orc biker
Ei ole käyttäjän virhe. On ajeltu karvat, on tiukalla, on oikeassa kohdassa, on jopa johtavaa geeliä käytössä. Olen käyttänyt sykemittareita 90-luvulta asti, enkä keksi, mikä muukaan voisi näitä nykyisiä ongelmia aiheuttaa kuin tänä aikana muuttuneet vaatemateriaalit tai sitten Polarin mittareiden häiriösietokyky on laskenut. Mutta en minä vaihda hyvin mieleistä ajopaitaani mittarin bugaamisen takia. Se paidan mieleisyys on tärkeämpää kuin sykemittaus etenkin, kun pystyn arvioimaan oman sykkeeni aika tarkasti ilman mittariakin.
Ärsyttävä ongelma tuo silti on, ja se on ihan puhtaasti tuotteen vajavaisuuden tai huonon laadun aiheuttama ongelma, vaikka erään tässä ketjussa mielestä minä aiheutan ongelman, eikä se, että tuote ei toimi mainostetulla tavalla. Ei noita mittareita myydä sanoen, että tämä ei sitten toimi seuraavien paitamerkkien tai -materiaalien kanssa. Oikeastaan voisin vaikka palauttaa koko mittarin ja pyytää rahat takaisin, koska tuotteessa on selvä vika. Ei missään ole asetettu tuollaista rajoitusta, eikä tuollainen rajoitus olisi mielekäskään. Ei minun kuulu sopeutua vaatteillani siihen, että tuote ei toimi, että tuote on liian häiriöherkkä normaalissa käyttötarkoituksessaan normaaleissa ympäristöolosuhteissa.
Mutta en viitsi palauttaa, koska juoksussa tuosta on muutenkin enemmän hyötyä, ja siinä se toimii pääosin ok. Sen voin sanoa, että tämä on viimeinen mittarini hihnalla. En tule ikinä enää ostamaan tällaista. Toivon, että ranteesta mittaavat kehittyvät muutamassa vuodessa tarvittavan verran, mutta jos eivät, niin jätän mittarin kokonaan matkasta, koska tosiaan pystyn itsekin arvioimaan hyvin, miten mennään. En minä ryhdy sopeutumaan mittarin vuoksi jopa vaatetuksen tasolla, vaan kyllä sen mittarin pitäisi sopeutua minuun.
Kirjanmerkit