PartioaittaBikeshop
CanyonShimanoElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Cyclocross-pyörän metsästys

Cyclocross-pyörän metsästys

Joo kauhee pyöräkuume päällä...täs olen etsinyt noin alle 1500€ pyörää joskin tarkoituksena olisi löytää se Shimano 105 setillä...
    Ajo lähinnä lenkkiä soralla ja poluilla...ja lyhyttä työmatka ajoa.

Löytyisikö näistä mielipidettä...ja ehdotuksia ja vinkkejä kiitos.

Cube Cross Race pro

http://www.bikester.fi/466717.html

Felt F5X 2015

http://www.bestbikes.fi/felt-f5x-2015

Cannondale CaadX 105 disc

http://www.sportax.fi/product/218/ca...-105-disc-2016

Muista en osaa sanoa, mutta CaadX 105 on ollut mulla reilut pari vuotta ja olen ollut todella tyytyväinen.

hieno kuulla! pistetään korvan taakse... Sit on myös mietityttänyt runkokoko...olisiko 53 vai 56. pituutta 176 jalanmitta 80

Merida 500.

Cannondale CaadX 105:llä olen polkenut lokakuusta alkaen reilut 2000km ja suosittelen varauksetta. Pituus 184cm ja jalan sisämitta 89cm, laskurit tarjoaa 58cm runkoa, mutta asiantunteva myyjä ehdotti 56cm eikä mennyt yhtään pieleen! Maantiepyörät ja maasturit jääneet kevään aikana vähemmälle ajolle...
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kopterimies Katso viesti
    hieno kuulla! pistetään korvan taakse... Sit on myös mietityttänyt runkokoko...olisiko 53 vai 56. pituutta 176 jalanmitta 80
    About samoilla mitoilla (kroppa pari senttiä lyhyempi ja jalka yhden pidempi) 51:nen Caadx on aika passeli.

Itse kokeilin tuota Kännäriä, tosin Tiagralla, ja 176cm/81cm on mitat - 51 olisi ollut sopiva. Päädyin tosin GT Gradeen osin hinnan takia, osin siksi, että se tuntui itselleni sopivammalta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pyöräsimo Katso viesti
    Itse kokeilin tuota Kännäriä, tosin Tiagralla, ja 176cm/81cm on mitat - 51 olisi ollut sopiva. Päädyin tosin GT Gradeen osin hinnan takia, osin siksi, että se tuntui itselleni sopivammalta.
    Mistä ostit GT:n? Itse olen pohtinut Gt Grade Alloy 105:sta ja Caadx 105:sta. Enemmän tuo Gt kiinnostaisi, mutta mahtuukohan siihen talvella nastat ja lokarit kiinni.

Ainakin CaadX mahtuu sekä nastat että lokarit
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Ostin GT:n Lahdesta Järvisen pyörän ja urheilun kautta. Heillä ei varsinaisesti ollut GT:tä myynnissä, mutta Cannondalea kylläkin ja kun kuulemma molemmilla merkeillä on sama maahantuoja, niin onnistui helpolla homma. Olin noin vuosi tätä ennen edesmenneessä Leppäsen pyörässä pienesti testannut 55-koon GT:tä, joka silloin minun ja myyjänkin toimesta todettiin aavistuksen isoksi. Näin ollen tiesin nyt, että koko 53 olisi varmaan aikalailla juuri sopiva, joten sellainen Järviselle koeajettavaksi tilattiin. Se sitten lähti koeajon jälkeen minun matkaan.

Olin jo varautunut Helsingin (Velosport) ja Turun (Pyöräpalvelu Bergren) tarjontaan tutustumaan ja tarjouksiakin soittelin, mutta kun nyt kotikaupungissa homma onnistui, niin parempi näin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •