Näyttää tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Garmin Vario takatutka?

Garmin Vario takatutka?

Olisiko joku jo hankkinut Garminin Vario fillaritakatutkan? Eli vehje joka kertoo pyöräilijälle takaa lähestyvästä autosta ja samalla myös varoittaa autoilijaa yhä kirkastuvin punaisin valoin fillaristista. Jos niin, olkaa hyvä ja kertokaa kokemuksistanne!

Tuossa tutkassa on siis oma näyttö mutta näyttönä pitäisi toimia myös Edge 1000 ja 520.

Tuossa vielä dcrainmakerin syväluotaava review VARIA:sta, jos joku ei tiedä mistä kyse;

http://www.dcrainmaker.com/2015/10/g...ar-review.html

Ja tähänhän saa yhdistettyä myös Varia visionin: http://www.dcrainmaker.com/2016/01/g...ision-hud.html

Garmin Varia 515 oli tänään ekaa kertaa ajossa. Hieno laite.
    Todella rentoa ajaa vaikkapa Jalostamon lenkkiä kun voi rauhassa valita ajolinjat ja ottaa sitten ohittavat autot ajoissa vastaan. Wahoon kanssa näyttää selkeänä animaationa näytön reunassa kaikki takaa lähestyvät autot ja antaa myös äänimerkin kun auto saavuttaa tutkan kentän. Hieman ärsyttävä piirre on kelvillä ajettaessa se että myös silloin tutka reagoi. Vaikka ajotiehen olisi kymmenen + metriä.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Itse olen nyt muutaman viikon ajan omistanut. Joka kerta on ollut mukana ja olen ollut tyytyväinen. Hyvin selkeästi näyttää tulevat autot minun Garmin Edge 1030:ssa.

Muutoin hyvin havaitsee kaikki jonossa olevat autot, paitsi tietenkään silloin ei jos ensimmäinen on suuri ja peittää kokonaan lähellä takana tulevan toisen.

Tosiaan kevyes liikenteen väylilläkin usein näyttää viereisellä tiellä kulkevan. Joka on toki luonnollista: Tutkan pitää näyttää myös viistosti takana olevat; muuten ei toimisi mutkaisilla teillä.

Minun max muutaman tunnin reissuille riittää akku, mutta kannattaa muistaa ladata ennen jokaista reissua silloin.

Lähetetty ennen loppuun asti miettimistä.
    "Time is an illusion. Lunchtime doubly so."

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •