Sivu 3 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 675

Aihe: Pole Evolink

Mun mielestä ehdottoman hyvin sopivat väriltään nuo kiekot! Ja tuppi kuvahan on saatava, jo noin ihan yleisen hauskuudenkin nimissä!
    Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Tietenkin saa.

Mulle luvattiin Polen 2017 mallistosta kolme vapaavalintaista pyörää käyttöön, jos otan alaselkääni Polen logon 30x30cm tatuointina ja postailen siitä kuvia Fillarifoorumille. That's where the money rolls. Sit mun pitää edustaa firmaa ens kauden kisoissa ja ajotapahtumissa lantiohousuihin ja triathlontoppiin pukeutuneena. Viikset saan pitää, mutta parta on ajettava.

Bzzzt. Bzzzzzt.
    Ei ollenkaan huono diili, kolme pyörää on kova juttu.. Minä sain giantilta ilmaisen paidan, kun ajan trekillä ja haukun sitä joka käänteessä. Karvoja tosin ei tarvitse poistaa mistään..

nih..
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Onkohan näille koeajomahdollisuuksia muualla kuin Jyväskylässä? Evolink 110 29 periaatteessa kiinnostaisi seuraavaksi täysjoustoksi 120mm keulalla, mutta pyörän geo on kyllä sellainen, että kokeilematta ei moista summaa kyllä uskalla sijoittaa ajamatta. Rumahan tuo on kuin mikä, mutta ei kai se haittaa, jos pyörä on hyvä ajaa.
    Fillariosassa oli jossain vaiheessa ainakin jotain Polea ajettavana.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Ei ollenkaan huono diili, kolme pyörää on kova juttu.. Minä sain giantilta ilmaisen paidan, kun ajan trekillä ja haukun sitä joka käänteessä. Karvoja tosin ei tarvitse poistaa mistään..

nih..
    Aika kova diili! Itse tein sopimuksen paholaisen kanssa, että jos/kun käännän takkini kaikelle vanhalle ja hyväksi koetulle, ja kehun kaikki boostit ym taivaisiin...! Varpaan kynnet tosin jouduin poistamaan.

5. Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Onko F.Kotlerburg ennen kirjoitellut nimellä IncBuff? Kuukautiskivut vaikuttaisi olevan samat
    Liittymisaika/katkeruustilitys-suhde viittaa trolli-accounttiin.
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

Suosiolla ignoraa vain tuon F.Kotlerburgin jutut niin ketjukin pysyy aiheessa tai edes aiheen vieressä. Kuvia ja kokemuksia vain lisää, niitä kaivataan ketjuun ja tuskin kukaan muu tulee syyttelemään mistään sielun myymisestä Polelle.

Pitäis kyllä joskus saada aikaiseksi käydä Evolinkki 140 ja 150-malleja koeajamassa. Nykyinen filo on 27,5 ja 29:stä ei ole kokemuksia joten sais samalla rengaskokoakin vertailtua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alteregoni Katso viesti
    Mun mielestä ehdottoman hyvin sopivat väriltään nuo kiekot! Ja tuppi kuvahan on saatava, jo noin ihan yleisen hauskuudenkin nimissä!
    Jos nyt sitten, kun rengastuskin on kuosissa, 2,8" snakeskin swalpet molemmissa päissä..

Kiitos tästä, on hieno!

Onon.​.............
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Upean näköinen pyörä! Ei ole Polen pyörien myynti ainakaan ulkonäöstä kiinni.

11. Kyllä on hieno. Takahaarukka on speksattu järkevästi - sinne mahtuu läskimpääkin nakkia. Yllättävän monessa rungossa tämä tuntuu olevan ongelma.
    Täytyy myöntää stadilaisuuteni, luulin että nimi "Pole" tulee pohjoisnavan läheisyydestä tai jostain, mutta jollain videolla selventyi että se on murretermi polkemisesta
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Fillariosassa oli jossain vaiheessa ainakin jotain Polea ajettavana.
    Eipä auta yhtään tähän hätään, mutta hyvä tietää, jos sattuu olemaan aikaa ja asiaa pk-seudulle.

Jos edes pieni kritiikki sallitaan niin tuo lokarinpätkä takaiskarin suojaksi saisi kyllä tulla vakiona.

Kyllähän tuo lievää omistamisen halua herättää. Vielä kun sitä jollain sais itelle perusteltua, että miksi tosta kannattaa maksaa pari tonnia enemmän ku jostain budjetimmasta mallista. Koeajolle kun joskus ehtis ja sais aikaaseksi.

Minkämoisella sagilla tuota oikein ajetaan kun Kemizti mainitsit, että isohkolla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti santei Katso viesti
    Kyllähän tuo lievää omistamisen halua herättää. Vielä kun sitä jollain sais itelle perusteltua, että miksi tosta kannattaa maksaa pari tonnia enemmän ku jostain budjetimmasta mallista. Koeajolle kun joskus ehtis ja sais aikaaseksi.

Minkämoisella sagilla tuota oikein ajetaan kun Kemizti mainitsit, että isohkolla?
    Mä oon ny tässä asetusten kohdalleenhakuvaiheessa käyttäny ~35% ehkä säädän vähän napakammaks lenkkikäyttöön, mutta enskahommiin meleko passeli tuollai..

Nii ja tuo takahaarukan tila, sitä kyllä on joka suuntaan, tuohon menee (niiku muihinkin malleihin) meleko muhkea 29er kumi myös..

Onkohan Polen pyörät nyt jonkinlaisessa alennuksessa, kun sivuilla näkyy trailipyörissä Evolink 130 olevan vähän päälle 3000, kun aiemmin ollut 3800. Kun itse pyörää klikkaa, niin siellä hinta taasen näyttää sen vanhan 3800. Hieman lisää ostohaluja, jos on alennuksessa. Mutta tarkoittaakohan tämä sitten uusien mallien puskevan kohta markkinoille?

^ nopea laskukoneen näpyttely kertoo, että tuo "vähän päälle 3k" on aivan tarkasti alv.0%-normihinta, eli veikkaan virheeksi nettisivulla..

Onhan tää ny perseestä, jotkut vääntää syvänverellään pyöriä ja jotkut niillä ajaa ja vielä kertovat miten ne toimii tai ainakin kuskin mielikuvan. Ja sitten vittumainen räkytys. En ny oikein tajua. Luulis jotta kaikki ylpeenä kotimaisesta työstä ynnä tietotaidosta eikä vähiten testikuskien panostuksesta.

Itsellä ei rahkeet eli ajotaito riitä Polen pyöriin, surkeena olen.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Polea testissä näemmä Fillarilehden numerossa 6.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Polea testissä näemmä Fillarilehden numerossa 6.
    "Soveltuu hyvin suomienskaan."
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    "Soveltuu hyvin suomienskaan."
    Onko "soveltuu hyvin suomityyppiseen polkukaahailuun" -ilmaisu vaihdettu tuohon?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onko "soveltuu hyvin suomityyppiseen polkukaahailuun" -ilmaisu vaihdettu tuohon?
    Riippuu varmaan renkaista.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Tuli Kemiztin fillaria kattoessa ekaa kertaa reiluun vuoteen olo, että tahtoo uuden täpärin..
    "Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista." - Homer J. Simpson

https://youtu.be/3OmEf9k0XWQ

Huikean hieno videorevikka Evolink 140:sta

Ja tekstiä..

http://www.bikeradar.com/mtb/gear/ar...e-crowd-48036/

Ja omasta pikku päivityskuva, tarravelho teki mulle stealth/flash decalit keulaan.. isossa kuvassa ilman salamaa, pikkukuvassa salamavalolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Ja omasta pikku päivityskuva, tarravelho teki mulle stealth/flash decalit keulaan.. isossa kuvassa ilman salamaa, pikkukuvassa salamavalolla.
    Missäs tommonen velho asuu? Voisin haluta omaanikin moiset...

[ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

Keli Clothing piste fi

Uusimmassa 6/2016 Fillarilehdessä oli juttu Polen Evolink 140 ja 150 koeajoista. Hyvät arvostelut saivat. Valtavirrasta poikkeava geo vaatii tottumista mutta vastaavasti koeajajan mukaan mahdollisti kokeilemaan sellaisia ajolinjoja jotka hän olisi normaalisti hylännyt liian isoina riskeinä.
    Lopussa todetaan että Suomen Enduro-sarjassa ajavat kuskit ovat pärjänneet hyvin suurempia merkkejä vastaan. Ja vuonna 2018 on tarkoitus pukata myyntiin ensimmäinen hiilikuiturunkoinen Pole.
    Kannattaa lukea juttu niin saa objektiivista tietoa Polen Evolinkeista.

Mukavaa että Suomessa on pystytty luomaan tuote joka toimii ja menestyy.

What Mountain Bike -lehdessä näytti olevan kans juttu. Nettilehti maksoi vajaa 5 euroa. Hyväksi kehuivat, 4,5/5 tähteä. Toki moni muukin sai vastaavia tähtimääriä, mutta kuitenkin.

Loppukaneettina:

"The pole isn't perfect. We wish the 348mm bottom bracket was a bit lower when riding steep, twisty terrain, and we wish the suspension's support continued to the end to prevent bottom out without making the mid stroke too firm. Nevertheless, despite access to all the latest and greatest bikes, this has been our tester's weekend weapon of choice for months now. And really, that says it all."

Suomimaastoon luulis, että keskiö on sopivalla korkeudella. Itellä ainakin taipumusta paukuttaa polkimia kiviin nykyisellä 340mm keskiönkorkeudellakin. Facebookissa Polen sivuilla oli maininta -17 malleihin päivitetystä iskarin tunesta. Auttaisiko kenties tuohon arvostelijan pohjaamisongelmaan. Täytyy olla kova ajomies, kun mä oon kuullu vaan päinvastaista kommenttia tosta takaiskarin toiminnasta.

Minulla sattui lojumaan kaapissa CC DBA ja vielä sopivan kokoisena, joten vaihdoin sen 2 ajokerran jälkeen tuon vakiona tulevan RockShockin tilalle. Ei se ehtinyt tosin pohjata vielä kertaakaan silloin, mutta kun sitä ei voi oikein muuten säätää kuin tunkemalla niitä muovilepareita sinne iskarin sisälle. Säätöruuvien pyörittely on mielestäni helpompaa
    Hyvin tuo Cane Creekki tuohon miun Evolink 150 sopii, ei pohjaa, "mid stroke supportista" saa sellaisen kuin haluaa ja paineetkin voi pitää kohtuu alhaisena, nyt taittaa olla 100 Psi, joten ei halkea niinkuin Foxin X2.
    Mutta jos iskarin säätäminen ei kiinnosta niin kyllä tuolla alkuperäisellä iskarillakin ajelee.

Tulihan tää nyt hommattua. Testit huomenissa ja odotukset korkealla.

Hieno musta möllöttäjä, muutaman ajokerran jälkeen huomaat sen ylittäneen ne odotuksesi, on se sen verran hyvä .

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •