Hotelli KantriSuomityresBikeshopGiant
Sivu 51 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 49 50 51 52 53 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.501 - 1.530 / 1571

Aihe: Mitä TV-sarjaa katsoit viimeksi?

Showtrial oli kyllä hyvä. Minisarjassa "Time - sovituksen aika" Sean Bean tekee odotetun pätevän roolityön. Eilen tuli aloitettua Julian Fellowesin "The Gilded Age", ei voi (eikä kai pitäisikään) verrata Downton Abbey:yn...

Downton Abbey. Tämä paranee joka katselukerralla ja on yksi kaikkien aikojen suosikkejani The Wiren, The Sopranosien ja Frendejen ohella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Downton Abbey. Tämä paranee joka katselukerralla ja on yksi kaikkien aikojen suosikkejani The Wiren, The Sopranosien ja Frendejen ohella.
    Tuo on aivan tajuttoman hyvä sarja. Kuvittelenko, mutta Netflixistä katsottuna kuvan laatu on parempi kuin YLEllä?
    Kahteen kertaan katsottu.
    Toisin kuin suomalaisia elokuvia/sarjoja katsoessa puheesta saa selvää. Downtonia (tai ylipäätään mitään brittisarjaa) katsoessa tekstitystä ei välttämättä tarvitsisi ollenkaan. Suomalaisissa monessa tarvitsisi.

Jaahas, vaimollahan onkin sitten hyvä maku, pitääpäs asettua rinnalle katsomaan Downton Abbey, juuri näyttää olevan tulossa Kausi 6, 2/10!
    (Oon luulu joksikin saippuasarjaks, sydämen asialla..tms.)

No joo, puoleen väliin katsoin, paljon pulinaa, ei päässyt mukaan, suomalaisissa sarjoissahan vuorosanat pitää ymmärtää tuijottavasta katseesta, tässä ei se este, varmaan pitää katsoa monta jaksoa, kun tuota isäntäväkeä palvelijoineen on runsaasti...
    TERU muokkasi tätä : 30.01.2022 at 17.30

Peacemaker @HBOmax. Ehdottomasti paras sarja minkä olen tänä vuonna aloittanut. Sääli että kausi taisi olla tässä.

Foorumin brittidekkariystäville saattaisi myös toimia Murhaajajahti (Manhunt) Areenasta. Tästä oli kuin varkain tullut toinen kausi jatkeeksi.

Oon kattonu Miehen puolikkaita, taitaa olla kolmas kierros mulle, siinä tykitetään kaikki mäsäksi, siksi se on hyvä...

Vakoojasarja Berlin Station jatkuu uudella kaudella, aika tiukkaa menoa ja mielenkiintoa lisää, että nyt on keskiössä Viro.

Peacemakerin jälkeen hbomaxilta deuce, siinä on maitorauhasta kyllikseen, tosin Spartacus ja Banshee voittaa tuon "laadussa"

Spaceman

Reacher Primeltä. Olihan se ihan viihdyttävä. Vähän väkivaltainen mun makuun mutta päänäyttelijät osas hommansa ihan hyvin, jopa se kivikasvo.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MV Katso viesti
    Reacher Primeltä. Olihan se ihan viihdyttävä. Vähän väkivaltainen mun makuun mutta päänäyttelijät osas hommansa ihan hyvin, jopa se kivikasvo.
    Mäkin just katoin sen. Oli se uskottavampi kun Tom Cruise, Jack Reacherinä joka on jonkun 160cm pitkä

Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MV Katso viesti
    Katsoin myös tuon ja tykkäsin. Nyt on menossa sarja nimeltä See. Tuon sarjan löysin Applen TV+ palvelusta.

Tätä "uutta Vikingsiä" ja sitten Gilded Agea. Kumpikaan ei ole ihan esikuvansa, eli vanha Vikings tai Downton Abbey, mutta kattoohan noita.
    Eilen katsoin Putouksen ja se on kun onkin pikkasen parantunut. Sääli että se Heimo Herkkä tippui ekana, oli mun suosikki.

Tätä "uutta Vikingsiä" ja sitten Gilded Agea. Kumpikaan ei ole ihan esikuvansa,
    Aika harvoin ovat, uusi Vikings ei kai ihan varsinainen spin off mutta... haistaahan tuossa jotta menestyneen sarjan suosiolla mennään.

Samahan oli Breaking Bad > Ei se better call saul nyt ihan kuraa ollut mutta mielestä vähintään liian pitkäksi venytetty.

Niin ite katselen Netflixin kautta Pablo Escobar, el patrón del mal

^Mä tykkäsin Saulista enemmän kun BrBa:Sta, muistelen että joku muukin spin off on ollut allekirjoittaneen mielestä parempi kuin esikuvat. Korostan nyt vielä noista edellisessä viestissä mainitsemistani, että yhdet jaksot katsottu ja ei huonoja, väkisin vaan vertaa esikuviinsa, jotka: Downton Abbey aina, Vikings parhaimmilla kausilla, olivat tosi hyviä. Vikingsissä on ollut kausia, mitkä musta toi uusi Vikings hakkasi mennen tullen, mutta jos vaikka pilottijaksoja vertaa, niin uusi ei ole vanhan veroinen. Katsotaan mitä tulee.

Snowfallista tullut pari uutta jaksoa. Tykkään kyllä, vaikka kuviot ehkä vähän liian isoja nykyjään jo mun makuun.

Yritin katsoa Sorjosta.
    Ei jum...ta pysty.
    Virtasen maneerinen näytteleminen on ihan kauheaa. Nyt se yritti näytellä hullua alkujaksossa.

^Katsoin eikä se niin huono ollut vaikkei suosikkeihin lukeudukkaan... Banshee lähti neljännelle kierrokselle, aina voi luottaa!

Lego Masters. Surkea. Miten voi ollakin noin ponneton ja kuiva show tehty Legoista? Tuomarointi ihan linjatonta, hoetaan monta kertaa "muistakaa korkeus" ja sitten seliteteään "ei tämä ollut mikään korkeuskilpailu" ja tätä herkku 1,5 h. Oli pakko ottaa nokoset tämän jälkeen, suosittelen unettomille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Yritin katsoa Sorjosta.
    Ei jum...ta pysty.
    Virtasen maneerinen näytteleminen on ihan kauheaa. Nyt se yritti näytellä hullua alkujaksossa.
    Sama vaiva täällä - Lappeenranta ei ole niin dramaattinen paikka, kun sarja kuvaa ja rikokset eivät ratkea ohimoita hieromalla.

Oma viimeaikojen helmi on uusi versio sarjasta Kaikenkarvaiset Ystäväni Areenasta. Hyvää brittinäyttelemistä ja aina onnellinen loppu. On kivempi katsoa, kun kaikilla on kivaa kuin se että kaikilla on kurjaa. Sitäpaitsi onhan tuossakin sarjassa sellaisia jännittäviä pikku hankaluuksia, jotka aina kuitenkin selätetään.

Suspicion. Luulin jo että tällaista kuraa ei enää nykyisin osata edes tehdä. Erehdyin pahasti. Uma Thurmankin on näköjään vajonnut aika alas. 1/5
    Synnyin latvaan ja droppasin alas

DMZ (Hbo). Vahvalla hypellä ja mainostuksella tullut sarja, jota en vaan pystynyt katsomaan 1,5 jaksoa pidemmälle. Jotenkin todella epäuskottava ja muutenkin sonta.

Menneisyyden jäljet (=Pieces of Her ) @Netflix

Ihan kelvollista viihdettä. Vaikkakin joitain täysin käsittämättömiä ja epäuskottavan kökköjä tapahtumia sisälsikin. Ja paikoin pitkitettyä jaksontäytettä.
    Toni Collette teki tuttua laatutyötään roolissaan (oli muuten tuottajanakin), muilta peruskamaa. Joissain pikkurooleissa itselle tuntemattomat näyttelijät kiinnittivät positiivista huomiota.

George Gentlyn tutkimuksia.

Olen siinä määrin vanhanaikainen että mulle riittää hyvä pääosanäytelijä ja yhtä lailla rooliinsa istuva pääsivuosan esittäjä ja niin sanottu toimiva kemia näiden kahden fiktiivisen hahmon välille. Asetelma on sellainen melko tyypillinen, vanhempi ja nuorempi poliisi, toinen fiksumpi, kokeneempi ja (tässä) hyveellisempi, toinen vähän erehtyväisempi mutta kuitenkin oppivainen ja oikeille teille johdateltava.

Sitten tietysti sekin että tapausten taustana 60-luvun Englanti miellyttää minua enemmän kuin (yhtä kuviteltu) nykyaika tai Amerikka.

^Joo tuo oli hyvä että Gently tuli uudestaan Areenaan, alettiin heti katsomaan meilläkin. Toki vähän tuoreempikin brittisarja uppoaa, vinkiksi Line of duty:sta tykänneille: saman tekijän Trigger Point pyörii C Morella.

Lego Masters. Surkea. Miten voi ollakin noin ponneton ja kuiva show tehty Legoista.
    Ihan mahtava sarja, ehdottomasti paras näistä TV:n kisoista. Yleensä en tykkää näistä kuka jatkaa ja kuka tippuu tyylisistä sarjoista, ainut kelpo oli Aussien master chef, mutta sekin pilattiin.

Sotahistoriasta kiinnostuneena töiden blokattua "live-seurannan" Vaiettuja arktisia sotia Areenasta.

Lykkeland (Unelmien maa).

Vahingossa huomasin Areenassa, että tähän mainioon norjalaissarjaan maan öljyhistoriasta oli tullut uusi kausi. Katsoin heti 3 jaksoa. Hieno tekele edelleen. Turhanpäiväistä ihmissuhdehömppää toki sotkettu sekaan.

Mietin kyllä onko hihhulilahkolaisuus ollut 70-luvun Norjassa isokin juttu kun on tässä niin esillä isosti.

Ariel (Areena). Ihmeen hyvin kestänyt aikaa, varsinkin dialogi ja osa hahmoista.
    The Tourist (HBO). Vähän meni yli/ohi mutta katsoin loppuun.
    The Andy Warhol Diaries (Netflix). Yksi jakso vielä katsomatta.
    Lineaarisesti olen katsonut Koskista. Ehkä kolme osaa nyt tullut. Ihan hyvää kotimaista dekkaria.

Leijonan luola

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    Ariel (Areena)
    Raid! Tarkoitin Raid! En tiedä mikä toi Ariel on tai mistä se tuli…

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •