Sivu 3 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 13 53 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 2828

Aihe: Silverbackin läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^hehheh, kesällä ei vielä Läskit kiinnostanut
    Hah joo, mieli muuttui, kun täytyi keksiä jotain korviketta hiihtohommille ja nuo lähimetsän talvipolut ovat niin houkuttelevia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janne kuivakangas Katso viesti
    Yksi kaverini Hakenut suoraa verkkokauppa Scoopin siinä oli snowshoe 4.7 kumit vakiona muutenkin Vaikutti hyvältä Fatilta. .✌☺

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
    Bulldozerit, ei Snowshoet. Vee Tyre Companyn tuotokset anyway

Anteeksi ^^ ne sit

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti thm Katso viesti
    Koeajo venähti lähes parituntiseksi ja olihan se hauskaa. Gripit meni heti vaihtoon ja polkimet menee jossain vaiheessa, mutta muuten vaikuttaa ihan soivalta peliltä hintaisekseen. Jos jarrukahvat menevät liian pohjaan, niin siinä kahvan etupuolella on pieni kuusiokolomutteri, jota kääntämällä liikettä saa säädettyä. Mulla ainakin kahvat menivät ihan pohjaan aluksi.
    Tuliko polkimet mukana? Itelle on kans tulossa Fatty ja arvon että minkälaiset polkimet siihen ostan. Lukkopolkimet löytyy cyclosta, mutta en ole varma toimiiko ne läskiajoilla. Toiseksi, paljonko suunnilleen litkua tarvitaan per läskirengas jos litkuttaa nuo kumit? Kaapista löytyy vajaa purkki ja mietin riittääkö se.

^Sellaiset metalliset nastattomat polkimet tulee mukana.

Mulla ei mennyt fillarin kanssa niinku Strömsöössä. Ekalla lenkillä takavaihtajan kiinnike väntyi tmv. Pyörä on nyt verkkokaupassa huollossa. Katotaan kuinka käy. Kerkesin tovin ajaa ja lysti laite . Satulan korkeus vaikutti hyvältä, ehkä vähän matalalla. Ei tarvi lyhentää satulatolppaa keskeltä .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lera Katso viesti
    Tuliko polkimet mukana? Itelle on kans tulossa Fatty ja arvon että minkälaiset polkimet siihen ostan. Lukkopolkimet löytyy cyclosta, mutta en ole varma toimiiko ne läskiajoilla. Toiseksi, paljonko suunnilleen litkua tarvitaan per läskirengas jos litkuttaa nuo kumit? Kaapista löytyy vajaa purkki ja mietin riittääkö se.
    Kaks ruiskullista laitoin, olisko se ollut n. 1,2dl. Per rengas siis. Sen verran suositus tais olla. Just tuossa viime viikolla heiluttelin renkaita, ja kivasti hölskäävät vieläkin.

XXL:n tarjousläskit myytiin loppuun nenän edestä, joten tilasin verkkiksen läskin: https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ike-purppura-M. Komean värinen se ainakin on.

Eikö näissä pitäny olla tubeless ready kiekot?
    Tuossahan ei pysy mikkään kumi vaikka kuinka teippais.

Edit. En siis vielä oo kokeillu, mutta vähän epäilen.

Kai siinä nyt sentin verran on "olkapäätä"/"hyllyä" ja vielä bead-ura ulkolaidassa, lujassa oli ainakin mulla ottaa kumeja poiskin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eevaa Katso viesti
    Mulla ei mennyt fillarin kanssa niinku Strömsöössä. Ekalla lenkillä takavaihtajan kiinnike väntyi tmv. Pyörä on nyt verkkokaupassa huollossa. Katotaan kuinka käy. Kerkesin tovin ajaa ja lysti laite . Satulan korkeus vaikutti hyvältä, ehkä vähän matalalla. Ei tarvi lyhentää satulatolppaa keskeltä .
    Onneksi niillä on korvakkeita varastossa, tilasivat niitä pyynnöstä, kuten xl-kokoista pyörääkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 7-spoke Katso viesti
    Kai siinä nyt sentin verran on "olkapäätä"/"hyllyä" ja vielä bead-ura ulkolaidassa, lujassa oli ainakin mulla ottaa kumeja poiskin...
    Ei tuossa mulla ole "olkapäätä" kuin ehkä 3-4mm ja kumi tipahtaa siitä jo ilmoja laskiessa. Liekkö sitten meikäläisen pyörään laitettu jotku karvalakkimallit.

Ilmoittivat tänään, että pyörään vaihdetaan takavaihtaja sekä ketju. Samassa rytäkässä ketjulukko aukes. Nyt odotellaan osia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arppa87 Katso viesti
    Ei tuossa mulla ole "olkapäätä" kuin ehkä 3-4mm ja kumi tipahtaa siitä jo ilmoja laskiessa. Liekkö sitten meikäläisen pyörään laitettu jotku karvalakkimallit.

Tältä nuo omat kehät näyttää, eli Alex Blizzerk 90mm. Jos on eri niin reklamoi. Mä sain satkun lahjakortin syksyllä, kun pyörässä oli 72 eikä ilmoitetut 120tpi renkaat.

Oli maastopyörä minkä merkkinen tahansa,niin kuskilla pitää olla AINA mukana:
    -takavaihtajan korvake (ja kotona lisää)
    -ketjuliitin/lukko
    -monitoimityökalu
    -ketjun katkaisu työkalu
    -varasisuri
    -pumppu

Pyöräliikkeellä tulisi olla yleisimmät varaosat aina hyllyssä, ettei kukaan ikinä joudu siihen tilanteeseen,että yksinkertaisia nipsnakkeleita aletaan tilaamaan jostain.

Ps. satasen lahjakortilla ei saa ostettua yhtä paria TPI120 fatbiken renkaita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lanssi Katso viesti

Tältä nuo omat kehät näyttää, eli Alex Blizzerk 90mm. Jos on eri niin reklamoi. Mä sain satkun lahjakortin syksyllä, kun pyörässä oli 72 eikä ilmoitetut 120tpi renkaat.

Mulla tuommoset. Eli häätyy reklamoijja asiasta.

Ei oo mullakaan tuon lanssin kuvan kaltaisia vanteita?
    vaan samanlaiset kuin arpalla.. Kerrohan arppa mitä vekkokaupassa vastaavat tästä asiasta?! Oli suurin syy juuri ne tubeless redy vanteet miksi ostin silverbackin..

^Kiinnostaa kans nuo kiekot. Silverbackin sivuilla pyörän kiekot on kuvissa samat kuin arppalla ja mullakin. Spekseissä lukee Alex Blizzerk 90mm, jotka taas on Alexrimssin sivuilla samanlaiset kuin Lanssilla. Nuo kiekot olivat mullakin yksi syy valintaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Oli maastopyörä minkä merkkinen tahansa,niin kuskilla pitää olla AINA mukana:
    -takavaihtajan korvake (ja kotona lisää)
    -ketjuliitin/lukko
    -monitoimityökalu
    -ketjun katkaisu työkalu
    -varasisuri
    -pumppu
    Itsellä on noista vain varasisuri ja pumppu, sekä aktivoitava kädenlämmitin talvisin.
    Yksi ehdottoman hyödylliseksi osoittautunut tavara, jonka arvon olen tajunnut vasta kauan oston jälkeen on työkalu avaimenperä. Se on pieni, todella kevyt ja siksi se tulee otettua mukaan aina, koska mahtuu mihin tahansa. Sen hyödyllisin osa on ehdottomasti pienet pihdit, joilla saa kiristettyä ja avattua venttiilin sielun, kun sielunavain on jälleen kerran hukassa, oikastua vääntyneet nastat renkaista ja tehtyä kaikenlaiset pihtejä vaativat hommat, joissa ei tarvita pitkää vipuvartta ja hurjaa voimaa. Suosittelen!
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Huomatkaa että scoop doublessa ja scoop fattyssa on eri vanteet ja renkaat. Ettei mee siinä sekasi. Vai onko mennny jo tehtaalla sekasi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti GrapL Katso viesti
    Ei oo mullakaan tuon lanssin kuvan kaltaisia vanteita?
    vaan samanlaiset kuin arpalla.. Kerrohan arppa mitä vekkokaupassa vastaavat tästä asiasta?! Oli suurin syy juuri ne tubeless redy vanteet miksi ostin silverbackin..
    Soitin verkkokauppaan ja pistin spostilla kuvia kiekoista. Aikoivat selvittää asian. Ilmottelen sitten tännekkin kuinka käy. Mulla oli kans ensimmäisenä tubelesshommat mielessä kun pyörän sain, mutta nuilla se ei onnistu.

Tuonnäköset on sisäpuolelta nuo Blizzerk90set, mitkä mullakin on.

Eikös Double Scoopissa pitäisi olla Sunringle Mulefutit? Onko nuo mysteeriyksilöt niitäkään vai vielä jotain muuta?

Tänään hain Double Scoopin verkkiksestä. Siinä oli valmiiksi teipatut mulefuutit. 1,5 desiä per rengas litkua laitoin ja renkaat tiivistyivät hyvin vanteille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Ps. satasen lahjakortilla ei saa ostettua yhtä paria TPI120 fatbiken renkaita.
    Ei saa ei, mutta paremman mielen ja elektroniikkaa.

Soitin itsekin asiakaspalveluun ja lupasivat ottaa yhteyttä.

Mitenhän tässä kannattaisi menetellä koska fillarin arvo on noilla väärillä vanteilla erilainen. Ja pikaisen googletuksen perusteella oikeat vanteet n. 300euroa + asennus.

^ Pyydät uudet kiekot ja laitat vanhat niitten piikkiin takaisin.

Mut on sekin vähän väärin.. koska tuotteen muuttaminen oikeenlaiseksi vaatii minun työtä sitten. Saa nähdä miten käy. Harmittaa vaan et viikonlopuksi olisi lauhtumassa kelit ja on nyt kehoitettu olemaan ajamatta.. (3km vasta ajettu).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti GrapL Katso viesti
    Mut on sekin vähän väärin.. koska tuotteen muuttaminen oikeenlaiseksi vaatii minun työtä sitten. Saa nähdä miten käy. Harmittaa vaan et viikonlopuksi olisi lauhtumassa kelit ja on nyt kehoitettu olemaan ajamatta.. (3km vasta ajettu).
    Miksi ajamatta? Kyllä minä ainakin ajan menemään ja aijon saaha sieltä tuoteselosteen mukaiset kiekot. Nämä mysteerikiekot on muuten Circle Star JP95HF:ät.

SIIS jos eivät suostu toimittamaan oikeanlaisia kiekkoja + hyvitystä mokastaan = niin ei muuta kuin kauppoje purku, ainakin kuvittelen että helpompi palauttaa lähes ajamaton pyörä.

En löytänyt googlella, mutta minkähän arvoiset nämä Circle Starit ovat? Kovin kauan kestää asian selvittely minusta kun ei ollut tullut mitään yhteyden ottoa vielläkään..

Samanlaisia aiheita

1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3654
    Viimeinen viesti: 31.07.2021, 10.18
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5795
    Viimeinen viesti: 29.04.2021, 13.51
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27