Sivu 37 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27353637
Näyttää tulokset 1.081 - 1.091 / 1091

Aihe: Zwift.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti itv Katso viesti
    Nyt on kokeiltu kalibroida tuolla Eliten softalla, ei auttanut.

Zwiftin support-palstalta huomasin että nimenomaan Android-appin kanssa jollain oli ollut samantyyppisiä ongelmia (tosin siellä ehkä vastus oli kokonaan hävinnyt), ja kokeilinpa sitten PC-softalla. Siinä ei ole tätä ongelmaa, vastusta riittää tasaisella ja jopa alamäissä - tekee ajamisesta aika paljon mielekkäämpää.

Support-palstalla ehdotettiin myös FTP:n asettamista manuaalisesti isommaksi, ilmeisesti Zwift sitten säätää vastusta myös tuon mukaan. Säädin 192W->300W, ei auttanut Androidin kanssa. Tulee halpistreinerikokeilu kalliiksi jos pitää nyt vielä tätä varten PC tai iPadi hommata...
    Se tässä sisäpyöräilyssä on huonoa että erilaisia ongelmia ilmenee enemmän kuin ulkopyöräilyssä. Tosin ongelmat harvemmin kohdistuu pyöräilyyn vaan enemmänkin tietotekniikkaan esim. yhteysongelmat, softabugit jne. Itse en ole ikinä käyttänyt mobiililaitteita sisätreenissä vaan tietokoneen kanssa on aina menty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Se tässä sisäpyöräilyssä on huonoa että erilaisia ongelmia ilmenee enemmän kuin ulkopyöräilyssä. Tosin ongelmat harvemmin kohdistuu pyöräilyyn vaan enemmänkin tietotekniikkaan esim. yhteysongelmat, softabugit jne. Itse en ole ikinä käyttänyt mobiililaitteita sisätreenissä vaan tietokoneen kanssa on aina menty.
    Harmi teille, jotka näiden kanssa painitte. Minä puolestani ajan sisällä nimenomaan siksi, että erilaisia ongelmia ilmenee vähemmän kuin ulkopyöräilyssä.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Harmi teille, jotka näiden kanssa painitte. Minä puolestani ajan sisällä nimenomaan siksi, että erilaisia ongelmia ilmenee vähemmän kuin ulkopyöräilyssä.
    Sen verran pitää selventää että minulla ei ole ongelmia vaan tuo minun kommentti liittyy siihen mitä olen netistä lukenut. Signaalien yhteysongelmia ja vaikka mistä on saanut lukea, onneksi ei omalla kohdalla ole ongelmia ollut.

Tuli ekan kerran ongelma läppärin kanssa, kaikki vehkeet kyllä sanoi että connected to zwift mutta kaikissa luki myös että No signal, toiminta oli sen mukaista.
    Oli sen verran kiire päästä ajamaan että otin toisen läppärin ja löin ant+ tikun siihen kiinni ja kaikki pelasi heti moitteetta.
    Vanha läppäri on Win7 ja vain 4Gb muistia joten se taitaa nyt jäädä tuostakin hommasta eläkkeelle.

Onko 1080p maksimireso, vai saako 4k:ta pihalle jollain kikkailulla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Onko 1080p maksimireso, vai saako 4k:ta pihalle jollain kikkailulla?
    Kyllä saa 4k:ta pihalle, jos Zwift katsoo, että rautasi jaksaa sitä pyörittää. Jos valikoissa ei 4k:ta näy, niin koneesi on todennäköisesti liian hidas.

https://blog.zwiftalizer.com/post/buyersguide-2019/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti äkssee Katso viesti
    Kyllä saa 4k:ta pihalle, jos Zwift katsoo, että rautasi jaksaa sitä pyörittää. Jos valikoissa ei 4k:ta näy, niin koneesi on todennäköisesti liian hidas.

https://blog.zwiftalizer.com/post/buyersguide-2019/
    Voi olla joo. Koneena on Intelin i5 3570, nvidian 1030 2gb vrammilla, 16gb ram ja 256gb ssd.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Voi olla joo. Koneena on Intelin i5 3570, nvidian 1030 2gb vrammilla, 16gb ram ja 256gb ssd.
    Näytönohjain on pullonkaula, muutenhan tuon pitäisi riittää. Itse laitoin Asus GeForce GTX 1660 Super näytönohjaimen ja nyt pyörii 4k ultra ok.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Joo, ja ryhtymisen kynnys on aika matala. Itse panostin kanssa Zwiftiin tälle talvikaudelle, ja lopputuloksena oon saanut ajettua ihan huomattavasti enemmän kuin mikä talvella yleensä on toteutunut.

Konkreettisesti pyhitin kämpästä sen pari neliömetriä pysyvälle Zwift-nurkkaukselle, että kaikki kamat on aina valmiina. Ostin ison mutta halvimman mahdollisen telkkarin ja sen alapuolelle tehokkaan 50 cm tuulettimen. Käden ulottuvilla on tuuletusikkuna, jolla saa säännösteltyä lämpötilaa. Pystyn ihan hyvin ajamaan kolmen tunnin treenin tai ainakaan se ei jää fyysisestä mukavuudesta kiinni.

Telkkarissa on kiinni vanha läppäri, joka pyörittää Zwiftiä ihan hyvin, eli lähinnä vain isot pelotonit saa FPS:t kyykkäämään. ANT+ on yhteyksien suhteen tuntunut hyvin luotettavalta. Joskus aikaisemmin mulla oli ongelmia tehomittarin yhteyden kanssa, mutta sen syyksi paljastui turhan vieressä ollut WLAN-tukiasema.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tri-nisti Katso viesti
    Tuli ekan kerran ongelma läppärin kanssa, kaikki vehkeet kyllä sanoi että connected to zwift mutta kaikissa luki myös että No signal, toiminta oli sen mukaista.
    Oli sen verran kiire päästä ajamaan että otin toisen läppärin ja löin ant+ tikun siihen kiinni ja kaikki pelasi heti moitteetta.
    Vanha läppäri on Win7 ja vain 4Gb muistia joten se taitaa nyt jäädä tuostakin hommasta eläkkeelle.
    Mulla kävi juuri noin Wahoon treinerin kanssa, ratkaisu oli bootata treineri ja parittaa uudelleen. Treinerin sammuminen vaan kestää semmoisen 30 sekkaa ennen kuin valot sammuu, muuten aika nopea tehdä. Ehkä siitä ois hyvä ottaa virta pois kun ei ole käytössä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti äkssee Katso viesti
    Näytönohjain on pullonkaula, muutenhan tuon pitäisi riittää. Itse laitoin Asus GeForce GTX 1660 Super näytönohjaimen ja nyt pyörii 4k ultra ok.
    Hp:n pimpattu wanha työasema on toiminut htpc:nä, joten noin järeää näyttistä ei taida siihen saada (poweri ei riitä ja lisävirtakaapelit uupuu). Nyt muutaman kuukauden käyttänyt tabletin kautta, josta ampunut kuvan 65" telkkarille. Ant+ usb-tikku tilattu ebaysta, jonka tulemisessa kesti se ~kuukausi.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •