BikeshopCanyonShimano
Sivu 68 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18 58 66 67 68
Näyttää tulokset 2.011 - 2.025 / 2025

Aihe: Zwift.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qps Katso viesti
    Puolet lisää tehoo meni siis vaan 5khm kovempaa. Onneks en alkanu rehkimään ????
    Ajon idea ei itselläni kylläkään ollut tuo kova vauhti, vaikka sen nostinkin blogissa kärjeksi

Jos siis viittaat kommentilla mun ajooni, niin sen perusteella laskien sulla ilmeisesti keskiteho noin 219 wattia (versus mun 328 W)? Isolla porukalla, tuplapeesihyödyllä ja hyvällä kalustolla silläkin pääsee helpostikin tuommoiset 44 km/h.
    10k-kerhon jäsen

Joo 45 oli vauhti ja tehot jossain 210 paikkeilla.

Olin myös tuossa eilisessä klo 19 lähdössä. Ave 205 W ja keskinopeus vähän alle 40 km/h. 90 kg ja peesissä melkein koko matka.

Tuli ajettua tänään kevyillä tehoilla keskipitkä ja lyhyt. Ihan ookoo reittejä ovat kaikki kolme ensimmäisen etapin variaatiota, mutta liian samanmittaisia: 13, 28 ja 49 km (kaikki tasamaalla). Vaikkapa 10, 30 ja 75 km tarjoaisivat jo enemmän variaatiota.
    10k-kerhon jäsen

Itse jätin tuon keskimatkan ajamatta kun Waistband tuntuu jotenkin tylsältä reitiltä meikäläisen mielestä (ilmeisesti sen verran usein tullut noita reittejä ajettua) joten vietin tänään lähes 2-tuntia Makuri Islandilla ja ajoin pari kertaa 13km reitin tuona aikana.

Tänään olisi Tour de Zwiftissä virtuaalivuoria tarjolla. Saa nyt nähdä mitenkä aamuvuoron jälkeen riittää energiaa ajamiseen, yritän ainakin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Minulla olisi tarve ajaa rauhallisesti noin 2.5 w/kg mutta epäilen osaisinko pitäytyä sellaisessa tahdissa TdZ-etapilla... en ainakaan toissapäivänä osannut lyhyellä enkä keskipitkällä. Todennäköisesti joko TdZ2 Alpe klo 18 tai FZR pre-sauna klo 18.30.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Minulla olisi tarve ajaa rauhallisesti noin 2.5 w/kg mutta epäilen osaisinko pitäytyä sellaisessa tahdissa TdZ-etapilla... en ainakaan toissapäivänä osannut lyhyellä enkä keskipitkällä. Todennäköisesti joko TdZ2 Alpe klo 18 tai FZR pre-sauna klo 18.30.
    Haastavaa on! Itse ajoin PK;na tämän päiväsen etapin. Mieli ois halunu tykitellä Alpen nousuun mutta maltoin ajella hissukseen 2.8w/kg koko retki.
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

Kyllä minäkin onnistuin pitämään alle kolmessa eli 2,975 w/kg
    10k-kerhon jäsen

Ai nyt pitää alkaa ajamaan ylämäkeä? Eilinen flätti-etapin ajo alkoi tuntumaan melkein normaalilta, eli ehkä se korona on pikkuhiljaa selätetty. Viikonlopuksi vaan lupailee niin hienoa hiihtokeliä että olisi rikollista jumittaa videopeliä tuskaluolassa, eli ensi viikolle menee mun tokan etapin sitkuttaminen.
    6.7 WTF/kg

TDZ2 & mun 4s Alpe vedetty - ja Meilensteinit voitettu Ihan en vielä päässyt tunnin haamurajaan mutta vuodessa parannus 1:22 -> 1:03. Vaikka oli peesattavaa ja Cannondale Evo+353 setti niin 2,95 keskiteho ei riitä tuntiin näemmä. Ehkäpä loppukeväällä sitten R5 '20, Meilenstein & 3,1 teho piisaisi.
    Vuosi kohta Zwiftattu - mulle parasta antia on nuo 30-50min kisat ja olen onnistunut löytämään sopivat eväät C-luokan podium-sijoituksiin. Paino ei ole laskenut mutta ftp nyt 3,1 ja voimaa kisoissa tarvittaviin 5-30s spurtteihin löytyy varsin hyvin. Luulenpa etten kauhean aktiivisesti hakeudu B-luokkaan..

Mitkähän on nuo eväät, jos sopii kydyä? Pari tunnin kisaa itse ajanut ja vaikka todellinen w/kg on 3.2 tuntuu ettei C luokan kisoissa voi pärjätä paljon Top10 paremmin, kun kärjessä menevät menojaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tinke Katso viesti
    Mitkähän on nuo eväät, jos sopii kydyä? Pari tunnin kisaa itse ajanut ja vaikka todellinen w/kg on 3.2 tuntuu ettei C luokan kisoissa voi pärjätä paljon Top10 paremmin, kun kärjessä menevät menojaan...
    Joo, onhan tossa paljonkin huomioitavia juttuja - tässä mun teesejä:
    - lasken vain Zwiftpower sijoitukset koska suodattaa pahimmat ylilyönnit (kaikilla ei edes tehomittaria). Jäljellä jää tietty painonsäätelijät mutta tuntuu että niitä on kuitenkin aika vähän
    - Seuraan kahdella ruudulla kisoja: Zwiftpowerin Live-näytöllä näkee jos kärjessä menee A tai B-kuskeja, jotka suodatetaan lopputuloksista pois
    - Kisojen ratojen opiskelu - eritysesti ratkaisevien mäkien sijainti ja niiden luonne
    - Kisakokemus - omien rajojen tuntemus, 1. km aina täysiä, ei välttämättä kannata mennä yksittäisten irtiottoihin mukaan, mini-kirien ajoitus, pitkissä alamäissä pakko päästä ryhmäpeesiin jne.
    - Katson myös etukäteen kanssakisaajien rankingit ja pyrin laittamaan lyhyelle listalle etukäteen kovimmat vastustajat.
    - Kisan aikana voin myös kurkata kanssakisaajien sykkeitä ja saan käsityksen miten kireällä ajavat
    - Käytän omia vahvuuksia - en halua jättää peliä kokonaan loppukirin varaan (57v plakkarissa ja nuoremmat on vahvoilla)
    jne jne.

Tulipas väännettyä Mt. Everest haaste loppuun ja sain palkinnoksi saavutuksesta osto-oikeuden virtuaaliseen Trek Emondaan. Mikäs siinä, joskus olin miettinyt tuollaisen ostamista oikeasti mutta ostamatta jäi, mutta onpahan nyt virtuaalinen sellainen sitten. Enää tarttis jonkun 40 k nousumetrejä, niin saisi sen hienon hohtavan Tronin. Harmi kun oli ehtinyt mennä nousumetrejä hukkaan kun laitoin Mt. Everestin haasteeksi vasta myöhemmin, mutta eipä niistä paljon apua olisi Tronin metsästystä ajatellen ollut. Sen verran paljon tekemistä vielä on edessä.

Tulipa ajetta ekaa kertaa alpe du zwift alle tuntiin kun ohjelmassa oli pitkiä sweet spot vetoja.
    51min47s meni tuolla 3.75w/kg. Pieni kipinä syntyi kokeilla miten kulkisi kynnysteholla kunhan pk-hommat on ensin tehty.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •