Sivu 520 / 522 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20420470510518519520521522 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 15.571 - 15.600 / 15639

Aihe: Virallinen jeesustelutopikki vol3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    "Kuningaslohi" ja "Sirpa" ...anteeksi mutta eivät mitään mestariteoksia ole. Ihme että Arttu jumittuu tämmöisiin, ääni riittäisi paljon enempääkin, mikä tuli pari vuotta sitten "Tähdet, tähdet"-ohjelmassa ilmi.
    Ei se ole ihme. Se tekee sitä mikä myy ja tollanen tuuba myy ja vetoaa nyt aika isoon yleisömassaan. Levyyhtiön kun omistaa ja pitkään olut alalla niin kyllä ne osaa kaiken laskee prikulleen...

Mitä sen ääneen tulee niin... tuntuu ettei sillä äänellä ole ollut viimisen kymmenen vuoden aikana mitään väliä. Kaikenlaiset vinkujat, ynisijät, sun muut pärjää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mgcc Katso viesti
    Nyr on kuulkaas Maisa saanut lahjaksi lakaisukoneen!
    Maisa aikoo ehkä salaa käydä lakaisemassa Jari-Matin selän
    -L.

Shoplifters will be prostituted

Ministeriö haluaa lisätä pelastusalan tasa-arvoa – kuntotestien arviointiin toivotaan muutoksia
    #uutisvahti

https://yle.fi/uutiset/3-11354610

Palkassa tasa-arvo tarkoittaa samaa summaa mutta kuntotesteissä tasa-arvo tarkoittaa isompaa eroa. Hmmm. Vähän sama kuin että saa puhua vaan henkilöistä mutta ei siinä tapauksessa jos halutaankin puhua vaikka siitä palkkauksesta. Sillon henkilöt tai vaihtoehtoisesti kymmenet eri sukupuolet sulautuu pelkästään kahdeksi mitä ei ollut olemassa. Logiikkani nyrjähtää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    Ei se ole ihme. Se tekee sitä mikä myy ja tollanen tuuba myy ja vetoaa nyt aika isoon yleisömassaan. Levyyhtiön kun omistaa ja pitkään olut alalla niin kyllä ne osaa kaiken laskee prikulleen...

Mitä sen ääneen tulee niin... tuntuu ettei sillä äänellä ole ollut viimisen kymmenen vuoden aikana mitään väliä. Kaikenlaiset vinkujat, ynisijät, sun muut pärjää
    Myy? Ostaisitkö Artun uusimman levyn...no en minäkään osta.
    Joo samaa mieltä, kaikenlaiset Keekit ja Ellinoorat sekä Ellipsit, kähinää ja ihan kun vaan puhuttaisiin; aiemmin tekstityskin oli mukavasti riimiteltyä mutta nyt tuntuu että luetaan päiväkirjaa ja jos sana ei sovi niin voihan sitä sanaa veeeeeeeenyttää.

Tosin siitä äänestä, 50-60-luvuilla naispuoliset puhui ja lauloi kyllä ihan ihmeellisellä "kimitysäänellä" ei kukaan sillä tavalla oikeesti puhu!! onneksi se on sentään jääny pois.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Ei kai _tavis musiikin kuluttaja_ enää mitään levyjä osta? Spotifyt sun muut niillä on käytössä, koska nykyisin halutaan kuulla yksittäisiä kappaleita eikä sillä äänenlaadullakaan ole niin väliä kun niitä kuunnellaan paskoilla äänentoistovälineillä.

^ jaa mikäs mä sitten olen jos en tavis musiikin kuluttuja? Mä olen kyllä ostanu levyn, ihan fyysisen cd-levyn jos pidän artistista/artistin musiikista. Ei ole mitään Spotifytä ( mikä se edes on, en tiedä...) ja ihan kuuntelen joko tuolla olkkarin ...laitteella ( harvoin), tai sitten autossa laitan levyn "sisään". Yleensä tallennan levyn kappaleet tälle tietokoneelle, ja teen kuuntelua varten "suosikit"-levyn. Sitä mä sitten autossa kuuntelen, kotioloissa kuuntelen Radio Suomea.
    tempokisu.kuvat.fi

En tiedä mutta tuli mieleen että kannattaisiko syödä tupakkaa. Jos polttamisen asemesta rouskuttaisi niitä niin välttäisi haittavaikutukset hengityselimistössä, mutta olisi arvatenkin vähän erikoinen olo ja saisi mukavan keskustelunaiheen esim. pankkiautomaattijonossa. "Mitäs te herra syötte" "Hyvä rouva, minä syön savukkeita. Haluatteko maistaa?"

Myös pummatessa savukkeita tuntemattomilta olisi jännittävää, jos heittäisi tupakan huulille ja sitten se asteittain häviäisi suuhun vähän niinkuin liukuhihnalla *sviiip-klunk*
    -L.

^ minä tiedän, ei kannata. Asia ehdottomasti näin ja piste tälle.

( ...ja varo vaan rouvittelemasta jos et ehdottomasti tiedä onko rouva.., voi nimittäin olla äree vanhapiika, mä tosin en ole pankkiautomaattijonossa kun en osaa käyttää sitä juttua..)
    tempokisu.kuvat.fi

PV:ssä puhutellaan aina naispuolisia rouvina. Esim. rouva alikersantti,
    vaikka ikä ja status eivät edellyttäisikään.
    "The World is full of Kings and Queens, they blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Koskakohan tasa-arvovaltuutettu tai tietosuojavaltuutettu tai yhdenvertaisuusvaltuutettu tai mikä vaan haistauitunvaltuutettu, mitä näitä nykyään elätetään, kieltää rikosuutisoinnissa maininnan hameesta, tai vaikkapa "kumppanista, joka alkoi jututtaa"
    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c...e-82d50823a256

Kukahan hameväestä vie ekana vaikka mönkijän?
    Kaar ittelles vaa

^ jaa mikäs mä sitten olen jos en tavis musiikin kuluttuja? Mä olen kyllä ostanu levyn, ihan fyysisen cd-levyn jos pidän artistista/artistin musiikista. Ei ole mitään Spotifytä ( mikä se edes on, en tiedä...) ja ihan kuuntelen joko tuolla olkkarin ...laitteella ( harvoin), tai sitten autossa laitan levyn "sisään". Yleensä tallennan levyn kappaleet tälle tietokoneelle, ja teen kuuntelua varten "suosikit"-levyn. Sitä mä sitten autossa kuuntelen, kotioloissa kuuntelen Radio Suomea.
    No kun kysyit niin kuulostaa joltain muinaisjäänteeltä wuosituhannen waihteen tienoilta. Ehkä termi "tavis" ei ollut täysin oikea valinta kun tarkoitin tämän päivän keskimääräistä musiikin kuluttajaa, joka on iältään vähän nuorempi kuin jäsen tempokisu. Kyllä siinä porukassa musiikki soi enemmän puhelimissa ja läppäreissä kuin cd-levyiltä hifilaitteissa. Eikä siinä mitään väärää ole, samanlaista taustamelua kuin vaikka radion kuuntelukin. Tilastokin kertoo jänskän käänteen eli cd-levyjen myynti on hiipunut jo pitkään ja ollaan tulossa (ellei jo ole tultu) siihen, että vinyylien myynti kasvaa suuremmaksi ensi kerran sitten kasarivuosien. Ja vaikka itse en kuulu mainittuun ryhmään, niin en kyllä muista milloin viimeksi olen ostanut cd-levyn.

Spotify on musiikin suoratoistopalvelu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    En tiedä mutta tuli mieleen että kannattaisiko syödä tupakkaa. Jos polttamisen asemesta rouskuttaisi niitä niin välttäisi haittavaikutukset hengityselimistössä, mutta olisi arvatenkin vähän erikoinen olo ja saisi mukavan keskustelunaiheen esim. pankkiautomaattijonossa. "Mitäs te herra syötte" "Hyvä rouva, minä syön savukkeita. Haluatteko maistaa?"

Myös pummatessa savukkeita tuntemattomilta olisi jännittävää, jos heittäisi tupakan huulille ja sitten se asteittain häviäisi suuhun vähän niinkuin liukuhihnalla *sviiip-klunk*
    Tarina kertoo, että tupakkaa sisäisesti nauttimalla saisi ruumiinlämpöä nousemaan. "Aromateetä" saman urbaanin huhun mukaan käytettiin mm. metsäkeikkojen tai yleensä UP:n välttelyyn varusmiespalveluksessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti taski63 Katso viesti
    Tarina kertoo, että tupakkaa sisäisesti nauttimalla saisi ruumiinlämpöä nousemaan. "Aromateetä" saman urbaanin huhun mukaan käytettiin mm. metsäkeikkojen tai yleensä UP:n välttelyyn varusmiespalveluksessa.
    Kyllä. Motivemppauksessahan tuo oli puheiden tasolla ilmeisen suosittu tapa hommata kuumetta. Kukaan ei tiettävästi ole kokeillut, en edes minä itse.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
    No kun kysyit niin kuulostaa joltain muinaisjäänteeltä wuosituhannen waihteen tienoilta. Ehkä termi "tavis" ei ollut täysin oikea valinta kun tarkoitin tämän päivän keskimääräistä musiikin kuluttajaa, joka on iältään vähän nuorempi kuin jäsen tempokisu. Kyllä siinä porukassa musiikki soi enemmän puhelimissa ja läppäreissä kuin cd-levyiltä hifilaitteissa. Eikä siinä mitään väärää ole, samanlaista taustamelua kuin vaikka radion kuuntelukin. Tilastokin kertoo jänskän käänteen eli cd-levyjen myynti on hiipunut jo pitkään ja ollaan tulossa (ellei jo ole tultu) siihen, että vinyylien myynti kasvaa suuremmaksi ensi kerran sitten kasarivuosien. Ja vaikka itse en kuulu mainittuun ryhmään, niin en kyllä muista milloin viimeksi olen ostanut cd-levyn.

Spotify on musiikin suoratoistopalvelu.
    Itekin pidän itseäni muisnaisjäänteeltä vuosituhannen vaihteen ajalta, tai aiemmalta. Koska mä ostin viimeksi cd-levyn? taisi olla Nightwishin se edellinen levy.
    Ja hyllyssä on ihan tajuton määrä cd-levyjä, ensinnä klassista musiikkia ja sitten niitä muita ( Sonata Arctica, Nightwish, Dire Straits, Dixie Chicks...) oon miettiny veisikö töihin levyjä ja antaisi soida taustalla kun kotona ei tule kuunneltua, yöksi kun laitan Radio Suomen soimaan. Lähinnä juuri taustameluksi, peittää muut napinat ja naapurien kuorsauksen.

Mä en käsitä että ihmiset kuuntelee jotain musiikkia tai radiota lenkkeillessään. Lenkki on hienoa aikaa kuunnella luonnon ääniä ja erossa siitä tavanomaisesta metelistä.

( tupakkaa rouskuttamalla välttäisi hengitystieongelmat > ongelma siirtyy ruoansulatusteihin....)
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä. Motivemppauksessahan tuo oli puheiden tasolla ilmeisen suosittu tapa hommata kuumetta. Kukaan ei tiettävästi ole kokeillut, en edes minä itse.
    Olen kokeillut. Yläasteella lihavana lapsena inhosin uimahallikäyntejä ja olin jostain lukenut, että tupakkaa syömällä saa kuumeen. Joten voroilin isoveljeltä savukkeen, söin sen illalla (ilman filtteriä) ja ajattelin, että aamulla on kuume ja syy olla pois koulusta. Lopputulos: heräsin aamukolmelta, helvetin huono olo, oksensin, ja aamulla ok, eikä kuumetta. Pettynyt teini lähti siis bussiin, kävi koulussa, uimassa ja elää edelleen. Poltti sittemmin 20 vuotta tupakkaa, muttei koskaan enää syönyt sitä.

^ R-kiskalla oli huhua ja Shellillä jo varmaa tietoa, että...
    .•.•. Urheilu on hiekkaa elämän laakereissa .•.•.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kampinalle Katso viesti
    Olen kokeillut. Yläasteella lihavana lapsena inhosin uimahallikäyntejä ja olin jostain lukenut, että tupakkaa syömällä saa kuumeen. Joten voroilin isoveljeltä savukkeen, söin sen illalla (ilman filtteriä) ja ajattelin, että aamulla on kuume ja syy olla pois koulusta. Lopputulos: heräsin aamukolmelta, helvetin huono olo, oksensin, ja aamulla ok, eikä kuumetta. Pettynyt teini lähti siis bussiin, kävi koulussa, uimassa ja elää edelleen. Poltti sittemmin 20 vuotta tupakkaa, muttei koskaan enää syönyt sitä.
    Olin hieman huonompi uimari alakoulussa, opettaja komensi lastenaltaalle ja lisäksi kun olin fyysisesti..eikun yleisestikin, kehittyneempi niin myös naurettiin uimapukuiselle minulle. Uimahalliin en mene enää ikinä, enkä menny. Älykkäänä lapsena keksin kyllä syyt ettei tarttenu mennä.

Kerran olen kokeillu tupakantumppia - joo ei kiitos, yök.
    tempokisu.kuvat.fi

Olen käynyt tänään kahdesti ulkona. Molemmilla kerroilla lähtiessä oli poutaa ja hetken päästä alkoi sataa vettä. Otan tämän selkeänä viestinä että: "stay in and stay hydrated."

Nyt on kuulkaas Maisa minilomalla Jari-Mattin Puumalan mökillä!1!!
    As men get older they start to look like Sean Connery, and as women get older they start to look like Sean Connery.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mgcc Katso viesti
    Nyt on kuulkaas Maisa minilomalla Jari-Mattin Puumalan mökillä!1!!
    ...minkä olet voinut jo useita tunteja lukea Jarman ikiomasta topiikasta spekulaatioineen (toim. huom.)
    -L.

...minkä olet voinut jo useita tunteja lukea Jarman ikiomasta topiikasta spekulaatioineen (toim. huom.)
    Sori siitä, mutta en nähnyt siellä määrämuotoista Maisa-uutisotsikkoa.
    As men get older they start to look like Sean Connery, and as women get older they start to look like Sean Connery.

^ voi herrajumala, toivottavasti katsoitte sen "Vappu ja Maria" talk-shown jossa Maisa just oli. huh huh.
    Siis miten joku säästöpankki/saastopankki yrittää joka jeesuksen päivä että päivitä yhteystietosi tai yhteyshenkilösi. Jos ei ole säästöpankissa tiliä, tommosia on ihan turha lähetellä.
    tempokisu.kuvat.fi

^aktia sama, tili on siellä ja mikään ei ole muuttunut vuosiin ja yhä pitäisi päivittää tiedot.
    netissä ei meinannut lähiaikoina homma toimia kun oli wanha muovinen ajokortti "väärällä myöntäjällä" (paikallinen poliisilaitos), joten menin konttoriin.
    seuraavaksi lähimpään vapaana olevaan koppiin, jossa oli vapaana olevan oloinen työntekijä..eipä muka ollutkaan vaan olis pitänyt varata aika..
    Otin hieman kierroksia ja sanoin, että "pankki tahtoo välttämättä saada tiedot päivitetyksi, jotka ei ole muuttunut miksikään ja netissä homma ei toimi. Tässä nyt olen, tuossa ajokortti, laittakaa homma toimii nyt heti"
    Pankkien toiminta on ollut yhtä vittuilua pitkän aikaa, mutta palvelumaksut kyllä kelpaa.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

^ ... no nyt et ehkä honannu mitä tarkoitin. Nämä sähköpostiviestit on ihan tunnuslukujen kalasteluviestejä. Isäni meni halpaan ja joutui sitten käymään pankissa ns. kuolettamassa kortin....Minullakin on hienosti poliisilaitoksen myöntämä ajokortti, mutta myös henkilökortti.. joka piti hankkia että sai hankittua ammattikortin...voi jeesus sentään eikö voisi kaikki olla yhdellä tai kahdella kortilla, korttia korttia varten....

Ja voi herrajumala mikä sählinki ja yleinen härdelli tulee vuonna 2027 kun kaikkien henkilötunnukset menee uusiksi. Samoin 2033 kaikki ajokortit menee uusiksi.
    Herra varjele meitä silloin!
    tempokisu.kuvat.fi

Ja voi herrajumala mikä sählinki ja yleinen härdelli tulee vuonna 2027 kun kaikkien henkilötunnukset menee uusiksi.

Niimpä, mutta joidenkin mielestä härdelli on aivan välttämätön, jotta tunnuksesta ei käy ilmi sukupuoli.

Liikemerkkihärdellikin meni pieleen, kun ei muutettu polkupyörän kuvassa vaakaputkea tarpeeksi paljon vinoon.

https://www.is.fi/autot/art-2000006518049.html

Kaikkien liikennemerkkien sukupuoli*neutraalius ei mennytkään ihan täysin maaliin – koulutuspäällikkö: ”Miesten mallia”

...

polkupyörän symbolina on sukupuolineutraaliuspyrkimyksistä huolimatta miesten pyörä

Miten joku jaksaa itkeä jostain liikennemerkin kuvassa olevasta polkupyörän vaakaputken kulmasta. Eikö tosiaan ole mitään tähdellisempää murehdittavaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Liikemerkkihärdellikin meni pieleen, kun ei muutettu polkupyörän kuvassa vaakaputkea tarpeeksi paljon vinoon.
    Minkälainen on sukupuolineutraali polkupyörä? Jos vaakaputki on vinossa eikö se ole "naisten" pyörä? Onko se silloin sukupuolineutraali? Ainoa mitä keksin olisi että liikennemerkkiin vaakaputki piirretään katkoviivalla sekä vaakaan että vinoon. Katsoja voi sitten itse tulkita asian niinkuin parhaaksi näkee.

Onhan noita merkkejä, joissa fillari on esitetty kahdella renkaalla.. Joku pökäle sitten kyykyssä siinä välissä.

Mitähän tässä tarkoitetaan? Täti käskee kakaraa heivaamaan kypärän h-vettiin?

^ ( nauraa masu kippurassa) kyllä , eikä vaan käsketä... Siis ketä nämä vanhat hyvät liikennemerkit on ärsyttäny? jollain ei vaan ole ollu tarpeeksi töitä niin on keksinyt että merkit uusiksi. No onhan siinä sitten työtä kun tehdään merkit ja vaihdetaan...
    Se uusi maantiellä keltaista viivaa korvaava valkoinen on tosi huono. Rajasalmen sillalta kun tullaan niin on valkoiset, ja huonosti erottuu.

Jäsen "Singer" nämä "päivitä yhteystietosi"- "päivitä yhteyshenkilö"- "yhteystietojen päivitys"-viestit ( joita tulee edelleen) on ihan tunnusluvun ja salasanan kalasteluviestejä. Viestien tekstikin on muotoa "sinä klikkaa tästä" ( jäsen LJL, siinä ei ole linkkiä...)
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viesti
    Minkälainen on sukupuolineutraali polkupyörä? Jos vaakaputki on vinossa eikö se ole "naisten" pyörä? Onko se silloin sukupuolineutraali? Ainoa mitä keksin olisi että liikennemerkkiin vaakaputki piirretään katkoviivalla sekä vaakaan että vinoon. Katsoja voi sitten itse tulkita asian niinkuin parhaaksi näkee.
    Naistenpyörän runkomalli juontaa juurensa hameen käyttämiseen. Sukupuolineutraali polkupyörä on juurikin se ns. miesten pyörä, jota kaikki voivat käyttää tasa-arvoisesti housut jalassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esko Katso viesti
    Naistenpyörän runkomalli juontaa juurensa hameen käyttämiseen. Sukupuolineutraali polkupyörä on juurikin se ns. miesten pyörä, jota kaikki voivat käyttää tasa-arvoisesti housut jalassa.
    Aikanaan työryhmä sanoi pyrkineensä maastopyörän malliin, joka on samanlainen miehillä ja naisilla.

Mutta nykymaastopyörissä taitaa järjestään olla viistompi putki, mutta mitä väliä tuolla mallilla on?

Eniten mua huviti tässä vouhotuksessa yhden teboilin vessän merkinnät, jotka oli muutettu niin sukupuolineutraaliksi, että jengi arpoi kokoajan kumpi on kumpi. Sittemmin oveen ilmestyi myös toiset merkit, joista sai selvää.

Mun mielestä nämä vouhottajat (joista valtaosa on naisia) voisi hyvin käyttää miesten vessan pisuaaria, niin ehkä heillekin valkenisi, että terveissä ihmisissä on olemassa vain 2 sukupuolta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •