LullebieggaCanyonFenixHuntteri
Sivu 607 / 608 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 107 507 557 597 605 606 607 608 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 18.181 - 18.210 / 18235

Aihe: Virallinen jeesustelutopikki vol3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Tutkimus: Suomen miespoliitikot ovat älykkäämpiä ja rehellisempiä kuin keskimääräinen mieskansa

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaiset miespoliitikot ovat älykkäämpiä kuin muut suomalaiset miehet. Tuloksia ei voi tutkijan mukaan soveltaa naisiin.

- - - poliitikot rehellisiä?
    Rehellisempiä, ei absoluuttisen rehellisiä. Jos poliitikot tuntuvat epärehellisiltä, niin tutkimuksen mukaan ei-poliitikot ovat vielä epärehellisempiä.
    6.7 WTF/kg

jos valehtelee suut silmät täyteen, niin joku saattaa uskoa sen. Jos puhuu aina totta, niin kukaan ei usko sitä
    totuuden kertominen aiheuttaa myös usein ongelmia, miellyttävä vale on helpompi. Vaikeaa on.
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

^ alusta alkain en uskonut että Bull Mentula on "ihan kaurapuurolla ja ruisleivällä" kuten sanoi aikoja sitten haastattelussa. On nyt tunnustanu että meni siinä stroidia poikineen.
    Nyt sitten - ei jessus sentään, arrrgh - hän on "tärkeä tamperelainen" ( asuu Pirkkalassa Jutta Larmin entisessä laatikkotalossa ) ja hänelle on tärkeää että valmennettavien terveysasiat on kunnossa. No toivotaan. Sitten oli niin kamalaa kun joutui sydänsairauden vuoksi oleen 11kk reenaamatta, että nykyisin arvostaa reenaamista ihan eri tavalla.
    Mistäköhän ne sydänvaivat 44vuotiaalle tuli ( silloin, nyt on 46v, siis kääk! mä olen 11 vuotta vanhempi ) olisi tietysti jutussa voitu kertoa vähän enemmän syntyjä syviä eikä kirjoittaa tosi hohtavan sileeksi muotoiltua juttua.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Tuli selattua spotifyn listat läpi vuoteen 1979 asti, ja jösses että on teininä ollu musiikillisesti mahtavaa aikaa.

^Hetkinen... mitkä listat? Onko siellä jotain vuosihittien listoja tms? nimim. en osaa käyttää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Rehellisempiä, ei absoluuttisen rehellisiä. Jos poliitikot tuntuvat epärehellisiltä, niin tutkimuksen mukaan ei-poliitikot ovat vielä epärehellisempiä.
    Tutkija kysyy poliitikolta: ”Oletko koskaan valehdellut?” Poliitikko: ”En, en ikinä enkä koskaan”. Tutkija kysyy tavismieheltä: ”Oletko koskaan valehdellut?” Tavismies: ”No ehkä joskus jonkun pienen valkoisen verran”. Tutkija tekee johtopäätöksen: ”Poliitikot ovat rehellisempiä kuin ei poliitikot.”
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Tutkija kysyy poliitikolta: ”Oletko koskaan valehdellut?” Poliitikko: ”En, en ikinä enkä koskaan”. Tutkija kysyy tavismieheltä: ”Oletko koskaan valehdellut?” Tavismies: ”No ehkä joskus jonkun pienen valkoisen verran”. Tutkija tekee johtopäätöksen: ”Poliitikot ovat rehellisempiä kuin ei poliitikot.”
    Kuolleista ei saisi puhua pahaa, mutta tuo kuulostaa Ilkka Kanervan haastattelulta.

Voisin kysyä kannabisöljyn kuljettajalta et mite meni niinko omasta mielestä, mut eihän 9 vuotta ole kuin peruskoulun suoritus. niinku.
    Estolistalla: Rouva Tohtori

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mgcc Katso viesti
    mut eihän 9 vuotta ole kuin peruskoulun suoritus. niinku.
    Sehän olisi melko kova saavutus amerikkalaiselle ammattiurheilijalle. Mulle on jäänyt kuva, että vähän opinnoissa saa helpotusta jos peli kulkee.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Euroviisuista voisi jälkikäteen viisastella. Perhana että harmittaa Bessin puolesta, kun Rasmuksen fanit äänesti bändin viisuihin, vaikka itse biisi oli sysipaska.
    En sano että Bess olisi pärjännyt viisuissa, mutta mahdollisuuden tuo olisi ansainnut. Biisistä tuli hitti Suomessa. Tällä hetkellä vuoden 2022 3. soitetuin biisi kaikki radiokanavat laskettuna. Ja saattaapi päätyä ykköseksi, sen verran taajaan soi päivittäin.
    Sen sulkapää pätkän joiku radiossa loppui siihen kun viisut oli taputeltu biisin ansaitsemalle sijalle.
    Soittokerrat 2022 noin 4000x vs 1000x.
    https://biisit.info/soitetuimmat

^The Rasmus on muutenki ollu ihan ihme bändi. Mä muistan kun se tuli, tietynlainen musadiggari hoki että nää on niin nuoria mut hyvää musaa.. sit ku kysy et sano yks niitten biisi, niin kukaan ei tiennyt. Ihan kun joku taho olis tehnyt järjestelmällistä puskua bändin saamiseksi julkisuuteen. Salaliiton ainesta

^Mun mielestä The Rasmuksella on ollut ihan hyviä biisejä (muita(kin) kuin se koko ajan soiva In The Shadows), mutta tuo Jezebel ei kyllä kuulu siihen porukkaan. Muutenkin ärsytti, kun sitä hehkutettiin etukäteen että on maailman kovimmalta tuottajalta, jolla oli jo näyttöjä tosi kovista biiseistä. Niin sitten kun kuuli tuon renkutuksen ensimmäisen kerran, niin olo oli että häh, tämäkö?

Bess ei olis pärjänny euroviisuissa yhtään. Siellä ei pärjää suomalaisella biisillä. Jos olis pitänyt olla suomalainen biisi, olisin laittanut Isaac Senen, siinä ollis ollut vähän erilaista (sateenkaaren) väriä.

Rasmus ei ollu mun(kaan) suosikki. Se toinen rokkibändi Cyan Kicks olis ollu paaaljon parempi.

EDIT: kullakin on tietysti oma näkemys pitäiskö sinne mennä hakemaan mahdollisimman hyvää lopputulosta vaiko omaan makuun mieluisinta artistia/biisiä. Minä hakisin parasta lopputulosta.

Onneksi ei tule radiota kuunneltua niin ei tiedä millasta sysipaskaa musaa nykyään tehdään, Bessit ja Illat ja Aamut ja mitä niitä on Beemejä...

Oisko joku tuottaja sellanen joka tuottaisi ei-rasittavia kappaleita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hartsa69 Katso viesti
    ...Oisko joku tuottaja sellanen joka tuottaisi ei-rasittavia kappaleita.
    Kuten?

^^ jne. Mä kuuntelen Radio Suomi yöradiota ( telkkarista) ja samoin niin paljon ihan ( itselleni) tuntemattomia nuoria naislaulajattaria.
    Mutta Radio Suomen suosituimpia ( oma havaintoni) artisteja on: Aki Sirkesalo, Mariska, Vesterinen yhtyeineen...ja myös Siiri Nordinin verio "Sydämeni osuman sain" joka on vielä kaiken lisäksi inhokkikappaleitani - muuten laulu lähtee melkoisen matalalta, ja sitten siinä kertosäkeessä korkealta ja hentoisesti ihan kun olisivat eri kappaletta säkeistö ja kertosäe.
    Inhoon myös Mariskan kappaletta jossa "...yhtyi jumalat ihmisiin, ja minä yhdyin sinuun" kappaleessa on sellainen "asteikkoharjoitus pianolla" - toisaalta Mariskan "Kukkuru kuu" on yksi suosikeistani.

The Rasmusta ei ole soiteltu ainakaan Radio Suomessa, mutta minä tykkään The Rasmuksesta ja Lauri Ylösestä, just ostin levytkin. Pitkään oli että Nightwishin "Nemo" kappaleella on maaimlan paras musiikkivideo. Lauri Ylösen "Heavy" meni nyt ykkössijalle.
    tempokisu.kuvat.fi

Onneksi ei tule radiota kuunneltua niin ei tiedä millasta sysipaskaa musaa nykyään tehdään, Bessit ja Illat ja Aamut ja mitä niitä on Beemejä...
    En määkään ikinä kuuntele radioo enkä kato telkkaria enkä lue lehtiä. Parempi niin, ettei tiedäkään minkälaista paskaa niistä suolletaan. Someakaan en harrasta, tämä fillarifoorumi ona ainoa mitä seuraan kun täällä on hyviä mielipiteitä varsinkin kun itse kirjoitan.

Kyllähän radiota voi kuunnella, pitää vaan virittää se laite oikeille taajuuksille. 99% prosenttia nyky"musiikista" on jäätävää autotune-paskaa. Jotain räppiä ja aikuisten miesten ulinaa sekä valitusta. Kenestä tahansa saadaan tehtyä stara.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    En määkään ikinä kuuntele radioo enkä kato telkkaria enkä lue lehtiä. Parempi niin, ettei tiedäkään minkälaista paskaa niistä suolletaan.
    Tuossahan puhuttiin vain radiosta, nyt sä laitat kaiken median samaan kasaan?

Hevi tulee ja hevi tappaa!
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Oisko joku tuottaja sellanen joka tuottaisi ei-rasittavia kappaleita.
    Luetteloa voisi jatkaa: Kaija K, Virve Rosti, Antti Tuisku, Arttu Viskari. Nuo nyt tulee ensiksi mieleen inhokeista, radio kiinni heti. Toki muitakin esim. Matti Esko.

^ Iso peukku, loistava kuva/teksti!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Hetkinen... mitkä listat? Onko siellä jotain vuosihittien listoja tms? nimim. en osaa käyttää.
    Joo, laittaa vaan hakuun esim best of rock 1978

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Bess ei olis pärjänny euroviisuissa yhtään. Siellä ei pärjää suomalaisella biisillä. Jos olis pitänyt olla suomalainen biisi, olisin laittanut Isaac Senen, siinä ollis ollut vähän erilaista (sateenkaaren) väriä.

Rasmus ei ollu mun(kaan) suosikki. Se toinen rokkibändi Cyan Kicks olis ollu paaaljon parempi.

EDIT: kullakin on tietysti oma näkemys pitäiskö sinne mennä hakemaan mahdollisimman hyvää lopputulosta vaiko omaan makuun mieluisinta artistia/biisiä. Minä hakisin parasta lopputulosta.
    Tuon laskelmoinnin takia sinne sitten lähetettiin Rasmukset, vaikka kansa diggasi Bessiä.
    Niin jösseksen suomalaista.

Onneksi kännyssä 10 gigaa musiikkia eikä yhtään mainosta.
    Toimii myös autossa
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marsusram Katso viesti
    Tuon laskelmoinnin takia sinne sitten lähetettiin Rasmukset, vaikka kansa diggasi Bessiä.
    Niin jösseksen suomalaista.
    ?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uude..._Kilpailu_2022

Rasmus sai eniten yleisöääniä, Bess kolmas...

Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

Aina vähän ihmetellyt perustetta "soitetuin biisi radiossa". Se kertoo vaan soittolistojen tekijöiden preferensseistä, ei siitä että biisi olisi objektiivisesti "hyvä", tai olisi välttämättä suuren yleisön suosikki. Tokihan tuossa nykyään on jonkin verran algoritmeja mukana, mutta silti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    ?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uude..._Kilpailu_2022

Rasmus sai eniten yleisöääniä, Bess kolmas...

Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla
    Juuri niin suomalaista, että äänestetään sitä minkä ajatellaan pärjäävän, ei sitä mistä itse diggaa.

^ äänestettiin juuri sitä mistä minä tykkäsin eniten.
    Suomen taktiikka kuitenkin on että laitetaan samantyylinen viisu kuin viimeksi voitti. Pitäisi laittaa just ihan erilainen viisu.
    tempokisu.kuvat.fi

^Ei pelkästään Suomen, mitä tässä on viisuja seuraillut muutaman vuosikymmenen. Jokseenkin aina löytyy muutama biisi, joka tyylillisesti muistuttaa edellisvuoden voittajaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Suomen taktiikka kuitenkin on että laitetaan samantyylinen viisu kuin viimeksi voitti. Pitäisi laittaa just ihan erilainen viisu.
    = Lordista mallia.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •