Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Vuokramökkejä Suomesta

Kymysys Vuokramökkejä Suomesta

Olen tässä aina silloin tällöin katsellut netistä vuokramökkejä huonolla menestyksellä. Eli mistäs niitä kannattaisi oikein etsiä?

Olen etsimässä tällaista perinteistä rauhallista ja vaatimatonta perusmökkiä jostain korpijärven rannalta, enkä mistään laskettelukeskuksen hulinasta. En siis kaipaa mitään yksittäistä mökkimainosta, vaan tietoa hyvistä sivustoista joista mökkejä voi kalenteritietojen avulla etsiä.
    How can we dance when our earth is turning?
    How do we sleep while our beds are burning?

- Midnight Oil -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Olen tässä aina silloin tällöin katsellut netistä vuokramökkejä huonolla menestyksellä. Eli mistäs niitä kannattaisi oikein etsiä?

Olen etsimässä tällaista perinteistä rauhallista ja vaatimatonta perusmökkiä jostain korpijärven rannalta, enkä mistään laskettelukeskuksen hulinasta. En siis kaipaa mitään yksittäistä mökkimainosta, vaan tietoa hyvistä sivustoista joista mökkejä voi kalenteritietojen avulla etsiä.
    http://webshop.kareliaexpert.fi/Sear...pert&siteView=

Vaikka on pari laskettelukeskusta tuossa Kolin kupeessa, niin ei juurikaan hulinaa ole ollut.
    Vartioharjun Voigt

Huvila.net, tuota ollaan käytetty. Erämökkejä löytynee Villistä Pohjolasta.

-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Täältä löysin meidän kesälomalle mökin (www.lomarengas.fi). Vähän hankalat sivut käyttää, mutta vaihtoehtoja ihan kohtuullisesti.

Ihan tori.fi löytyy myös, >loma-asunnot >vuokrataan.
    Ei ehkä maailman kätevin, muttei paskinkaan.

Nettimökissä ärsyttää kympillä se, ettei se ota huomioon hakuajankohtaa hinnoissa.
    Jos toukokuun kolmas viikko on 150€ ja muuten 900€/viikko, niin hintajärjestykseen sortatessa se tarjoaa hinnaksi 150€ vaikka hakisi joulukuuta.
    Kaar ittelles vaa

Koli sopii mielestäni hyvin rauhallisempaan matkailuun, eikä majoituksen hinnatkaan ole suosituimpien hiihto- ja lomakeskusten tasolla. Koli24 (https://www.koli24.fi) sivustolta voi etsiä mökkejä sopiville päivillä suoraan kalenterista.

Sivustolta löytyy myös oppaita Kolin loman suunnitteluun.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •