Itsellä vaikutti yllättävä auton töytäisemäksi joutuminen kyllä siinä mielessä, ettei tehnyt mieli lähteä ajoradalle, eikä sen viereen ajamaan. Tästäkin pääsi kun meni pikkuhiljaa takas ajoradoillekin turvallisemmiksi kokemissaan paikoissa.
Kaatumisista, kyllähän sitä vähän enemmän hetken aikaa varoo jos jossain, minä yleensä maastossa, kipeämmin kolhii tai kaatuilee harjoitellessaan taitotasoonsa nähden liian korkeita/jyrkkiä tms droppeja tai muuta tai ihan polullakin onnistuu huonommin laskeutumaan, mutta ei niistä varsinaista kammoa jää. Ehkä enemmänkin oppii paremmin valitsemaan ajolinjoja tai hyppyjä, joista pystyy vielä selviämään.
lukkopolkimista johtuvat kaatumiset on useimmiten ihan nollavauhdissa, eikä siksi yleensä aiheuta muuta kuin henkisiä kolhuja. Kaikkeen ei voi liikenteessä varautua, täytyy yrittää itse ajaa mahdollisimman oikein ja ennustettavasti ja siten vähentää riskiä onnettomuuksille, mutta pelkästään kotona olemallakin voi itsensä loukata. Suuri osa tapaturmista tapahtunee kotona, joten ei niiden pelossa kannata jättää ajamatta tai muuta harrastamatta.
Minulla on nilkka mennyt joskus tapaturmassa (ei pyöräilyyn liittyvä) rikki, enkä siksi toisella jalalla saa sujuvasti lukkoja irti. Tähän auttaa kun laittaa vaseliinia klossiin ja vaikka hieman lukkoonkin niin ainakin irtoaa hieman helpommin + tietysti säätää lukon riittävän löysälle ja varautuu valoihin ym irroittelemalla lukot ajoissa.
Nana muokkasi tätä : 03.09.2015 at 00.41
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Kirjanmerkit