Näyttää tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Lateksisisureita cycloon

Lateksisisureita cycloon

Hola. Onkos Suomessa niin valistunutta fillariliikettä, josta löytyis lateksisisureita cycloon 33mm kumekseen??? Ei viitsisi taasen tilailla ulkomailta.... Challengella on näjemmä sisureita tarjolla ainakin. Muilta merkeiltä en ole Saksan tai Englannin nettikaupoista nähnyt...
    Canyon Neuron CF SLX 9.0 LTD 2020 - Canyon Inflite CF SLX 2018 - Canyon Ultimate CF SL 9.0 2016 - Canyon Spectral:ON 8.0 2018

Normaalit maantielateksit toimivat vallan mainiosti. Ei tarvitse olla spesiaali-cx-latekseja. Meillä on ollut käytössä Michelinin maantielatekseja jo vuosia aivan ongelmitta.

Itselläni on puhjennut useita Misukan maantielatekseja CC-käytössä siitä saumakohdasta, venttiilin läheltä. Ehjästäkin sisurista huomasi joskus että saumakohdan lähellä on sellainen ohentunut ja venynyt kohta.

Nyt käytössä Challengen saumattomat punaiset CC-sisurit, vaikuttavat paljon luotettavammalta.

Äh, just tilasin kamaa ja piti noita Challengen sisureita ottaa mut niinhän ne unohtu. Vittorian 19/23-622 kokoisia on kaapissa, pitänee kokeilla vaikka kovin ohuilta ne näyttää. On se juttu tääki, että sisäkumit pitää tuhansien kilometrien päästä tilata.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Ihan normaalimaantiekokoinen Michelinin latexi toimii aina 35mm, todelliselta halkaisijaltaan päälikumissa minulla oikein hyvin. Sen verta kilsoja ajettuna etten usko huuhaata kirjoittavani. Toki vannon vauvatalkin puolesta, joko sisuri muovipussiin ja talkkia tai sitten liberaalisti sinne päälikumin sisälle. Ykköskappaleita on ollut muitakin latexisisureita ja varsin huonoja kokemuksia. Misukka on hyvä!
    I väntan på ännu dåligare tidet

On noi Vittoriat kohta kaks kesää ollu maantierenkaan sisällä. Et sinänsä ihan hyviä kokemuksia niistä.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

noniinno Guest
    Challenget kesti minulla tasan niin kauan kun ajelin kestopäällysteellä tai hiekkatiellä. Kolmen metrin maastoajon jälkeen molempiin renkaisiin kaksi snakebiteä kumpaankin. Eli ekojen jälkeen rengas ei ehtinyt tyhjentyä ennen kuin tuli toiset käärmeenpuremat. Mutta hienon näköisethän ne on. Ainoa oikea valinta krossariin on tubeless. Joo, tiedän. Väärin ajettu.

Mulla on yks käyttämättä jäänyt Vittorian maantielateksi jos joku tarttee.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Ainoa oikea valinta krossariin on...
    Tuubi.

noniinno Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiovan Dynamo Katso viesti
    Tuubi...
    ...onkin jäänyt testaamatta. Kuinkas nopeasti tuollaisen vaihtaa, vai ajetaanko aina loppuun saakka? Jos, niin ei sovi minulle. Mutta taitaa karata jo aiheesta.

Tuubikumin vaihdosta ei vielä kokemuksia, mutta asennus on semmosen 3 vuorokauden homma, kun lähtee uusien palikkojen kanssa väsäämään ja sama pätee, jos uusi kumi ei ole liimakäsitelty, on se 3 päivän homma vaihtaa...... suositus on 3 kerrosta kontaktiliimaa, jokaisen kerroksen kuivuttava 24h.... Mutta on ne muikeen hyvät ajaa... Siitä ei pääse mihinkään.

Tuubit on kisakiekoissa, vaan reenikiekkoihin haen näitä. Oon kasaamassa reenikiekkoja Iron Crosseista, että eihän siitä ois kun korttelin matka tubelesseihin, vaan onko aika kypsä sille?? Blurbbeihin en haluaisi päättää lenkkiä... Challengen kumekset ei ainakaan toimi tubelesseina...

By the Spray. Challengen sisureita saa muuten sitten kait Velobiasta, pitkällä venttiilillä. Mulle tulee lyhyellä venttiilillä pinnankireysmittarin mukana Bike Componentista... Ei tartte sitäkään lainailla kiekonkasauksissa.....
    Canyon Neuron CF SLX 9.0 LTD 2020 - Canyon Inflite CF SLX 2018 - Canyon Ultimate CF SL 9.0 2016 - Canyon Spectral:ON 8.0 2018

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    ...onkin jäänyt testaamatta. Kuinkas nopeasti tuollaisen vaihtaa, vai ajetaanko aina loppuun saakka? Jos, niin ei sovi minulle. Mutta taitaa karata jo aiheesta.
    Sitä varten varikolla on vaihtokiekot, kyllä sen puoli kierrosta voi aina vetää tyhjälläkin tuubilla. Sitten skabojen välissä on aikaa haistella liimaa säätämössä.

noniinno Guest
    ^ eiku mietin tarvetta kelin ja radan mukaiseen rengastukseen, mutta varakiekot ovat tietysti parempi ratkaisu.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •