Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 42

Aihe: Köyliö-Säkylä-Eura MTB.

Köyliö-Säkylä-Eura MTB.

Lähetetty minun D6503 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eetu.sulo Katso viesti

Aloitin tällaisen ketjun jos sattuisi löytymään maastolenkeille seuraa tästä ala-satakunnan alueelta. Tietysti kiinnostaa jos jollain on tietoa hyvistä reiteistä tällä alueella.

Mä siellä epäsäännöllisesti ja pyörä mukana vain ajoittain, mutta seudun polut/lenkit kiinnostavat. Aika hiljaista tuntuu olevan, mutta toivottavasti päivityksiä tiedossa .

P.s. Rauman mtb ryhmä aktiivinen ja siellä ympäristö täynnä polkuja.

Mun lenkit löytyy sport trackerista kun en oikein muuta ohjelmaa tiedä jolla noita jälkiä saisi jaettua. Kepolasta pääsee Kokemäen suuntaan pääsee kivasti metsiä pitkin, samoin Euraan(mikäli ei metsäkoneet ole myllänneet polkua). Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä tuonne Kankaanpää-Säkylänharju alueelle polkemaan.

Lähetetty minun SM-T535 laitteesta Tapatalkilla

Jos nyt ketään sattuu kiinnostamaan niin tuosta Ristolan(köyliössä vt12 varressa) nesteeltä lähtee kiva reitti josta pääsee hiitteenharjulle asti. Reitillä on polkua,metsäautotietä,latupohjaa sekä kelkkauraa,lisäksi matkan varrella on muutama todella hyvä uimapaikka. Ainoa miinus reitillä oli itsensä-paljastaja mutta oletan että kyseinen vesseli ei ole 24/7 siellä metsässä passissa. GPS -jälki löytyy sport trackerista.

Tuossa olisi linkki edellä mainittuun lenkkiin ja muutamaan muuhunkin.
    http://www.sports-tracker.com/workou...b094b777e3ef1a

Pitääpä köydä maistelemassa.

Lähetetty minun GT-P5210 laitteesta Tapatalkilla

Elikkä jos joku haluaa niin voin jakaa gpx-tiedoston noista reiteistä joita olen polkenut. Itse olen ensi viikon vielä lomalla joten jos jollain on halukkuutta heittää joku ilta jonkulainen lenkki niin viestiä vaan tulemaan.

Tuollainen tapahtuma olisi tarjolla Säkylässä 3.10.-15.
    http://www.suomenlatu.org/tapahtumak...mo=8204&paita=

Reitti toimi mainiosti kännyssä. Ajelin pikaisesti Raumantien yläpuolella olevan järven ympäri. Mukavan helppoa ja nättiä baanaa kevyelle aamulenkille.

Hyvä homma.

https://www.facebook.com/events/537159233099727/
    Tossa olisi vielä Facebook eventsi 3.10 järjestettävään Huovinretken maastopyöräily retkeen.

Kävin jatkamassa kolmen laavun kierroksella... kiva tunnelma tauolla. Usvaa niin ettei järvi näy, ja kuu mollottaa täysillä.

Hassua ettei siellä jossain laavulla olleessa kartassa ole ollenkaan Harjulenkki-viitoilla varustettuja reittiä/polkua merkitty, on vissiin vain se reitti jossa on kävelevät ukkelit tolpissa? Sikamaisen upeata neulasbaanaa meinaan oli sielläkin. Muutenkin hienoja polkuja missä ei ollut hienoja metsäteitä

artzi muokkasi tätä : 29.09.2015 at 15.29 Syy: Kirivire ja muuta.

Noita metsäteitä siellä tosiaan riittää ja niitä merkintöjä tuli itsekkin ihmeteltyä kun siellä kävin. Harjavallan puolella ne loppuivat tyystin.

Itse kävin töiden jälkeen ajamassa nopean lenkin ensimmäistä kertaa elämässäni kunnon valoilla ja olihan se kivaa.

Jos mahdollista, niin ladatkaa näitä hienoja reittejä jälki.fi palveluun. Olis itselläkin tarkoitus joku vknloppu ajella Harjavalta - Säkylä akselilla ja mielelläni seuraisin jonkun paikallisen ajamia hyviä polkuja pitkin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

https://www.facebook.com/events/537159233099727/
    Tossa olisi vielä Facebook eventsi 3.10 järjestettävään Huovinretken maastopyöräily retkeen.
    Tämä retki oli siis tänään ja otin muutaman kuvan. Kaunista oli ja mukavan leppoista ajoa harjumaastoissa todella isossa ryhmässä

https://plus.google.com/109979989294...ts/Jmb7nss6p1p

Suojaos

Kurvailin taas tuolla tossa yksi päivä. Löytyi taas uusi hieno taukopaikka Köyliöstä.

http://mtbfin.eu/r2/eraelamyskeskus-...ja-metsajarvi/

Olisko tietoo... pääseekö tuon varuskunnan ohi (~laillisesti) muuta kuin tietä pitkin? Eli löytyykö sinisten viivojen väliin mitään polkua? Turku-Pori alkaa olla muuten about valmis

Huovinpolku ajetaan taas 1.10.
    Tuossa vielä linkin takaa lisää infoa.
    http://www.suomenlatu.org/tapahtumak...o=10946&paita=

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Minä ajelen huomenna klo 17 alkaen Kokemäki-Harjavalta superneulasbaanoja n. 55km (enemmänkin löytyy jos tarvitaan), osittain valopäänä. Puolimatkassa mahdollisuus kahvitella.

Harjavalta: Aurinko laskee: 19.04.

Lähtöpaikka kerrotaan kiinnostuneille, lähtöpaikka on Turusta 1.5 h, varuskunnasta 1/2 h, jos jollekin ei siellä ajettava 50km riitä.

Reitti on siis upeata neulasbaanaa ja lyhyesti pieniä metsäteitä, ei juuria, kiviä, kuusenoksan iskuja tahi edes mainittavia mäkiä. Alueen laavut tsekataan. Ajotaitoja ei tarvita, eikä niitä näillä poluilla synny, kunhan jaksaa ajaa kohtuu reippaasti tuon matkan.

Privat täältä tulee kännyyn ja tarkkailen tätäkin jos vaikka joku innostuisi.

Ajelin odotusten mukaisesti Parhaassa Mahdollisessa Seurassa, eli yksin. Hiekkadyyneillä tuli tosin Eetu vastaan, ja se on aina kiva saada foorumilta tutuille oikeat kasvot. Tosin on ihan epistä että kaikkien muiden pöörät on aina niin puhtoisia... pitääkö niitä oikeasti pestä joka vuosi?

On kyllä mahtavia baanoja tuolla, varsinkin kun pimee tuli. Sai vaan antaa palaa kun ei ole mitään esteitä poluilla

Oli taas testimielessä yleisimmät trackerit päällä (Oruxmaps, Endomondo, SportsTtacker, Strava), joten niistäkin tämänkertainen reitti löytyy. Moniajoonkin löytyy väylä. Menkää pe%&¤& ajamaan sinne!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Olisko tietoo... pääseekö tuon varuskunnan ohi (~laillisesti) muuta kuin tietä pitkin? Eli löytyykö sinisten viivojen väliin mitään polkua? Turku-Pori alkaa olla muuten about valmis
    Tuosta välistä ehkä kolmannes on merkattua Harjureitin polkua, joka alkaa varuskuntaan menevän tien varresta ja menee kaakkoon sotilasalueen rajaa hipoen. Mistä sitten kannattaa kääntyä etelä-lounaaseen tuonne sun jatkoreitille, niin ei tule ulkoa mieleen muuta kuin tuossakin kartalla näkyvä metsäautotie.
    Suojaos

Nuo otan testiohjelmaan, huvilalta saavutettavissa.
    A Gentleman will walk but never run

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Tuosta välistä ehkä kolmannes on merkattua Harjureitin polkua, joka alkaa varuskuntaan menevän tien varresta ja menee kaakkoon sotilasalueen rajaa hipoen. Mistä sitten kannattaa kääntyä etelä-lounaaseen tuonne sun jatkoreitille, niin ei tule ulkoa mieleen muuta kuin tuossakin kartalla näkyvä metsäautotie.
    Pitihän siellä sitten heti käydä... ja mää kun luulin että tuolla kaikki kiva tapahtuu kielletyllä alueella? Kivoja baanojahan sillä on rajan ulkopuolella, siinä rajoilla tosin että sopiiko mun pitkän reitin profiiliin, aika teknistä oli paikoitellen. Ajelin Hallasuon laavulle asti, sieltä on aika lyhyt asfalttisiirtymä mun jatkopoluille. Kiitoksia vinkistä Juhalle.

Yhdeltä sillalta putosin ihan tyylikkäästi ojaan. Mettän eläimet nauroi varmaan ittensä kipeiksi... kele.

Kaverilla oli etätyöpäivä Ulvilassa, pummasin siitä kyydin ja kävin hurauttamassa Yläneen kirkon pihasta ensin Kirkkopolkua varuskunnan ja Kaarnikan kautta Pitkäjärven vapaa-ajan keskuksen pihalle. Siitä tuli about 73km, sitten loppui etäpäivä. Polkuja, teitä, metsäteitä, mönkijäuraa jakaikkeamuutakivaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Kaverilla oli etätyöpäivä Ulvilassa, pummasin siitä kyydin ja kävin hurauttamassa Yläneen kirkon pihasta ensin Kirkkopolkua varuskunnan ja Kaarnikan kautta Pitkäjärven vapaa-ajan keskuksen pihalle. Siitä tuli about 73km, sitten loppui etäpäivä. Polkuja, teitä, metsäteitä, mönkijäuraa jakaikkeamuutakivaa...
    Koskas reitti on niin valmis, että voidaan koota porukka ja ajetaan Turusta Poriin/Harjavaltaan missäsenytsittenloppuukin?
    Suojaos

Kyllä mää sieltä jo osaan tulla/mennä. Mistä - mihin ajaisi on väännettävä erikseen. Kesäloman alkuun (kesäkuun puoliväli?) tuo voisi mennä, muulloin mulla ei ole mahdollista saada paria pakollista lepopäivää vapaata ENNEN vapaita jolla tuon ajaisi. Apuvetäjiäkin voisi olla kiva löytää, vaikkapa vaan osamatkalle. Ehkä Eetu tulisi kun tietää polkuja siellä.

Juu onnistuu.

Ensi sunnuntaina tarjolla tälläistä.
    http://www.suomenlatu.org/tapahtumak...u=t&ilmo=11500

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •