GarminElectrobikeMPMessutGiant
Sivu 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 52

Aihe: Mad Croc Fatbike, 7-v, matta musta

nikama Guest

Kymysys Mad Croc Fatbike, 7-v, matta musta

Tervehdys kaikille. En löytänyt foorumeilta kyseisestä pyörästä mitään. Voitteko kertoa omia kokemuksia kyseisestä pyörästä. Olen ajatellut ostaa ensimmäiseksi läskipyöräksi tämän. Ajelen maastossa ja kaikkialla. Olen 189 cm pitkä. Onko pyörä liian pieni tai onko se huono / hyvä ? Kertokaa kiitos. Hinta on edullinen.
    http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...-v-matta-musta

Onhan tuossa sporttiset lokasuojat sentään. Oikeesti, jos pyörän luvataan sopivan 165 - 185 senttiselle, UNOHDA! Oikeissa pyörissä on sata runkokokoa tuossakin välissä, eli oikea koko 165 senttiselle, oikea 170 senttiselle, oikea 175 senttiselle jne jne jne. Mennee samaan kastiin Sotkan Gardemaisterin kanssa. Siinä tosin oli muistaakseni kätevät taittuvat polkimet jotta säilytystilaa säästyy!

Hinta on varmasti edullinen, kun eihän *askasta paljoa voi pyytääkään.

IncBuff Guest
    Trolololooo. Kai tuollaisen voi ostaa, jos on ylimääräinen 500 euroa poltettavaksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nikama Katso viesti
    Tervehdys kaikille. En löytänyt foorumeilta kyseisestä pyörästä mitään.
    Tässä topicissa tuokin romu on pariin otteeseen mainittu.

.Olen 189 cm pitkä. Onko pyörä liian pieni
    Mielestäni on.

tai onko se huono / hyvä ?
    Mielestäni huono.

Hinta on edullinen.
    Markalla saa markan tavaran. Voi olla hintansa väärti.

Jos mistä tahansa tuotteesta valitsee halvimman mahdollisen vaihtoehdon, ei se yleensä kovin hyvä ole. Verkkokauppa.comin valikoimissa näyttää olevan myös Haibiken läskipyörä. Se on speksien perusteella erittäin paljon parempi, maksaa neljä kertaa enemmän, mutta painaa luultavasti viitisen kiloa vähemmän.

Kun olet 189 cm pitkä, yhdenkoon fillari on sinulle epäilemättä liian pieni, etenkin kun jopa myyjä sanoo sen sopivan 165-185-senttisille.

Nuo huomiot nettivilkaisun perusteella, omia kokemuksia kummastakaan ei ole.

Edit: Heh, palstajääräjaosto ehti ensin, kun harkitsin sanankäänteitäni.

Jack ilmaisi jo kaiken, ei tosiaan kannata olla niin pakkomielteinen hankkiessaan jotain että tuollaiseen pakko sortua. Rahaa säästöön, tonnin nurkilla alkaa jo irtoamaan käyttökelpoista, tuollaisella vain kaikki hauska häviää hommasta.

Katsele ennemmin käytettyä fillaritorilta. Pääset koejamaan ja kokoakin on helpompi arvioida myyjän koon avulla.

Tietty vähän enemmän rahaa pitäisi olla käytettävissä. Viiteensataan ei taida kukaan myydä kelvollista käytettyäkään.

Jättäisin suosiolla kauppaan.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

nikama Guest
    Moi. Tänään pääsin ajamaan kyseistä pyörää tosin vaihteetonta mallia. Aivan mahtava oli ajaa tosin minulla ei ole vertailukohdetta. Mustana ei kuulemma saa, että ovat kaikki punaisia joten siitä pieni miinus. Muuten tykkäsin ja ei ollut pieni.

nikama Guest
    Onko kellään positiivista palautetta pyörästä, vai onko kaikki ei ei ei linjalla ? Ei mulla ole varaa ostaa 1000-3000 pyörää.

Onko kellään positiivista palautetta pyörästä...
    Onhan se halpa.

...Aivan mahtava oli ajaa ... tykkäsin ja ei ollut pieni.
    Eihän tuossa sitten paljoa enempää tarvitse miettiä. Pääasia, että tykkää.

Moi. Tänään pääsin ajamaan kyseistä pyörää tosin vaihteetonta mallia. Aivan mahtava oli ajaa tosin minulla ei ole vertailukohdetta.
    Jos pidät visusti huolta, ettet aja muilla läskipyörillä, Mad Croc pysyy iän kaiken parhaana koskaan ajamanasi läskipyöränä. Ja kun 7-vaihteinen versio on vielä parempi kuin 1-vaihteinen, niin mikäs on ollessa! Voi asiaa noinkin lähestyä.

Voi sitä tosin lähestyä niinkin, että kun äärihalpaa fillaria joutuu osien heikkolaatuisuuden takia remppaamaan tavallista enemmän, se ei kohta enää olekaan äärihalpa.

Voipihan sitä kysyä itseltään jotta jos ei johonkin ole varaa, niin miksi sitä pitää haluta.

nikama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esuli Katso viesti
    Voipihan sitä kysyä itseltään jotta jos ei johonkin ole varaa, niin miksi sitä pitää haluta.
    Koska läskipyörällä ajo olisi hauskaa puuhaa Lähinnä kaipaisin vastauksia niiltä ihmisiltä joilla on kokemusta kyseisestä pyörästä kiitos.

IncBuff Guest
    Ei täällä kellään tuollaisesta roskasta ole kokemusta.

^Älä ole niin jyrkkä ja ankara. Ei oo Mad-Crockin vika että jäi paketti tulematta kotiovelle Mutta joo. Oikeesti ennemmin ostaisin jotain muuta kuin juuri tuon pyörän. Säästä vaikka vähän lisää ja osta XXL:stä se vähän kalliimpi Läskilada jostain -25% ystävänpäivä-pläjäyksestä.

Tauno Guest
    Varmaan kannattaa ottaa tuo yksivaihteinen malli. Siinä on vähemmän hajoavia osia. Kärkkäinen myy kohtuuhintaan: https://www.karkkainen.com/verkkokau...y%C3%B6r%C3%A4

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Ei täällä kellään tuollaisesta roskasta ole kokemusta.
    Minulla on, tosin hyvin vähän. Kaveri osti molemmille pojilleen moiset, ovat toimineet melkein kk:n jo. Toiselta pojista tosin putoilee ketjut koko ajan päältä mutta äkkiähän ne tuossa kylillä takaisin laittaa. Ajelin pyörällä muutaman sata metriä, onhan raskas laite, niin ohjaukseltaan kuin polkea. Toki painaa melkein puolet enemmän kuin Fatboy. Ohjauslaakeri napsui oikein miehekkäästi jo ensimmäisessä pienen ojan ylituksessä. Metsään en sillä kyllä edes lähtisi, luulen että hajoaisi ensimmäisellä lenkillä. Mutta menee pyörä niillä pojilla tuossa kyläpyörityksessä, onhan siinä kuitenkin isot renkaat ja se on se "must" juttu.

^Tuon viestinkin perusteella kyseessä on ääripään pyörä. Siis halvinta ja heikkolaatuisinta.

Jos käyttökin on aivan ääripään käyttöä, siis luokkaa muutama kerta kesässä alle kilometrin päähän kioskille tai biitsille misuja tsekkaamaan ja takaisin ja on aivan varma, siis todella 100,00%, ettei pyörän muuhun tarvitse ikinä pystyä niin voihan sen siinä tapauksessa hankkia.

Onko kellään positiivista palautetta pyörästä, vai onko kaikki ei ei ei linjalla ? Ei mulla ole varaa ostaa 1000-3000 pyörää.
    Ei ole kokemusta mutta halvat osat ja järkyn painava...
    Miksi rupeat inttämään, osta jos tykkäät mutta hukkaan menee rahat...

Henri_Eronen Guest
    Noku eihän tuo ole edes halpa. Samaa kiinankuraa myy e-ville 170e kotiovelle kannettuna

nikama Guest
    Tää on näköjään RAHAMIESTEN palsta 'en vinoile' Mutta jos minulla on rahaa vain 500 erkkiä ni eikö se oo siinä

nikama Guest
    Ja onhan siinä takuu joten ei mitään hätää. Testiin lähtee kohta. En minä paina kuin 100+++ , mutta kerron sitten kunnes saan kilometrejä taakse. Aijon ajaa 'rankalla' tyylillä, eli katotaan kestääkö

Ja onhan siinä takuu joten ei mitään hätää. Testiin lähtee kohta. En minä paina kuin 100+++ , mutta kerron sitten kunnes saan kilometrejä taakse. Aijon ajaa 'rankalla' tyylillä, eli katotaan kestääkö
    No toivotaan että kestää, musta tosin tuntuu että saatat joutua kantohommiin.

OT BTW Jos Greycap satut tämän näkemään niin tyhjennä vähän pm-viestejä?
    http://eipehmeillepenkeille.blogspot.fi/

seppo_taalasmaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henri_Eronen Katso viesti
    Noku eihän tuo ole edes halpa. Samaa kiinankuraa myy e-ville 170e kotiovelle kannettuna
    linkitä ihmeessä , nikama samaistuakseni sinuun voin kertoa, että ostin keväällä uuden pyörän, itseasiassa 2. Mutta nyt on silti aivan mahoton fättikuume. Tiedän kuitenkin jo että useat halpamerkit ja isot marketit tuovat syksyllä uusia fatbike pyöriä myyntiin eikä siis tällä hetkellä kannata hankkia. Esim
    voodoo, white jne. Uskoisin, että markettiläskejä saa syksyllä sinne 700e.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mali Katso viesti
    No toivotaan että kestää, musta tosin tuntuu että saatat joutua kantohommiin.
    Tuo taitaa olla lievimmästä päästä, mitä voi sattua jos tuolla yrittää ajaa vähänkään rajummin.

seppo_taalasmaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo_taalasmaa Katso viesti
    linkitä ihmeessä , nikama samaistuakseni sinuun voin kertoa, että ostin keväällä uuden pyörän, itseasiassa 2. Mutta nyt on silti aivan mahoton fättikuume. Tiedän kuitenkin jo että useat halpamerkit ja isot marketit tuovat syksyllä uusia fatbike pyöriä myyntiin eikä siis tällä hetkellä kannata hankkia. Esim
    voodoo, white jne. Uskoisin, että markettiläskejä saa syksyllä sinne 700e.
    Nämäkään eivät tosin täytä "hyvän" läskin määritelmää mutta uskoisin, että saat rahallesi enemmän vastinetta.

Henri_Eronen Guest
    http://www.e-ville.com/fi/3126-suomi...renkailla.html

60e:llä osia nyt vaihdeltu, eka satku polkuu takana. kyl mä täst alle kiloeuroon sähköläskin saan.

Henri_Eronen Guest

seppo_taalasmaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Henri_Eronen Katso viesti
    http://www.e-ville.com/fi/3126-suomi...renkailla.html

60e:llä osia nyt vaihdeltu, eka satku polkuu takana. kyl mä täst alle kiloeuroon sähköläskin saan.
    oletko punninnut pyörää ?=

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •