Näyttää tulokset 1 - 26 / 26

Aihe: Whatsup?

Whatsup?

Siis mikä hitto mun whatsuppia riivaa kun en saa sitä auki. Se vain junnaa sellaisessa vähän niin kuin lataustilassa. Eilen se meni yht´äkkiä jumiin ja vihreänpyöreä luurin kuvake näkyy isona ja sen alla menee viiva joka tavallaan kelaa kaiken aikaa. Täytyykö mun ladata koko juttu uudestaan? Onko muilla kokemuksia samanlaisesta jumista whatsupin kanssa?

kai olet jo käynnistänyt puhelimen uudelleen?

Khyl, ja moneen otteeseen :/

Iha normaalisti toimii wazzaaaap..

Hyvä sun on siellä huudella =D Mä olen ihan epätoivoinen kun mulla ei toimi ja se on niin tärkeä mulle =( Tuntuu niin tyhmältä laittaa tekstareita, se on jo niin mennyttä maailmaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Virpi Katso viesti
    Siis mikä hitto mun whatsuppia riivaa kun en saa sitä auki. Se vain junnaa sellaisessa vähän niin kuin lataustilassa. Eilen se meni yht´äkkiä jumiin ja vihreänpyöreä luurin kuvake näkyy isona ja sen alla menee viiva joka tavallaan kelaa kaiken aikaa. Täytyykö mun ladata koko juttu uudestaan? Onko muilla kokemuksia samanlaisesta jumista whatsupin kanssa?
    Poista asennus ja uusiksi vaan. Et tosin maininnut, mihin kapineeseen tuon olet ladannut, mutta taannoin heikkona hetkenäni latasin iKälättimeen Freeletics-appsin, mutta ei se koskaan käynnistynyt, välähti vain ruudulla. No kun olin kuitenkin ehtinyt pöytäkoneella sinne itseni rekata, niin viikonvaihteessa tuli meiliä, että sen kanssa on ollut ongelmia, joten uudelleenasennus auttaa ellei toimi.
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Niin se vaan on sitten tehtävä. Mulla whatsuppi on toiminut jo useamman vuoden ihan moitteettomasti. Päivitellä on vaan välillä pitänyt. Vielä kerran kokeilin virtoja pois vaan sitten koko puhelin ilmoitti järjestelmävirheestä. Mjaa... Siellä on vissiin bitit poikittain koko puhelimessa. Johan se on pelittänytkin jo nelisen vuotta.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Ennen masennukseen vaipumista irrottaisin akun vartiksi. Ja sitten uusin eväin... I-luurissa vaikeampaa.
    Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

^Vielä tähän päivään mennessä en ole kaivanut puhelimestani akkua edes esille =( En tiedä saako sitä irti ilman ammattiauttajaa =D
    Poistin whatsapin ja nyt aloitin lataamaan sitä uudestaan.

Tyttärellä kävi noin jatkuvasti. WA on kamala muistirohmu eikä toimi jos kaikki paikat on täynnä. Eli hanki isompi muistikortti, siirrä kamaa sinne, poista kuvia ym kamaa sekä galleriasta että whatsapista itsestää, ja kokeile jos WA:n asetuksista löytyisi jotain millä vanhoja kuvia voisi siivota. Kannattaa myös uhrata esikoinen kuu-jumalalle, tanssia alasti kukkaniityllä ym tavanomaiset. Mutta älä kuvaa niitä sinne whatsappiin, täyttää turhaan sitä muistia.

miksi leikkiä puhelimellä kun ne on kehveleitä

Minä en edes tiedä mikä on tää whatsup? Jotain sellaista jota ilman elämäni on ollut aivan surkeata varmaan niin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Ihmetyttää että tekstiviestit on ollu 20v eikä ne maksa edes nykyään mitään. Niin sitten kun on whatsappi niin on asiaa koko ajan vaikka tekstiviestillä ei oo mitään asiaa. Siis emännän whatsappeilua ihmettelen, ite kokeilin ja otin pois kun en ymmärtänyt mitä sillä tekee....

Perheen muut jäsenet otti ensi käyttöön kavereiden kanssa. Sitten pistettiin perheelle oma ryhmä, niin on se kieltämättä näppärä vaihtaa koko perheen kesken kuulumisia, ohjeita, komentoja ;-) sun muita : viesti kerralla kaikille ja kuvia voi liittään kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Ihmetyttää että tekstiviestit on ollu 20v eikä ne maksa edes nykyään mitään. Niin sitten kun on whatsappi niin on asiaa koko ajan vaikka tekstiviestillä ei oo mitään asiaa. Siis emännän whatsappeilua ihmettelen, ite kokeilin ja otin pois kun en ymmärtänyt mitä sillä tekee....
    No sillä voi:

* jakaa t**sikuvat ja -videot kaveriporukan ihailtavaksi ennätysajassa
    * sopia helposti poikaporukoissa jotta missä baarissa tavataan
    * lähettää sijaintinsa kartalla vaikka siinä samassa baarissa on tavattu viimeiset vähintään kymmenen vuotta
    * lähettää samoja vanhoja vitsejä ja kiertokirjeitä vuodesta toiseen
    * harrastaa kirjoitusvirheitä ja kielen raiskausta vähintään samassa mittakaavassa kuin tekstiviesteilläkin
    * juovuksissa erehtyä tsätistä

Whatsappin olemassaolo on oikeutettu pelkästään ensimmäisen kohdan perusteella, loput on pelkkää plussaa.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Eikös se ole ihan aan whatsapp?

Ei mullakaan muuta....
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    miksi leikkiä puhelimellä kun ne on kehveleitä
    Kun puhelin ei toimi sen kanssa voi osallistua kännykänheiton mm-kisoihin
    -L.

"Osa minusta kuolee, paskanjauhantaan"
    (Maj Karma)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    No sillä voi:

* jakaa t**sikuvat ja -videot kaveriporukan ihailtavaksi ennätysajassa
    ...
    Hah, tähän liittyykin mun whatapin poisto. Kaveri pisti epäasiallista kuvamateriaalia liikenteeseen ja ennen kuin kissa kerkes sanoa oli google synkannut kissan joka ikiselle tietokoneen kuvatilille ja tablettiin. Totesin että liian automatisoitua kissa kuvien saantia kun jälkikasvukin noita kuvatilejä joskus katsoo... varmaan on jossain joku asetus joo jolla ton voi estää...

Ei ole ollut tuota ongelmaa. Siis mitä ihmettä tapahtui?? WA-viestisi kuvat näkyivät muillakin laitteilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rjrm Katso viesti
    Ei ole ollut tuota ongelmaa. Siis mitä ihmettä tapahtui?? WA-viestisi kuvat näkyivät muillakin laitteilla?
    Ei viestit mutta itse kuva googlen kuvakansioissa...noo varsin viaton mutta ärsyttää tuollaiset automaatti synkkauksien tekemät yllärit...

Olen varmaan pudonnut kelkasta En tajua vieläkään. Tiedän synkronoinnin mutta sun ongelmakokonaisuus menee yli hilseen.

Joo, kyseessä ei ole WA:n ominaisuus vaan Googlen/Androidin ja kyllä, sen saa kytkettyä pois päältä. WA:n kuvat tallennetaan normaaleihin kuvakansioihin (kännyssä) ja tuo automaaginen varmuuskopiointi sitten pitää huolen siitä että kuvat ilmestyvät myös muilla koneilla näkyviin kansioihin. Joskus kokeilin ja päätin että en moista tarvitse, pysyy pois päältä.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Mä olen niin tyytyväinen kännyyni kun siinä on näppis. En suurin surminkaan luovu siitä niin kauan kun se toimii. En aio osallistua minkään valtakunnan kännynheitto kisoihin =D
    Whatsapp toimii taas kun poistin vanhan ja latasin uuden. Ladatessa ohjelma ilmoitti, että whatsappia saa käyttää kolme kuukautta for free ja sitten maksu oli joku vajaa euro / vuosi. Ei ole tähänkään asti whatsappista laskutettu mitään. Saa nähdä miten käy uuden latauksen myötä.
    Ladatessa ohjelma mainitsi, että varmuuskopioista löytyy vanhan ohjelman viestit ja kysyi, että otetaanko ne käyttöön. Vastasin, että jep! Ja kaikki on taas niin kuin ennen =)

Miten pystyy muokkaamaan omia tietoja kyse on Tästä foorumista päivittäisin omia .tietoja ..kiitos

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janne kuivakangas Katso viesti
    Miten pystyy muokkaamaan omia tietoja kyse on Tästä foorumista päivittäisin omia .tietoja ..kiitos
    Weppikäytössä (Ei-Tapatalk) sivun oikean yläreunan linkistä "Oma profiili".
    .•.•. Urheilu on hiekkaa elämän laakereissa .•.•.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •