BikeshopCanyon
ElectrobikePartioaittaVerkkokauppa
Näyttää tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Park tool huoltoteline

Park tool huoltoteline

Onko käyttökokemuksia malleista pcs-9 ja pcs-10. Lähinnä onko 10 kannattavampi ostos noita kun näyttäisi saavan hinnalla 109,- (9) ja 149,-(10). 10 näyttää kyllä tukevammalta ja "koura" kätevältä. Mutta onko 40€ ero kannattava.

Mulla on tuo halvempi 9 -malli. Ihan toimiva sen koura on vaikka kiinnityksen joutuu tekemään sormiruuvia kiertämällä. Olen ostanut tuohon teleskooppiseen korkeussäätöön fillarin satulaputken lukitukseen tarkoitetun pikalukon. Maksoi 5 euroa eikä enää tarvitse kuusioavainta kun muutta joskus korkeussäätöä. Luin tuon vinkin jostain englantilaiselta sivulta.
    Olet varmaan tsekannutkin jotain vertailua noista: https://bicyclereview.wordpress.com/...-repair-stand/

Kontti Guest
    Mulla on PCS-10. Kaverilla on PCS-9 ja kun lähdetään Vätternrundanille, niin PCS-10 on kokoajan käytössä, ja PCS-9:llä ei kukaan fillaria säädä, jos PCS-10 on vapaana.
    Minun mielestä on ehdottomasti 40 ylimääräisen euron arvoinen.
    Teline kestää vuosikausia, joten vaikka ehkä nyt kirpasee, niin eipä tarvitse myöhempinä vuosina harmitella.

Mullon kymppi ja se on loistava. Niitäkin saa välillä noin satkulla kun kyttää. Merliniltä taisin omani tilata.

Itsellä 9 ja ei pahaa sanaa... Mistäs päin olet, voisi olla kaupan...

itse pelkään hiilarirunkojen puolesta joten prs-20 jo muutaman vuoden aktiivisessa käytössä. Edelleen ihmettelen kuinka olen tullut toimeen ilman..
    http://veloviewer.com/athlete/931321/

IncBuff Guest
    Ysi on muuten ok, mutta ärsyttää tyyppivika joka jumittaa kouran kallistuksen.

Kiitoksia, taidan kallistua sitten siihen PCS-10:iin olisi perheen pyörät huollettavina. 5 pyörää + 2 kickbikeä, käsiteltävyys on ehdottomasti etu. Täytyy katsoa jos tuota löytyisi vielä edullisemmin jostain..

Inc, useita vuosia ollut jo käytössä eikä ole tullut vastaan...

IncBuff Guest
    No hyvä, mutta nure voi katsoa tuota tellinkikeskustelua jossa useampikin asiasta valittanut.

Ehkä itsellä sitten sunnuntaikappale tuotteesta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •