Lidlin pesurin kävin ostamassa ja just hyvä ainakin omiin tarpeisiin, mikäli vaan kestää edes pari kesää. Kärzzeriä mietin jo aiemmin ja jopa tarjoushinta 99€ tuntui liian kovalta.
Lidlin pesurin kävin ostamassa ja just hyvä ainakin omiin tarpeisiin, mikäli vaan kestää edes pari kesää. Kärzzeriä mietin jo aiemmin ja jopa tarjoushinta 99€ tuntui liian kovalta.
Tähän en itse suosittele laittamaan rahoja omien kokemuksien perusteella. Syksyllä hankittu laite lopetti lataamisen keväällä ja se vaihdettiin takuuna uuteen. Uusi laite oli jo minulle saapuessa rikki jolloin sain rahat takaisin.
Nyt käytössä Clas Ohlsonilta hankittu Worx WG629E hintaan 119€ johon olen ollut äärimmäisen tyytyväinen kuten tässä ketjussa on muutkin ylistäneet. Tuota saattaa olla vielä jossain liikkeessä hyllyssä joten kannattaa tätä kysellä suoraan liikkeestä.
Mulla toiminut Lidlin pesuri edelleen hyvin. Nyt tuolla 39 e hinnalla aika hyvä ostos.
Harmi että tota worxia ei löydy mistää enään ja KHB5 alkaa olemaan jo aika tyyris.
Ideana ois että vois autonki pesasta. Se oc3 on aika onneton tuohon
edit: jaa mutta myymälässä olis vielä. Piruvie ku työreissulla
Juu, ei OC3:sta ole auton pesuun tarkoitettu. Ei siinä riitä vedet eikä tehot.
Noniin sain worxin haettua. Jonkin aikaa tappelin että sain sen imemään vettä. Mut alko pelaan ku käytti suuttimia ja vartta irti.
Ihan pätevän olonen. Painettaki tuntu olevan ihan hyvin. Suuttimesta saa eri tyyppisiä suihkuja niin saapi vähä hellävarasemmaksikin pyörälle
Mikähän autonpesuaine olis hyvä. Pitäs olla biohajoavaa että voi pihalla pestä.
Fillarin olen pessyt aina tällä: https://www.pineline.fi//Pineline_Te...uppa/p123-100/
Autoa (esipestään): https://www.karkkainen.com/verkkokau...o-autopesuaine
Minkälaista laimennussuhdetta ootte käyttänyt tuon Pinelinen kanssa?
https://www.instagram.com/xtranza/
Muistakaa sitten pinelinen kanssa puuhaillessa suojata silmät! Kerran oon käyny Acutassa näyttämässä silmää ja voin kertoa ettei ollut hauska reissu. "Se ois ollu entinen silmä jos kunnolla ois osunu" totes lääkäri. Veti vähän mustiin ja ko. insidentin jälkeen suojalasit ovat pysyneet päässä ihan joka ainoa kerta.
Tulipa hommattua tuollainen Kärcherin OC3 itsekin kun on pakko asua kerrostalossa. Kaiken kaikkiaan on kyllä hyvä vehje. Sopivan kevyt, mutta vettä riittää kuitenkin kahden kevyesti likaisen pyörän huuhteluun esim sadelenkin päätteeksi. Ei tartte enää pelata vesisankkojen kanssa. Säästyy aikaa ja hermoja melkoisesti, plus tulee pestyä pyörä useammin kun se touhu ei ole enää sellaista säätämistä. Lisäksi ketjujen ja rattaiden pesu/huuhtelu on paljon näppärämpää kun voi vaan huuhdella ryönät pois pistoolilla vs. miettiä että millä harjalla sitä nyt raspais ja minne suuntaan se vesi siitä harjasta roiskuu (yleensä aina naamalle).
Jos asuu omakotitalossa tai rivitalossa ja omistaa vesipisteen niin tuolle tuskin on tarvetta, mutta kerrostaloasukkaille on kyllä pistämätön vempain. Iso peukku. (Ja tällainen olisi pitänyt olla olemassa jo 10 vuotta sitten.)
Tuli hommattua puuilosta tuollainen puutarharuisku (joka kestää dieseliä ja bensaa?!). Kyllä tuolla huuhtelee pahimmat pyörästä. Helpompaa kuin puutarhaletkun sulattaminen.
https://www.puuilo.fi/epages/puuilo....ducts/10124554
Sieltä ei tule kovin paljon vettä, mutta paineella tulee. Kyllä kaikenlainen rapa ainakin tuoreeltaan valuu pyörästä. Eikä puhdistuksen etenemisvauhtiin --tuuntunut. Tämä on vähän tavallista isompi, 8 litraa. Tuohon saa melko helposti pumpattua lähelle sallittua 2,5 baria painetta.
edit: Tuossa halvemmassa 5 litran vehkeessä (12,90€) näyttää kuvien perusteella olevan muuten samat komponentit suutin, pumppu jne.
https://www.puuilo.fi/Puutarharuisku-5L
Tässä tapauksessa liuottimilla tarkoitetaan vähän töpäkämpiä saippuoita. Oikeita liuottimia nuo eivät kestä. Herra Wang Hui on Kiinassa värjännyt tiivisteet vihreiksi, mutta ei se tarkoita, että olisivat oikeasti fluorikumia (joka ei suinkaan aina ole edes vihreää).
Suuttimet voivat olla mitä vain ja niitä voi joutua vähän viimeistelemään, että suihkusta saa sopivan. Hintaansa nähden ihan oiva letkun korvike.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Hommasin Bosch Fontusin, sattuu olemaan siihen käypiä 18V akkuja jo valmiiksi niin säästi hieman muuten ikävästä hinnasta.
Mietin vähän vetokahvan tarpeellisuutta, mutta kun veti sen 15l säiliötä perässään niin hyvä että on isohkot renkaat ja vetokahva.
Maastopyörän pari viikkoa kuivuneet kurat lähti hyvin pois. Pinttyneeseen maantielikaan ei pysty, mitä nyt ei odotakaan.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Toi auton esipesuaine on todettu täälläkin toimivaksi. Riittää oikeasti ikuisuuden, kun käytetään 5 % liuoksena. 5cl siis litran sumutinpulloon tai painevaahdottimeen (mulla käsikäyttöinen, ei painepesuriin integroitu) ja suihkutus kuivaan pyörään/autoon. Hetken antaa vaikuttaa ja huuhtelee pois (painepesurilla jos on tai pistemäisellä puutarhaletkulla, Pyörän osalta ei paineella muuta kuin runko-osat, vanteet tms).
Pyörään ei mene kuin pari desiä valmista litkua jos sitäkään, autoon menee se litra.
Mielenkiintoinen talvi muuten tämä ollut. Puutarhaletkua on voinut käyttää pihassa lähes koko ”talven”. Toisaalta pyöräkin on likastunut maastolenkeillä välillä tosi pahasti. Mulla on etuoven vieressä vain muutaman metrin letku ja suutin. Olen aina nykäissyt letkun ja suuttimen irti käytön jälkeen ja valuttanut tyhjäksi, niin ei ole ongelmia tullut vaikka yöllä on joitain kertoja mennyt pakkaselle. Edes muovinen halpissuutin ei ole ihme kyllä hajonnut tuolla ulkona.
Itse on tullu pyörää pestyä pääasiassa vedellä, kun rivitalossa asuvana pystyy hoitaa homman pihassa. Toki ketjuista poistelen rasvat liuottimella ennen uuden öljyn lisäämistä. Itse pyörän pesuun ei ole tullut pesuaineita käytettyä, joten mietityttää se, kuinka paljon esim. täysjoustopyörän takahaarukan osat kaipaa rasvausta pesun jälkeen? Vai onko osat sen verran hyvin suojattu, että huollon yhteydessä tehdyt rasvaukset riittävät eivätkä lähde pesuaineen mukana.
https://www.fillaritori.com/topic/17...C-%C2%A0vaasa/
Siinä olisi halpa OC3 jos joku etsii käytettyä.
Worxin omistaville kysymys. Onko muilla ollut ongelmana, ettei heti uutena ota ollenkaan painetta, eli ei lähde imemään vettä letkua pitkin ämpäristä? Jos on, niin miten ratkaisitten ongelman? Ainakaan ensimmäisen testin perusteella ei vakuuta, kun ei toimi ollenkaan.
^Mulla oli joku liitin löyhällä. Oisko ollu siitä mihin letku tulee kiinni tai jotai. Saman asia kans tappelin
Pitääpä kokeilla tuota huomenna. Kiitos vinkistä.
Itse upotin Worxin imuletkun kokonaan ämpäriin että sai sinne (letkuun) vettä, sitten lähti pelaamaan. Ei tuota varmaan hirmu pitkään kannata kuivana käyttää jos ei suostu vettä ottamaan, niin ei pumppu tykkää kyttyrää.
Tuli kokeiltua hcfreakin vinkki ja letkussa kyllä oli vettä, kun letkusta vettä ulos valui kun käänsi alaspäin. Worxin asiakaspalvelun kanssa keskustelin ja heidän arvio oli "dead on arrival", eli lähtee takuupalautukseen ja taitanee nyt käydä niin, että hyvityksen pyydän ja haen Motonetistä Kärcherin KHB 5:sen samalla rahalla.
Löytyykö foorumilta jo kokemuksia Muc-offin pesurista?
https://muc-off.com/collections/pres...bicycle-bundle
Rule #1: Obey The Rules
Kirjanmerkit