Alkujaan tämän lähetti
ilaril
Ilmeisesti olen ollut sitten onnekas tai jotain laitteeni kanssa. Matkat on ilmoittanut "oikein", sikäli kuin mikään sitä tekee. Matkat ovat olleet n. 5% sisällä, joka on mielestäni aivan yhdentekevä heitto. Korkeuden osalta en ole vielä päässyt testaamaan, kun kovin on tasamaata täällä. Multisporttiin en ota kantaa koska en moisia harrasta. Mitä uimiseen tulee, niin kyllä tällä saa sykkeen siinä mitattua siinä missä uusimmalla ambitillakin. Toki vaatii erillisen sykevyön ostamista, mutta se ei olisi itselle ainakaan kovin suuri ongelma, jos siis tuolle datalle tulisi tarvetta. Polar pystyy näyttämään reaaliajassa datan, mutta niillä taas edelleen ongelmana se sykevyön pysyminen paikoillaan. Bonuksena katson nuo "ylimääräiset" datat juoksun osalta. Sieltä löytää mielenkiintoisia asioita omalta kannalta. Mutta minä rakastankin numeroita ja niiden tulkintaa.
Hinta vissiin tosiaan kalliimpi kuin "muilla vastaavilla", mutta itse kaipasin laitteen jota viitsii kantaa ranteesaan aina (vaikuttaa normaalilta rannekellolta). Jos muut valmistajat (tai edes polar/suunto) osaisivat tehdä yhtä tyylikkään laitteen, voisin minäkin harkita vaihtoa. Toistaiseksi jatkan tyytyväisenä tämän kansa.
edit: ainut mistä en todellakaan laitteen kohdalla pidä on garminin päivitysten laaduntarkkailu, tai tarkemmin sen puute. Edellisen päivityksen jälkeen piti resetoida koko laite ja sitä seuraava ilmeisesti vaatisi samaa. Aina pitää olla googlailemassa päivitysten saapuessa että mitähän ongelmia niiden asentamisesta voisi aiheutua.
Kirjanmerkit