Missään ei kerrota mitkä jarrut tossa o että sen osalta ei voi verrata. Konassa loivempi keula joka saattaapi olla plussaa.
Missään ei kerrota mitkä jarrut tossa o että sen osalta ei voi verrata. Konassa loivempi keula joka saattaapi olla plussaa.
Moduksen navat oli ainaki pikalinkkuna 2016 malleissa. http://www.modusnakano.com/product.php?id=9
Nykyää läpiakselit mutta oiskohan kuiten sama valmistaja
2017 mallissa joytechin navat. Ainakin pakkasella paukkuivat uhkaavasti.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Niin oli 2015 mallissakin ja sillä ajelin huoletta tuhansia kilometrejä.
Joytech on kestänyt pari talvea hyvin.
Wo 2018 toimitukset menee ainaskin marraskuun puoleen väliin.....![]()
Kyllä yön yli nukuttuani päädyin perumaan tilauksen, odottavan aika kävi liian pitkäksi...
Mitä tinke meinas laittaa tilalle?
Ei oikeen ruususesti näytä alkavan tie Konan kanssa. Sitä ku aatteli että tilaa isolta ja perinteikkäältä valmistajalta nii homma toimis vaan ko ei. Kai se on maltettava vielä muutama viikko, jos vielä heittävät johonki joulukuulle niin sitten täytyy jo äänestää rahoilla. Lumikin ois maassa![]()
Joo, samaa ajattelin itsekin tilausta tehdessäni, toisin kävi... Mie tuplasin budjetin ja talliin tulee toinen dude.
Bikeshop kyllä mallikkaasti hoiti tiedotuksen konan osalta ja mielelläni olisin heille rahani jättänyt.
Malttamattomuus iski lopulta tännekki. Päädyin samaan lopputulemaan eli euroja lissää ja Dyydiä tilalle.
Varmasti hyvä valinta, mulla se jo matkalla tännepäin![]()
Onko Konalta tullut mitään infoa miksi esim. M-koon toimitus on siirtynyt jopa vuodenvaihteeseen asti? Onneksi ei tullut jäätyä odottelemaan...
Ei ole siirtynytTarkoitat tällä varmaankin sivuillamme näkyvää päivämäärää? Verkkokaupan saatavuudet päivittyvät reaaliaikaisesti, eli päivämäärät ovat aina seuraavan vapaana olevan tuotteen arvioitu saapumisaika. Ensimmäinen Wo kuorma saapuu Suomeen huomenna, tästä erästä saavat pyöränsä kaikki ennakkoon tilanneet!
-Visa
www.bikeshop.fi
^Tämä selvä ja hyvä niin! Ei muutako tuoreilta Konalaisilta raporttia pyöristä ja kuvia fiilistelyketjuun![]()
Kokemuksia uudesta Wo:sta mielenkiinnolla odotetaan, onko pyörän painosta kenelläkään tietoa
Mua ihmetyttää edelleenkin se että noista jarruista ei oo tullu tarkennusta. Miettiny josko päivittäis talon kakkos pläskin läpiakseleihin mutta olis kiva tietää mitä ehkä ostais...
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
On tässä nyt pähkäilty 29+ kaveriksi fatbikea ja olen päätynyt hankkimaan Kona Wo 2018 mallin. Tuntuu mainiolle paketille ja budjettiin sopivan hintaiselle. Tilaan fillarin nettikaupan kautta Suomesta, mutta koko vielä hieman mietityttää. Olen 175 cm lyhyt ja olen miettinyt M-kokoa. Mitä olette mieltä?
Bikeshopista saa myös pikkurahalla koeajoon pariksi päivää. Toimitus kätevästi matkahuollon kautta. Ite pitkäjalkanen 175cm ja ottaisin L-koon. M-koossa piti ottaa pitempi satulatolppa orkkiksen tilalle (2016vm). Mutta pitkältihän nämä ovat makukysymyksiä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tilasin Bikeshopista M-koon tsykän heidän suosituksesta. Toivottavasti koko natsaa. Itselläni on lyhyet jalat suhteessa muuhun kroppaan. Nyt odotellaan pyörää saapuvaksi enemmän kuin innoissaanNyt kun hankintaan menee myös uusi pulloteline, niin suurimapana huolena on löytää sävysävyyn oikean värinen. Isoja nämä ongelmat keski-ikäisellä tulevalla paksupyöräilijällä
![]()
On se mukava käyttää kotimaista verkkokauppaa, kun hommat hoidetaan sujuvasti ja nopeasti. Fillari putkahti jo Matkiksen toimittamana duunipaikalle. Mahtavaa!![]()
Hyvältä näyttää, laita kommenttia pyörästä kun olet päässyt testaileen
Läskikuume yltyi sietämättömäksi. Lääkkeeksi siihen lähti tilaukseen Kona Wo 2018 L-kokoisena. Toivottavasti koko passaa 186/87 kokoiselle, uskoisin ainakin näin. Ykköspyöränä 2014 Stumpy L-koossa ja geometriataulukoiden mukaan Kona on suurempi kaikilta osin. Tietääkö joku, kuinka pitkä stemmi on 2018 L Konassa? Jarruista ei ilmeisesti kellään tarkempaa tietoa? Kuvien perusteella nämä. Varmaan ajavat asiansa mutta itseni tuntien lähtee varmasti jossain vaiheessa jarrut vaihtoon![]()
Onko painosta ja jarruista jo tietoa? Kovin on tämäkin pyörä jo alkanut kiinnostaa ensimmäiseksi läskiksi!
Kirjanmerkit