Partioaitta
ElectrobikeShimanoBikeshopVerkkokauppa
Sivu 13 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 666

Aihe: Kona Wo

Missään ei kerrota mitkä jarrut tossa o että sen osalta ei voi verrata. Konassa loivempi keula joka saattaapi olla plussaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anderi Katso viesti
    Osaisko porukka ottaa kantaa kumpi olisi järkevämpi kokonaisuus: Kona Wo 2018 vai Silverback Scoop Single 2018? Lähtöhinta on molemmilla sama, mutta bikeshopista toki 9% alennus. Singlessä olis kuituhaarukka ja 1x11, mutta vissiin huonommat renkaat.
    Katsoin kerran nuo Silverbackit läpi, ja huomasin että jokaisessa mallissa ovat noname-navat. Ei jatkoon kestävyyden osalta.

Kona on järkevämpi kokonaisuus tässä tilanteessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti travelleroftime Katso viesti
    Katsoin kerran nuo Silverbackit läpi, ja huomasin että jokaisessa mallissa ovat noname-navat. Ei jatkoon kestävyyden osalta.
    Moduksen navat oli ainaki pikalinkkuna 2016 malleissa. http://www.modusnakano.com/product.php?id=9
    Nykyää läpiakselit mutta oiskohan kuiten sama valmistaja

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Moduksen navat oli ainaki pikalinkkuna 2016 malleissa. http://www.modusnakano.com/product.php?id=9
    2018 malleissa on Sunringlen SRC takanapa melkein joka mallissa.

Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    2018 malleissa on Sunringlen SRC takanapa melkein joka mallissa.

Mikäs muuten noiden Konan napojen merkki sitten on?

2017 mallissa joytechin navat. Ainakin pakkasella paukkuivat uhkaavasti.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Niin oli 2015 mallissakin ja sillä ajelin huoletta tuhansia kilometrejä.

Joytech on kestänyt pari talvea hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    2017 scoop double modus, scoop single sunringle. 2018 scoop double sunringle, voisin kuvitella myös scoop singlessä.

Wo 2018 toimitukset menee ainaskin marraskuun puoleen väliin.....

Kyllä yön yli nukuttuani päädyin perumaan tilauksen, odottavan aika kävi liian pitkäksi...

Mitä tinke meinas laittaa tilalle?

Ei oikeen ruususesti näytä alkavan tie Konan kanssa. Sitä ku aatteli että tilaa isolta ja perinteikkäältä valmistajalta nii homma toimis vaan ko ei. Kai se on maltettava vielä muutama viikko, jos vielä heittävät johonki joulukuulle niin sitten täytyy jo äänestää rahoilla. Lumikin ois maassa

Joo, samaa ajattelin itsekin tilausta tehdessäni, toisin kävi... Mie tuplasin budjetin ja talliin tulee toinen dude.
    Bikeshop kyllä mallikkaasti hoiti tiedotuksen konan osalta ja mielelläni olisin heille rahani jättänyt.

Malttamattomuus iski lopulta tännekki. Päädyin samaan lopputulemaan eli euroja lissää ja Dyydiä tilalle.

Varmasti hyvä valinta, mulla se jo matkalla tännepäin

Onko Konalta tullut mitään infoa miksi esim. M-koon toimitus on siirtynyt jopa vuodenvaihteeseen asti? Onneksi ei tullut jäätyä odottelemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Stricken Katso viesti
    Onko Konalta tullut mitään infoa miksi esim. M-koon toimitus on siirtynyt jopa vuodenvaihteeseen asti? Onneksi ei tullut jäätyä odottelemaan...
    Ei ole siirtynyt Tarkoitat tällä varmaankin sivuillamme näkyvää päivämäärää? Verkkokaupan saatavuudet päivittyvät reaaliaikaisesti, eli päivämäärät ovat aina seuraavan vapaana olevan tuotteen arvioitu saapumisaika. Ensimmäinen Wo kuorma saapuu Suomeen huomenna, tästä erästä saavat pyöränsä kaikki ennakkoon tilanneet!

-Visa
    www.bikeshop.fi

^Tämä selvä ja hyvä niin! Ei muutako tuoreilta Konalaisilta raporttia pyöristä ja kuvia fiilistelyketjuun

Kokemuksia uudesta Wo:sta mielenkiinnolla odotetaan, onko pyörän painosta kenelläkään tietoa

Mua ihmetyttää edelleenkin se että noista jarruista ei oo tullu tarkennusta. Miettiny josko päivittäis talon kakkos pläskin läpiakseleihin mutta olis kiva tietää mitä ehkä ostais...

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

On tässä nyt pähkäilty 29+ kaveriksi fatbikea ja olen päätynyt hankkimaan Kona Wo 2018 mallin. Tuntuu mainiolle paketille ja budjettiin sopivan hintaiselle. Tilaan fillarin nettikaupan kautta Suomesta, mutta koko vielä hieman mietityttää. Olen 175 cm lyhyt ja olen miettinyt M-kokoa. Mitä olette mieltä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LÄNNENLOKARI Katso viesti
    On tässä nyt pähkäilty 29+ kaveriksi fatbikea ja olen päätynyt hankkimaan Kona Wo 2018 mallin. Tuntuu mainiolle paketille ja budjettiin sopivan hintaiselle. Tilaan fillarin nettikaupan kautta Suomesta, mutta koko vielä hieman mietityttää. Olen 175 cm lyhyt ja olen miettinyt M-kokoa. Mitä olette mieltä?
    Hei. Olen noin kolme senttiä lyhyempi kuin sinä ja ajan M-koon Kona Big Honzoa. Sopiva on ! Toivottavasti auttoi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LÄNNENLOKARI Katso viesti
    Bikeshopista saa myös pikkurahalla koeajoon pariksi päivää. Toimitus kätevästi matkahuollon kautta. Ite pitkäjalkanen 175cm ja ottaisin L-koon. M-koossa piti ottaa pitempi satulatolppa orkkiksen tilalle (2016vm). Mutta pitkältihän nämä ovat makukysymyksiä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tilasin Bikeshopista M-koon tsykän heidän suosituksesta. Toivottavasti koko natsaa. Itselläni on lyhyet jalat suhteessa muuhun kroppaan. Nyt odotellaan pyörää saapuvaksi enemmän kuin innoissaan Nyt kun hankintaan menee myös uusi pulloteline, niin suurimapana huolena on löytää sävysävyyn oikean värinen. Isoja nämä ongelmat keski-ikäisellä tulevalla paksupyöräilijällä

On se mukava käyttää kotimaista verkkokauppaa, kun hommat hoidetaan sujuvasti ja nopeasti. Fillari putkahti jo Matkiksen toimittamana duunipaikalle. Mahtavaa!

Hyvältä näyttää, laita kommenttia pyörästä kun olet päässyt testaileen

Läskikuume yltyi sietämättömäksi. Lääkkeeksi siihen lähti tilaukseen Kona Wo 2018 L-kokoisena. Toivottavasti koko passaa 186/87 kokoiselle, uskoisin ainakin näin. Ykköspyöränä 2014 Stumpy L-koossa ja geometriataulukoiden mukaan Kona on suurempi kaikilta osin. Tietääkö joku, kuinka pitkä stemmi on 2018 L Konassa? Jarruista ei ilmeisesti kellään tarkempaa tietoa? Kuvien perusteella nämä. Varmaan ajavat asiansa mutta itseni tuntien lähtee varmasti jossain vaiheessa jarrut vaihtoon

Onko painosta ja jarruista jo tietoa? Kovin on tämäkin pyörä jo alkanut kiinnostaa ensimmäiseksi läskiksi!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jamppe Katso viesti
    Läskikuume yltyi sietämättömäksi. Lääkkeeksi siihen lähti tilaukseen Kona Wo 2018 L-kokoisena. Toivottavasti koko passaa 186/87 kokoiselle, uskoisin ainakin näin. Ykköspyöränä 2014 Stumpy L-koossa ja geometriataulukoiden mukaan Kona on suurempi kaikilta osin. Tietääkö joku, kuinka pitkä stemmi on 2018 L Konassa? Jarruista ei ilmeisesti kellään tarkempaa tietoa? Kuvien perusteella nämä. Varmaan ajavat asiansa mutta itseni tuntien lähtee varmasti jossain vaiheessa jarrut vaihtoon
    Enpä usko että XL kokokaan olisi ollut liian iso. Pyörien geot ovat muuttuneet parissa vuodessa ja pitkä vaakaputki kuuluu asiaan. Eiköhän L-kokokin mene jos vain satulatolppa riittää. Kokeile ja kerro miten koko sopii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ml2006 Katso viesti
    Enpä usko että XL kokokaan olisi ollut liian iso. Pyörien geot ovat muuttuneet parissa vuodessa ja pitkä vaakaputki kuuluu asiaan. Eiköhän L-kokokin mene jos vain satulatolppa riittää. Kokeile ja kerro miten koko sopii.
    L-koko vaikuttaa pikaisella istuskelulla oikein sopivalta. 520 polkimilla ja jollain pullotelineellä paino 15,9kg.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •