Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 90

Aihe: Hollolan/Lahden LÄSKI lenkit.

Hollolan/Lahden LÄSKI lenkit.

Aikataulua, lähtöpaikka ja alustavaa reitinkulkua vaan kehiin ja sitten menoksi. Saa myös esittää lenkki toiveita, jos kaipaa paikallis opastusta.

Itse normisti ajelen Hollolassa enimmäkseen Lahden länsipuolella. Tiirismaa, Kukonkoivu, Tapanila alueilla ja niiden välimaastoissa.
    Antza44 muokkasi tätä : 31.12.2014 at 08.30
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Pistin ketjun tilaukseen, niin pysyy ajan tasalla. Kuinkakohan monta läskikuskia saataisi Lahden seudulta mobilisoitua? Mulla on sellainen 40km automatka täältä, että jonkin verran varoitusaikaa tarvin, jotta mukaan kerkeän.

Aika pienissä on vielä läskeilijät täälä. Veikkaan, että 2-4 paikallista max lähtee kerralla normi lenkille + jos ulko paikkakuntalaisia tulee mukaan se on kiva. +10 kpl mennään lähitienoon läskipyörissä mitä minä tiedän.

Ehkä tuossa talvella vois koittaa, jos sais reilummin porukkaa kosittua tänne päin, mutta toistaiseksi mennään ilman suurempaa markkinointia.

Kyllä noita sen neljä saa helposttikin jos vaan aikataulut sopii. Siinä olis se etukin että tulisi kerralla ajettua kunnon pohjaa valmiiksi kun neljällä läskillä rytyyttää vähän rinnakkain. Tosin nyt nuo kelit on niin persiistä että katotaas millaiseksi noi mestat muodostuu.

Antsa vois lähteä jonkun iltalenkin ajaa lampuilla kanssa.

noniinno Guest
    Krampin lenkeille sopii myös tulla mukaan vaikka pullukallakin, tosin kahvitauko kuuluu asiaan... ajantasaiset lenkkihuutelut: http://mckramppi.com/keskustelut/viewforum.php?f=1

noniinno Guest
    Ajattelin lauantaina lähteä Lahden takuupoluille ajelemaan n. kolmeksi tunniksi. Parhaiten tunnen pohjoisen Lahden polkuja, mutta reittisuuunnitelma vedetään hatusta matkan edetessä. Lähtö Kivistönmäen uimahallin parkkikselta klo. 10.01. Jos kukaan ei ilmottaudu mukaan (myös privalla saa heittää), menen metsään suorinta tietä. Myös laihat tervetuloa.
    noniinno muokkasi tätä : 30.01.2015 at 00.03

Pohjois-Lahti lienee suhteellinen suunta mutta ainakin keskiviikkoiltana Sietikan ja Kiiliäisvuoren polut oli hyvässä iskussa. Itse ennätän pyörän päälle vasta sunnuntaina ja suuntana Tapanila/Tiirismaa/Hollola.

noniinno Guest
    Niin, Pohjois-Lahtea taitaa olla sellaiset alueet kuin esim. Pyhäntaka ja Ruuhijärvi... anyways, Kiiliäisvuori kuuluu ohjelmistoon. Eli lauantaina mukaan vaan.

Onko Tapanila/Tiirismaalla järkevää väylää? Olen ollut siinä uskossa, että sauvahiihtäjät ovat vallanneet alueen verovaroin ylläpidettävine talvipolkuineen.
    noniinno muokkasi tätä : 30.01.2015 at 12.24

On siellä, mutta vaatii hieman paikallistuntemusta jottei ajaudu laduille. Latuja ylitettäesssä kannattaa kuitenkin kerrata mielessään itsepuolustuksen alkeet.

Voin lähtä oppaaksi, mutta vasta su-aamuna.

Pitää järjen päässä latuja ylittäessä, niin mitään ongelmia ei pitäisi tulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Niin, Pohjois-Lahtea taitaa olla sellaiset alueet kuin esim. Pyhäntaka ja Ruuhijärvi... anyways, Kiiliäisvuori kuuluu ohjelmistoon. Eli lauantaina mukaan vaan.

Onko Tapanila/Tiirismaalla järkevää väylää? Olen ollut siinä uskossa, että sauvahiihtäjät ovat vallanneet alueen verovaroin ylläpidettävine talvipolkuineen.
    Tiirismaanmaston juurelle/Pirunpesä akselille on lumikenkäilijät tampannut kivoja läskipolkuja (mäkisiä). Ne Tapanilan/Hollolan polut mitä ajeltiin syksyllä on aikalailla talvellakin hyvässä kondiksessa ja matkanvarrella on reilusti läski yhteen sopivaa polustoa. Tiirismaan pohjoispuolella ei ole oikeastaan mitään järkevää, moottorikelkka baanaa lukuun ottamatta, johtuen aika pitkälti siitä, että sinne ei kävelijät vaivaudu. Tiilijärvien ympäristössä on myös paljon mahtavaa polkubaanaa. Kukonkoivun/Kettarlammen ympäristössä on polustoa auki kanssa.

Lauantaina en pääse mukaan ja Sunnuntaina mennään ensin kakaroitten kanssa katsomaan Angryjä http://www.suomenlatu.fi/suomen_latu...x29408=5745503 ja sitten luultavammin 13 jälkeen kohti paikallisia läski baanoja.

Ps. Kävitkö Soivio läskikaupoilla?

Kävinpä hyvinkin

Kattelinkin viime viikonloppuna Spessun jälkiä tais olla sinun. No kuis se kulkee? Mikä aikataulu Sunnuntai ajelulla, jos vaikka menis porukalla? 13 maissa oon lähössä.

Mun jälkiä. Liikaa pitoa -> voimansiirto piti vaihtaa alle 24 tunnin.

Voin järkätä niin että klo 13 onnistuu. Starttipaikka?

Siitä se läskin tuunaus mieleiseksi alkaa.
    esim. Heinsuon urheilukeskus, kun siellä nurkilla olen muutenkin.

noniinno Guest
    Menen suoraan metsään kun ei ilmoittautuneita ilmaantunut. Skippaan sunnuntain vaikka sauvahiihtolatujen väistely Tapanilassa kiinnostaisikin, perhesyyt hankaloittavat ja sääennuste ei houkuttele.

Voisin tulla sunnuntaina ehkä mukaan jos aikataulut sallii ja lupaatte ajaa hiljaa. Viimeaikoina onkin tullut hiihtoniiloiltua ihan liikaa jopa siinä määrin että olen alkanut pitämään myös siitä.

mutta ilmoittelen privalla huomenna antzalle jos sytyn mukaan.

noniinno Guest
    85km parhautta tänään. Maininnan ensiluokkaisesti tampatuista poluista lähetän Kaarlammen ja Kunnaksen suuntaan, tosin hienoja polkuja riitti vielä muuallekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    85km parhautta tänään. Maininnan ensiluokkaisesti tampatuista poluista lähetän Kaarlammen ja Kunnaksen suuntaan, tosin hienoja polkuja riitti vielä muuallekin.
    85 km RISPEKT

Saattas jäähä ajamatta minultakin 85km tällä reenillä. Tosin omat lenkit on ollut aikas möyrimistä, joten ei paljon ole kilsoja kertynyt.

Huomenna vahti mallia nautiskelu ainakin minulla. Vatsa meinaan renaillut viikon verran.
    Mukaan vaan Mihkali. Aamulla 10 hujakoilla lueskelen viestejä. 13 aikaan Heinsuolta tarkoitus lähteä.

Ei näkynyt ketään Heinsuolla. Ajelin 5 tuntia. TV-mastolle nousu oli aika hapokas mutta ajettava.

Ajattelin ajella tänä iltana karkeasti reittiä Kytölä-Pesäkallio-...-Tapanila-Tiilijärvi. Any takers?

noniinno Guest
    Ei ehdi viikkolenkeille... tuossa reitissä taitaa muutama tunti tuhraantua.

Liipola-Nikkilänmäki oli hauskassa kunnossa. Tapanila-Tiirismaalla meinas eilen tulla hiki 2-kategorian poluilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Soivio Katso viesti
    Ei näkynyt ketään Heinsuolla.
    Kyllä mä siellä jossain kentällä pyörin 1.2 11.45-13.20 välisen ajan ja sitten suuntasin pusikkoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Kyllä mä siellä jossain kentällä pyörin 1.2 11.45-13.20 välisen ajan ja sitten suuntasin pusikkoon.
    No hö. Vartin (13:00-13:15) rullailin siinä parkkipaikan viereisellä pyörätiellä.

Tänään iltamissa suuntana Tapanila...Kintterönsuo...Tiirismaa...Tiilijärvi.. .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Soivio Katso viesti
    Tänään iltamissa suuntana Tapanila...Kintterönsuo...Tiirismaa...Tiilijärvi.. .
    Voisin lähteä tänään jonon jatkoksi. Mihin aikaan olet menossa? Tiilikankaalta lähden polkuja pitkin. Missäs treffattas?

Joustava aikataulu. Mitä aiemmin, sen parempi. Vähä Tiilijärven uimaranta 1700?

Sopii mainiosti 1700 siihen juuri kerkeän. Uimaan en kyl mee. Siellä nähdään.

Poluthan oli mahtavassa kunnossa. Ei ollut menny jäisiksi eikä pehmeiksi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •