Sivu 1 / 5 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 121

Aihe: Suomen huippupyöräily-yksikkö

Suomen huippupyöräily-yksikkö

Nyt ihan aluksi toivon , että joku viisas kertoo minkälaiset valinnat tuollaiseen ryhmään on? Jos olen oikein ymmärtänyt niin ensimmäinen leiri on menossa Pajulahdessa tällä hetkellä. SPU:n sivuilla ei ole mitään uutisen tynkääkään ketä leirille on valittu? Mikä tuommoisen ryhmän toimintaperiaate on? Sitä kauttako nykyään valinnat menee arvokisoihin vai mitenkä ? Tässä kohtaa toivoisi todellakin AVOIMUUTTA TIEDOTTAMISESSA JA KAIKESSA MUUSSAKIN RYHMÄN TOIMINNASSA!

Eiköhän ne ole valittu kilpailumenestyksen perusteella. Jos kisassa ajaa nopeammin kuin kukaan muu, on suurempi todennäköisyys olla huippupyöräilijä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SPU Toimintasuunnitelma 2014
    Huippu-urheiluun liittyen kriteeristö tulee tehdä niin avoimeksi, että kenelläkään ei jääepäselväksi, miten huippu-urheilun piiriin pääsee. Samoin tulee luoda järjestelmä, jota voidaan pitää näyttöinä maajoukkueisiin valittaessa. Ns. tarkkailukilpailut tulee olla kaikkien tiedossa ennen kauden alkua, jotta kaikki halukkaat voivat suunnitella kilpailunsa siten, että halutessaan voi tavoitella maajoukkuepaikkaa. Lajijaostojen tehtäväksi tulee kansallista kilpailukalenteria koordinoidessa päättää myös tarkkailukilpailujen ajan
    Ei tainnut mennä sitten ihan putkeen tuo tiedotuspuoli?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Soittelin Lotalle joka on paikalla. Kysyin, keitä siellä on. Kyllä siellä on paikalla käsittääkseni maan parhaat kuskit lajeissaan. Tai ainakin ovat kutsun saaneet sinne. Kaikki eivät ole päässeet. Mutta tiedottaminen tosiaankin vaatii jonkun päivityksen kautta linjan. Aion nostaa siitä kissan pöydälle tai itse asiassa olen sen jo tehnytkin. Vastausta odotan vuosikokouksessa . Nyt pitää saada joku todellinen ammattilainen hoitamaan tätä asiaa. On surkuhupaisaa, ettei esimerkiksi maailman-cupin podium sija tahtonut mennä läpi millään mister tulospalvelulle jonka tehtävänä oli viedä uutinen eteenpäin. Muut sitten tekivät sen josta sitten tuli palautetta herralta. MM kisojen 7 sija ei mennyt läpi ollenkaan. Vastaus tuli "minä päätän mitä julkaistaan .Asia loppuun käsitelty. Keskityn nyt lentopalloon" Taas toimin suoraan. Kun mielestäni toimittaja karsii, ei SPUn puolesta juttyja välittävä kaveri. Tein myös jutun Wiggingsin voitosta. Olivat tyytyväisiä Sitten minua rangaistiin pahimmalla mahdollisella tavalla. En ollut enää faceböök kaveri No mut . Mä en ole media-ammattilainen . Sellainen tarvittais ihan kaikille. Niin Fincyclingin junnuile kuin muille menestyjille. Lisäksi rummutusta muuten jotta saatais lisää junnuja. Tappelu ei tässä nyt auta. Pätevä kaveri kehiin. Itse olen menossa palaveriin hiihtoliiton päätoimisen tiedottajan pakeille. Saan ehkä muutaman neuvon. Kerron sen sitten vuosikokouksessa.

Mennä läpi?

Miten musta tuntuu, että mä olen nähnyt nämä samat jutut joskus aikaisemmin, ehkä pariinkin kertaan.
    6.7 WTF/kg

”World War III will be a guerrilla information war with no division between military and civilian participation” - Marshall McLuhan

[QUOTE=TunkkiPuolikas;2286967]Soittelin Lotalle joka on paikalla. Kysyin, keitä siellä on. Kyllä siellä on paikalla käsittääkseni maan parhaat kuskit lajeissaan. Tai ainakin ovat kutsun saaneet sinne. Kaikki eivät ole päässeet. Mutta tiedottaminen tosiaankin vaatii jonkun päivityksen kautta linjan. Aion nostaa siitä kissan pöydälle tai itse asiassa olen sen jo tehnytkin. Vastausta odotan vuosikokouksessa . Nyt pitää saada joku todellinen ammattilainen hoitamaan tätä asiaa. On surkuhupaisaa, ettei esimerkiksi maailman-cupin podium sija tahtonut mennä läpi millään mister tulospalvelulle jonka tehtävänä oli viedä uutinen eteenpäin. Muut sitten tekivät sen josta sitten tuli palautetta herralta. MM kisojen 7 sija ei mennyt läpi ollenkaan. Vastaus tuli "minä päätän mitä julkaistaan .Asia loppuun käsitelty. Keskityn nyt lentopalloon" Taas toimin suoraan. Kun mielestäni toimittaja karsii, ei SPUn puolesta juttyja välittävä kaveri. Tein myös jutun Wiggingsin voitosta. Olivat tyytyväisiä Sitten minua rangaistiin pahimmalla mahdollisella tavalla. En ollut enää faceböök kaveri No mut . Mä en ole media-ammattilainen . Sellainen tarvittais ihan kaikille. Niin Fincyclingin junnuile kuin muille menestyjille. Lisäksi rummutusta muuten jotta saatais lisää junnuja. Tappelu ei tässä nyt auta. Pätevä kaveri kehiin. Itse olen menossa palaveriin hiihtoliiton päätoimisen tiedottajan pakeille. Saan ehkä muutaman neuvon. Kerron sen sitten vuosikokouksessa.

Luojan kiitos Suomessa on Finncycling, missä ei pärstäkertoimet ei vaikuta valintoihin

Mun mielestä ei nyt ole pärstät vaikuttaneet tuohon Pajulahden juttuun. Ei tule ketään mieleen joka olis jätetty pois.

OJ . Juu mennä läpi. Mun mielestä homma on niin, että jos on jotain uutista, laitetaan se ihan joka paikkaan tyrkylle. Jos juttu julkaistaan, hyvä. Jos ei, uutta putkeen seuraavalla kerralla. Siitä ei tule mitään jos joku omista alkaa torppaamaan. Mutta tämä asia kyllä puhutaan vielä halki ja poikki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    Mun mielestä ei nyt ole pärstät vaikuttaneet tuohon Pajulahden juttuun. Ei tule ketään mieleen joka olis jätetty pois.

OJ . Juu mennä läpi. Mun mielestä homma on niin, että jos on jotain uutista, laitetaan se ihan joka paikkaan tyrkylle. Jos juttu julkaistaan, hyvä. Jos ei, uutta putkeen seuraavalla kerralla. Siitä ei tule mitään jos joku omista alkaa torppaamaan. Mutta tämä asia kyllä puhutaan vielä halki ja poikki.

Olisikohan valinnoista unohtunut mm. Pökälä

Samaa ihmettelen minäkin. Facebookin kuvapäivitysten ja kuviin tägättyjen nimien perusteella epäilin, että Pajulahdessa on menossa joko joku asiapainotteinen seminaari, tai sitten ihan pyöräilijöille tarkoitettu tapahtuma, kun paikalla ovat mm. Vainionpää, Pensaari, Lepistö ja Sasu Halme, jotka ainakin tunnistin koviksi pyöräilijöiksi. Meinasin jo tunkkipuolikkaalle lähettää viestiä ja kysyä jos tietäisi asiasta jotain kun tyttärensä on paikalla, mutta samaa ihmetellään näköjään täälläkin.

Onko tämä Suomen huippupyöräily-yksikkö SPU:n henkilöistä koostuva yksikkö, vai tarkoitetaanko tässä jotain pyöräilijöistä koostuvaa ryhmää (vertaan suunnistukseen, jossa valitaan aikuismaajoukkue ja alle 23-v. porukka, jotka ovat mukana liiton valmennuksessa ja leirityksissä)? Jos kyseessä on ryhmä pyöräilijöitä, mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Ovatko he mukana jossain, missä muut eivät ole, tapahtuuko arvokisoihin valitseminen tämän ryhmän henkilöistä, mitä tämä ryhmä tekee (mm. leirit) jne. Jos jollekin porukalle saadaan oikeasti nyt aikaan jonkinlaista tapahtumaa liiton taholta (tai oli taho kuka vaan), niin olisi todellakin suotavaa, että asiasta tiedotettaisiin. Ihan vaan että tällainen ryhmä on valittu ja siihen kuuluvat nämä ja nämä. Ei sillä, että jotenkin epäilisin ryhmään valittujen henkilöiden perustetta olla mukana, mutta jos tällaisen ryhmän olemassaolosta alkaa tihkua tietoa vähän kautta rantain ja kukaan ei tiedä ketä ne ovat ja mitä ne tekevät, ei ainakaan avoimuus ja reiluus ensimmäisenä tule toiminnasta mieleen.

Ja jos tämä porukka nyt on valittu, niin onko tällä mitään tekemistä sen porukan kanssa, joita liitto haki ilmeisesti Rio 2016 -nimikkeen alla, eli potentiaaliset olympialaisissa kisaavat henkilöt? Sellainen ryhmä käsittääkseni on valittu, mutta siitäkään ei ilmeisesti ole julkisesti missään tiedotettu keitä siinä on. Paitsi facebookista selvisi, että ainakaan TWD:n kuskeja siinä ei ole, paitsi yksi varalla.

Ja vielä tuosta Samuelin mahdollisesta valitsemattomuudesta. Ilmeisesti jossain taholla on päätelty, että miehellä on tarpeeksi kyvykäs tiimi ja tiiminjohtaja takanaan, joten mitään tukea liit.. viralliselta taholta ei tarvita. Ja hyvinhän se näytti ura ulkomaille aukeavan, vaikka edes MM-kisoihin ei Suomen mestaria päästetty ajamaan. Noh, loppu hyvin kaikki hyvin kovasta yrityksestä huolimatta!

Suomen pyöräilyunionin strategisina painopisteinä ovat
    a) huippu-urheilu - huippu-urheiluun muodostetaan ns. olympiaryhmä sekä
    haastajaryhmät samoin kuin huippu-urheilun ohjelma, joka systematisoi kansainväliselle
    tasolle nousun kansallistakin kilpailuvauhtia kasvattamalla.

Nyt on varmaankin perustettu tuo olympiaryhmä, millonka on haastajaryhmien vuoro? Tiedottamista odotellessa ihmetellään!

Tai ainakin ovat kutsun saaneet sinne. Kaikki eivät ole päässeet.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juurikko Katso viesti
    Olisikohan valinnoista unohtunut mm. Pökälä
    Jauhakko nää paskaa vai onko sulla tuo kutsulista jossain tai muuta tietoa kutsumatta jätetyistä?

Jos lista on ni laita jakoon, ei se oo salainen.

Kyä kritiikkiä saa esittää, kunhan se perustuu faktoihin.

Ja ylläpidolle sellanen vittuilu vielä, että eiks tääki ny kuulu tonne yleisiin jorinoihin, niinku se toinenkin SPU-topicci, jonka vääryydellä ja viekkaudella sinne väkisin veitte?
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

on tätä touhua kyllä aika (surku)hupaisaa seurata, mitä pienenpi lajiliitto ja mitä vähemmän lajissa kilpailijoita Suomessa, niin sitä enemmän kähmintää ja suhmurointia lajin sisällä. Eikä mahduta saman pöydän ääreen tai samaan liittoon. Ei tarvitse ihmetellä tuolla toisessa ketjussa miksi ei lisenssipyöräilijöitä saada lajain pariin enemmän

Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Jauhakko nää paskaa vai onko sulla tuo kutsulista jossain tai muuta tietoa kutsumatta jätetyistä?

Jos lista on ni laita jakoon, ei se oo salainen.

Kyä kritiikkiä saa esittää, kunhan se perustuu faktoihin.

Ja ylläpidolle sellanen vittuilu vielä, että eiks tääki ny kuulu tonne yleisiin jorinoihin, niinku se toinenkin SPU-topicci, jonka vääryydellä ja viekkaudella sinne väkisin veitte?
    Mulla ei ole virallista listaa, mutta Manninen ei päässyt, kun on ulkomailla, Henttala vanhempi ei päässyt. Jussi kävi paikalla.
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 03.11.2014 at 20.02
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

On muuten jääkiekko- ja hiihtoliitoissa jne. vielä enemmän suhmua. Se vaan ei näy teille tallaajille, koska norsunluutornit on korkeammat.

Mä heitän nyt ihan ulkomuistista ja pieleenkin saattaa mennä, mutta siellä kuulemani mukaan olivat ainakin. Lepistö, Saarelainen,Pensaari,Mikkonen,Hänninen,Hänninen,He nttala nuorempi,Halme. Kutsuttuja Jussi,Manninen, Henttala vanhempi. Kaikkia ei tossa ole, kun en paikalla ollu toteamassa. Kysyin vaan Lotalta, että keiden kanssa se siellä reenaa.

Ei tää ole mikään salaliitto , mutta tokihan se tiedottaa pitää !!!!!!!!! Ettei tuu niitä salaliittoteorioita

Suomen Pyöräilyunionin olympiaryhmän aloitusleiri 31.10-2.11.2014 , Pajulahden urheiluopisto, Nastola.

"Leirin tavoitteena on tiedottaminen tavoitteista, toimintamalleista sekä testaus ja tutustuminen toisiimme. Varsinainen treenileiri tämä ei ole."

(1) Ryhmät eivät ole, eivätkä tule olemaan suljettuja. Nyt Pajulahden leirin ryhmän koon määräsivät osin leirikulut.

(2) Pajulahden leirille ajajien valintaperusteet olivat seuraavat:
    a. Rio 2016 mahdollisuus olympiapaikkaan tai pystyy tukemaan pistemetsästystä
    b. Tokio 2020 mahdollisuus yrittää olympiapaikkaa
    c. tuleva lupaus U19 (tai U23)

(3) Paikkajakauma oli seuraava:
    Maantie 6 ajajaa (+1) Naiset: Lotta Lepistö, Sari Saarelainen, Laura Vainionpää. Miehet: Niklas Henttala, Aleksi Hänninen, Marco-Tapio Niemi, Oskari Vainionpää. Lisäksi käymässä sunnuntain luennolla Jussi Veikkanen.
    Maasto 4 ajajaa: Naiset: Jasmin Kansikas. Miehet: Sasu Halme, Jaakko Hänninen, Toni Tähti
    Rata 4 ajajaa: Naiset: Pia Pensaari. Miehet: Jani Mikkonen, Wille-Oskari Riihelä, Mika Simola (poisjäänti viime hetkellä muuttuneen kilpailuohjelman takia)
    BMX 0 ajajaa (tulee mukaan jaoston perustamisen jälkeen)
    Alamäki 0 ajajaa (seuraavalle leirille, kun toimintasuunnitelma on tehty..).

(4) Leirin tavoitteena oli kertoa ajajille Tokio 2020 ohjelman sisältö, valintaperusteet ja pelisäännöt. Lisäksi käytiin läpi Huippupyöräily-yksikön, maajoukkueen ja jaostojen toiminta-alueita, -periaatteita ja -vastuita. Asialistalla olivat myös Rio 2016 olympiaranking ja urheilijasopimukset.

(5) Jaostot päättivät urheilijansa kiintiön puitteissa. Osa kutsutuista ei päässyt, joko kilpailujen tai muiden velvollisuuksien takia, joten tilalla oli joku muu. Näin tapahtui kaikissa kolmessa lajissa.

Tämä siis näin yhteenvetona leiristä,

Tuomas Turunen
    Maastopyöräilyjaosto
    Tuomas muokkasi tätä : 03.11.2014 at 21.52
    "Pythagoraksen mukaan katselemalla oppii lähes aina enemmän kuin päättömästi juoksemalla."

"Ernest Hemingwayta mukaillen; vain härkätaistelu, kilpapyöräily ja moottoriurheilu ovat urheilua, muut ovat pelejä."

Dimitrillä on vahva käsitys tästäkin projektista

http://captiongenerator.com/25526/Dimitri-kuulee-Suomen-huippupyrilyyksikst

Leirin tavoitteena oli kertoa ajajille Tokio 2020 ohjelman sisältö, valintaperusteet ja pelisäännöt. Lisäksi käytiin läpi Huippupyöräily-yksikön, maajoukkueen ja jaostojen toiminta-alueita, -periaatteita ja -vastuita. Asialistalla olivat myös Rio 2016 olympiaranking ja urheilijasopimukset.

Toivottavasti nämä mm. avataan isolle yleisölle ja myös niille pyöräijöille kenellä on potentiaalia osallistua pistemetsästykseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti häslääjä Katso viesti
    Dimitrillä on vahva käsitys tästäkin projektista

http://captiongenerator.com/25526/Dimitri-kuulee-Suomen-huippupyrilyyksikst

toi Dimitri osaa kyllä monen asian kannanoton!
    >häslääjä. Miten ton voi tallentaa ja saako jakaa omalla Fb-seinällä ?
    "Pythagoraksen mukaan katselemalla oppii lähes aina enemmän kuin päättömästi juoksemalla."

"Ernest Hemingwayta mukaillen; vain härkätaistelu, kilpapyöräily ja moottoriurheilu ovat urheilua, muut ovat pelejä."

Mielestäni yksi suutari on taas joukossa
    John W.

No nyt on sitten olympiaryhmäkin tulilla...

SPU:n touhu vaikuttaa todella rautaisen ammattimaiselta. Olympiaryhmä sitten kai tähtää kesäolympiakisoihin, kai ne sen verran tietävät.

Miten se Vauhkosen huippupyöräily ry vai mikä se nyt olikaan nimeltään on synkassa tämän olympiajengin kanssa? Todennäköisesti hyvin ....hyvin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuomas Katso viesti
    Suomen Pyöräilyunionin olympiaryhmän aloitusleiri 31.10-2.11.2014 , Pajulahden urheiluopisto, Nastola.

"Leirin tavoitteena on tiedottaminen tavoitteista, toimintamalleista sekä testaus ja tutustuminen toisiimme. Varsinainen treenileiri tämä ei ole."

(1) Ryhmät eivät ole, eivätkä tule olemaan suljettuja. Nyt Pajulahden leirin ryhmän koon määräsivät osin leirikulut.

(2) Pajulahden leirille ajajien valintaperusteet olivat seuraavat:
    a. Rio 2016 mahdollisuus olympiapaikkaan tai pystyy tukemaan pistemetsästystä
    b. Tokio 2020 mahdollisuus yrittää olympiapaikkaa
    c. tuleva lupaus U19 (tai U23)

(3) Paikkajakauma oli seuraava:
    Maantie 6 ajajaa (+1) Naiset: Lotta Lepistö, Sari Saarelainen, Laura Vainionpää. Miehet: Niklas Henttala, Aleksi Hänninen, Marco-Tapio Niemi, Oskari Vainionpää. Lisäksi käymässä sunnuntain luennolla Jussi Veikkanen.
    Maasto 4 ajajaa: Naiset: Jasmin Kansikas. Miehet: Sasu Halme, Jaakko Hänninen, Toni Tähti
    Rata 4 ajajaa: Naiset: Pia Pensaari. Miehet: Jani Mikkonen, Wille-Oskari Riihelä, Mika Simola (poisjäänti viime hetkellä muuttuneen kilpailuohjelman takia)
    BMX 0 ajajaa (tulee mukaan jaoston perustamisen jälkeen)
    Alamäki 0 ajajaa (seuraavalle leirille, kun toimintasuunnitelma on tehty..).

(4) Leirin tavoitteena oli kertoa ajajille Tokio 2020 ohjelman sisältö, valintaperusteet ja pelisäännöt. Lisäksi käytiin läpi Huippupyöräily-yksikön, maajoukkueen ja jaostojen toiminta-alueita, -periaatteita ja -vastuita. Asialistalla olivat myös Rio 2016 olympiaranking ja urheilijasopimukset.

(5) Jaostot päättivät urheilijansa kiintiön puitteissa. Osa kutsutuista ei päässyt, joko kilpailujen tai muiden velvollisuuksien takia, joten tilalla oli joku muu. Näin tapahtui kaikissa kolmessa lajissa.

Tämä siis näin yhteenvetona leiristä,

Tuomas Turunen
    Maastopyöräilyjaosto

Kattava nimilista ja mitäs mä laskinkaan.Ainakin 4 Fincyclinin miestä mukana. Kyl tää on positiivinen juttu hei ! Sanotaan, ettei ikinä tapahdu mitään. No nyt tapahuu jotain. Ei nyt ihan samantien ammuta juttua alas. Katsotaan nyt edes

P.S Mitä tulee Fincyclingiin. Niin kauan kuin he maksavat kaiken itse, on ihan heidän oma asiansa vaikka palkkaisivat T. Turusen ykköskuskiksi (Vauhkis sitä miettiköön ), eivätkä tiedottaisi kenellekään. Mitään velvollisuutta ei ole tehdä yhtään mitään Näin se nyt vaan on

SPU onkin sitten ihan eri asia

Pökälä, Vastaranta? Sanooko nimet mitään

EDIT: Ja vastaavasti, mitä ihmettä Saarelainen tekee kyseisellä listalla?

>Sanna. http://www.pyoraily.fi/yhteystiedot/...a_valiokunnat/
    Huippupyöräily-yksikkö
    Jarmo Sorsa, pj.
    Kari Ormo
    Kari Myyryläinen
    Antero Aarnio

>häslääjä.
    Jukka Vastaranta ei leirille päässyt, koska on ulkomailla.

Pökälä oli ja on listoilla niin maaston kuin maantienkin puolella, mutta tällä kertaa leirille kutsuttiin nuorempia ajajia, joille tarjolla oli paljon uusia asioita. Asioita jotka vanhemmilla urheilijoilla ovat jo hyvin selvillä.

Sari Saarelaisen osallistumista ei tarvinne perustella tätä enempää

http://www.uci.ch/road/ranking/

23 Finland (FIN) 189
    Lotta LEPISTÖ FIN19890628 128
    Sari SAARELAINEN FIN19810301 50
    Laura VAINIONPÄÄ FIN19940411 6
    Pia PENSAARI FIN19831008 3
    Merja SÄRKIOJA FIN19750116 2

http://copaci.org/sites/default/file...g%20-%20EN.pdf

Nykyisellä tasolla/tilanteella Suomelle olisi tulossa Rion olppareihin yksi varma ja toinen melko varma paikka. Nämä molemmat paikat tulisivat naisten maantielle. Siitä on pisteiden valossa kiittäminen pitkälti Lepistöä ja Saarelaista.

>Jyrki. Musta tuntuu, että Fincyclingin yhteistyökumppanit eivät välttämättä innostuisi painopisteen siirtämistä m30 sarjaan! Ei siinä, mielenkiintoinen ajatus #missämunkypäräajokengätjahakaneulatovat #urheilijacväkkiäkuntoon #mätuunhuomennaneuvottelemaanmunsopparista #vieläkerran
    Tuomas muokkasi tätä : 04.11.2014 at 01.21

Kun en nyt tota Suomen kenttää tunne enää juuri lainkaan, niin annan muiden kommentoida valitsemisista ja valitsematta jättämisistä. Toi tiedottamispuoli vaan näyttäisi olevan "vähän" heikolla tolalla. Mistä muualta löytyy mitään tietoa tästä kokoontumisesta tai muustakaan kuin tältä foorumilta ja muutaman yksittäisen henkilön FB-päivityksistä? Minäkään en ole mikään tiedottamisen ammattilainen, eli ehkä en vaan ymmärrä.

Ei sillä, etteikö suhmurointia tapahtuisi paremmissakin piireissä. Seuraan mielenkiinnolla Brittien CX valintoja kun heidän kisatulosten valossa kovin kuskinsa "erehtyi" siirtymään jenkkien puolelle ajamaan ainakin alkukauden ohjelmansa. Sielläkin jätetty valintakriteerit sopivan tulkinnanvaraisiksi ja ehkä tiedotuksessakin ollut pientä parannettavan varaa.
    6.7 WTF/kg

”World War III will be a guerrilla information war with no division between military and civilian participation” - Marshall McLuhan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuomas Katso viesti
    toi Dimitri osaa kyllä monen asian kannanoton!
    >häslääjä. Miten ton voi tallentaa ja saako jakaa omalla Fb-seinällä ?
    Minun puolesta voit jakaa videota vaikka saunaillassa Sorsalle ja Myyryläiselle. Tallennus ei taida onnistua..

Hyvä homma, että saadaan aikaiseksi ryhmiä sekä tää että Markon. Valinnat on aina enempi tai vähempi subjektiivisia, ei sille voi mitään. Rajatapauksista ollaan aina eri mieltä. Mutta päätökset tekee ne, joiden se on tehtävä. Ja jos pitää valita miten niukat resurssit käytetään, niin jätetään se tiedottaminen vähemmälle ja keskitytään olennaiseen elikkä valittujen jeesaamiseen. Ollaan tässäkin enempi posiitiivisia, sillä saadaan enempi aikaan. Tai voishan joku vaikkapa ilmoittautua ko ryhmälle vapaaehtoiseksi tiedottajaksi?

Kyllä minä nin mieleni pahoitin ettei se SPU tee mitään, ja nyt minä vasta pahoitinkin, kun ne yrittääkin nyt tehdä. Mutta saan minä myöhemminkin mieleni pahoittaa, kun ne tekee kumminkin kaikki väärin

KP63. Kyllä miedän pitää saada ammatti-ihminen tiedotushommin. Eiköhän tässä ole puuhasteltu ihan tarpeeksi jo. Kuten yllä totesin, mene hiihtoliiton tiedottajan pakeille kuulemaan, miten homman PITÄISI hoitua

Toki toki. Aina on helppo sanoa mitä pitäsi olla lisää. Mutta kuka sen maksaa? Itse en kannata verorahojen käyttöä aikuisikäisten huippu-urheiluun saati korkeakulttuuriin ollenkaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •