Sivu 25 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425
Näyttää tulokset 721 - 730 / 730

Aihe: BKOOL - virtuaalivastus: reitit - harjoitukset - yleinen keskustelu

Minulla on jäänyt Bkoolin käyttö ihan kokonaan, miksei toki voisi joskus testata miltä tuntuu viimeisen päivityksen jälkeen.

Kai meitä bkoolin käyttäjiäkin on joita zwiftin tietokonepelimäinen virtuaali maailma ei nappaa...

Bkool on siirtämässä laitevalmistuksen toiselle firmalle ja Bkool alkaa keskittyä 100% simulaattoriin. Taisi olla DC Rainmakerin sivulla tuosta enemmän.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Bkool on siirtämässä laitevalmistuksen toiselle firmalle ja Bkool alkaa keskittyä 100% simulaattoriin. Taisi olla DC Rainmakerin sivulla tuosta enemmän.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Mielenkiintoinen uutinen. Olen nyt käyttänyt tätä Bkool simulaattoria pari kuukautta Tacxin kanssa ja olen melkoisen tyytyväinen siihen. Hieno homma, että voin nyt harjoitella mm Teiden rinteillä kotona ennen kuin vuoden vaihteessa menen ajamaan sinne oikeasti.

Eihän tuo loppujen lopuksi ollut rikki. Bkoolin huolto yritti ottaa laitteeseen etäyhteyttä minun läppärin kautta ja ilmoittivat että mekaaninen vika ja korjaus arvio rahteineen 190€. mutta Huomasin että askelmoottori yrittää käynnistäessä siirtää magneettikelkkaa liikaa ulospäin. Piirikortilla oleva "rajakytkin" ei havahtunut tuosta kelkassa olevasta metallikielekkeestä en tiedä oliko kyse kulumisesta. Asentamalla askelmoottorin kiinnikkeiden alle n.1mm korokeprikat kelkka siirtyi sen verran että rajakytkin havahtuu ja laite käynnistyy normaalisti ilman meteliä. Tehotkin pysyy vertailulenkin mukaan ihan kohdillaan niin katsotaan kauanko taas kestää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Just4fun Katso viesti
    Eihän tuo loppujen lopuksi ollut rikki. Bkoolin huolto yritti ottaa laitteeseen etäyhteyttä minun läppärin kautta ja ilmoittivat että mekaaninen vika ja korjaus arvio rahteineen 190€. mutta Huomasin että askelmoottori yrittää käynnistäessä siirtää magneettikelkkaa liikaa ulospäin. Piirikortilla oleva "rajakytkin" ei havahtunut tuosta kelkassa olevasta metallikielekkeestä en tiedä oliko kyse kulumisesta. Asentamalla askelmoottorin kiinnikkeiden alle n.1mm korokeprikat kelkka siirtyi sen verran että rajakytkin havahtuu ja laite käynnistyy normaalisti ilman meteliä. Tehotkin pysyy vertailulenkin mukaan ihan kohdillaan niin katsotaan kauanko taas kestää.

Onko mitään keinoa deletoida tallentuneita ajoja bkoolin nettisivuilla? Jostain syystä bkool ei lähettänyt ajamaani treeniä stravaan, joten vein sen sitten fit tiedostona stravaan. Bkool kuitenkin toimi ihan hyvin päinvastaiseen suuntaan ja toi treenin stravasta ja nyt se on sitten bkoolissa tuplana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Just4fun Katso viesti
    No niinpäs näkyy olevan. Kiitos linkistä.

Bkool ilmoitti muistaakseni jossain päivityksessä että päivityksen jälkeen samoilla wateilla pääsee hitaammin kuin ennen. Nyt kun valitsee vastustajia reitille niin ilmeisesti myös nämä vastustajat pääsevät hitaammin jos ovat ajaneet reitin ennen päivitystä. Valitsin itseni vastustajaksi ja voitin.. olin aikaisemmin ajanut n. 184W tehoilla n.34km/h keskarilla ja nyt 180W teholla 30,5km/h mutta reitillä siis tuo aikaisempi minä hävisi minuuttikaupalla???

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •