Sivu 3 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 3428

Aihe: Canyon Läskipyörät

IncBuff Guest
    Tuohan näyttää itseasiassa oikein hyvältä. Canyonin sivujen kuvat valehtelee taas kerran reilusti.

Just hyvä havaiji-väritys. Ukulele juomapullotelineeseen ja menoksi
    -L.

Linnatuulen huuhtoma perse

Joo tuo vaalea on jopa hienompi kuin se alkuperäinen sappineste-virtsa. Hieno pullea hiili.

EDIT: Itseasiassa Canyonin sivuillakin sanotaan tuon väriksi "turqoise - green" ja tuo vaaleampihan on enempi turkoosi, joten tarina lienee tosi kuin vesi.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Täytyy tulla keväällä ihmettelemään/koeajamaan elaston pulleaa tinkimätöntä hiiltä. Mä varmaan sen Lux CF:n ajaudun hommaamaan...
    -L.

Onko mustan väritys mattaa vai Canyonille tyypillistä "likaista" mustaa, eli semmoista epätasaisen väristä?

Canyonin maalamattomat kuiturungot on tasavalossa sellaisia epätasaisen mustia, ja auringonvalossa hohtaa nätisti tummanvihreää Oletan että tuo musta dude on ud-kuitu + lakka. Voi olla myös kevyempi kuin maalattu (?)
    -L.

Olen tässä kipuillut "jousittamaton vs. jousitettu LäskiJäbä" dilemman kanssa. Nyt tilauksessa on jousittamaton 8.0. Sellainen taitaa myös tulla, koska Bluton saa näemmä tilattua jälkeenpäinkin ihan kohtuuhintaan.

http://www.rczbikeshop.com/default/r...8-790-003.html

Talveksi kuitua, kesäksi joustoa, jos tarvitsee

Nyt on julkastu jo tarkempia spseksejä. On siinä 9.0 Unlimited -versiossa näköjään kuitutankokin. Vaikka eipä tuolla niin väliä, koska siirrän vanhasta läskipyörästä siihen virallisen setätangon. Voi olla, että hyödynnän tuon mukana tulevan kuitukepin kuitenkin täysjoustossa.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

IncBuff Guest
    Onko tuossa 8.0 ja 9.0 välillä nyt muita eroja kuin jarrut ja Bluto? Yritin etsiä mutta ei pistänyt silmään. Alkanut mietityttämään, että josko sen joustokeulan sittenkin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Onko tuossa 8.0 ja 9.0 välillä nyt muita eroja kuin jarrut ja Bluto? Yritin etsiä mutta ei pistänyt silmään. Alkanut mietityttämään, että josko sen joustokeulan sittenkin...
    No ainakin takavaihtaja tossa kalliimmassa on jäykempi shadow+, se tarvis kyllä olla jos 1x10-vaihteistoon ajattelee päivittävänsä (niinkuin itse suunnittelin).
    Mä oon kanssa arponut noiden kahden välillä mutta en usko joustokeulalle olevan suurempaa tarvetta omissa ajoissa, tietty kunnon alamäkirynkytyksessä varmaan voisi joskus kaivata mutta jäykän keulan huolettomuus ja keveys taitaa viedä voiton. Nyt siis 8.0 "varauksessa".

IncBuff Guest
    Mitä helvettiä? Eikö tosiaan halvimmassa ole plussa vaihtajaa. No on taas paikassa säästetty.

Eihän nuo + vaihtajat paljon maksa ja ne on kulutustavaraa ...
    http://www.hi5bikes.fi/~UdxPx0000001...4=SN-IRDM675GS
    Mutta joo, sais ne olla vakiona.

Testiä pukkaa: http://www.twentynineinches-de.com/2...bike-kurztest/
    Kannattaa heittää google translaten kautta englanniksi, jos ei saksa luista.

^mikseipä samantien suomeksi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti c_g
    Lyhyt testi Johtopäätös: Olen Jätkä CANYON CF mutta erityisen huomannut koska se parit ihmeellisesti Fatbike tyypillinen turvallisuutta ja pitoa ja maltti on hyvä kiihtyvyys ja suuri yllään ominaisuuksia. Täällä Jätkä CF ajaa vähemmän kuin tyypillinen Fatbike, mutta enemmän kuin tasapainoinen Hardtail 29ers, vain enemmän pitoa ja erittäin hyväluonteinen. Jätkä CANYON CF kehitettiin trail-luokan Fatbike, jossa hauskaa ja sitähän se on.
    Toinen edistysaskel Fatbikes jotka haluavat olla enemmän kuin kolmas tai neljäs polkupyörää. En Fatbike asiantuntija, ei edes todellista Fatbike fani, mutta jos ostaisin Fatbike tänään, se olisi todennäköisesti CANYON Dude, koska se on ajateltu viimeistä yksityiskohtaa myöten, kevyt ja tarjoaa erinomaisen hinta / laatusuhdetta.

Totta. Onhan tuo paljon hauskempi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tuon testin mukaan DT kiekot ei olisi tubeless readyt. Kaikkiin tietty tubelessin saa viritettyä se, kuinka nuo sitten pelittää on arvoitus. Voihan noista bead hook silti löytyä. Luulis, että DT olis panostanut vanteisiin, sen verta.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Minulla on mielessä lähes päivittäin sinkula fatbike koska haluan että pyörä kuljettaa minut kelissä kuin kelissä ilman vaihde ongelmia joka aamu töihin / salille minne menenkään. Ykkös vaihtoehtona olen katsellut valmista salsan http://salsacycles.com/culture/2015_...ing_blackborow onkohan mitään järkeä jos tekisi tosta dude cf 9.0 itse sinkulan poistamalla takanta vaihtajan. Toisaalta canyonissa ei hirveesti näytä olevan kiinnitysmahdollisuuksia retkikamoille yms. Eli onko järkeä tuunata kallista laitetta vai ostaa valmis ?

En tiedä mutta veikkaan että ei oo huono vaihtoehto jos ostaa vaihteellisen cuituläskin ja tekee siitä sinkulan ja myy vaihdeosat torilla
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    En tiedä mutta veikkaan että ei oo huono vaihtoehto jos ostaa vaihteellisen cuituläskin ja tekee siitä sinkulan ja myy vaihdeosat torilla
    Miten meinaat hoitaa ketjun kiristyksen yksvaihteisessa cuituläskissä?

Eikös tällainen olisi aika pop http://www.paulcomp.com/melvin.html
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juuso_86 Katso viesti
    Minulla on mielessä lähes päivittäin sinkula fatbike koska haluan että pyörä kuljettaa minut kelissä kuin kelissä ilman vaihde ongelmia joka aamu töihin / salille minne menenkään. Ykkös vaihtoehtona olen katsellut valmista salsan http://salsacycles.com/culture/2015_...ing_blackborow onkohan mitään järkeä jos tekisi tosta dude cf 9.0 itse sinkulan poistamalla takanta vaihtajan. Toisaalta canyonissa ei hirveesti näytä olevan kiinnitysmahdollisuuksia retkikamoille yms. Eli onko järkeä tuunata kallista laitetta vai ostaa valmis ?
    Salsoja saa myös runko setteinä http://foxcomp-turku.fi/tarjoukset. Muklukista ja Blackborow malleista löytyy alternator drop outit joilla saa ketjun kiristettyä ilman mitään lisä hilppeitä. Saat myös retki kamppeet mukaan. Surlyn Mooonlanderin ja Pug sarjan sikulointi on helppoa myös.
    Blackborow tulee suoraan läpiakseleilla myös perästä. Muklunkin -15 runkosetissä keula myös 150mm läpikselilla(sama kuin Bluto).
    Imo Canyon on väärä pyörä käyttöösi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juuso_86 Katso viesti
    Minulla on mielessä lähes päivittäin sinkula fatbike...?
    Samaa pähkäillyt täällä ja Salsa Blackborow tai Surly Ice Cream Truck on oman listan vaihtoehdot läskisinkulalle. Vielä kun näitä pääsisi jossain livenä hiplaamaan niin saisi valinnan tehtyä.

Nöösi kun olen tässä pyöräilyn moninaisessa mailmassa niin kertokaa mulle miksi maastopyörä pitäisi olla sinkula? Tyhmempi(minä) luulis että maastossa jos missä niitä välityksiä tarvitaan... Huolettomuus on tietty yks syy mutta varmaan muitakin löytyy?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Nöösi kun olen tässä pyöräilyn moninaisessa mailmassa niin kertokaa mulle miksi maastopyörä pitäisi olla sinkula? Tyhmempi(minä) luulis että maastossa jos missä niitä välityksiä tarvitaan... Huolettomuus on tietty yks syy mutta varmaan muitakin löytyy?
    Tunnustan olevani yhtä tietämätön ja ihan samaa olen myös tuuminut. Tuossa aikaisemmin puhuttiin joistain ongelmista joita sinkulalla toimittaessa ei ole. Omat kokemukset niin kalustosta kuin olosuhteistakin on sen verta suppeat että olisi kiinnostavaa saada lukea kokeneempien ajatuksia. Sen verran paljon sinkulaharrastajia on että joku idea siinä varmastikin on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maapaa Katso viesti
    Samaa pähkäillyt täällä ja Salsa Blackborow tai Surly Ice Cream Truck on oman listan vaihtoehdot läskisinkulalle. Vielä kun näitä pääsisi jossain livenä hiplaamaan niin saisi valinnan tehtyä.
    Ice Cream sinkulointi onnistuukin tuolla. http://surlybikes.com//uploads/downl...structions.pdf

Näin lukeepi.
    Rear Dropouts
    Surly Modular Dropout System gives you the option of 197 x 12 thru axle (Shimano Direct Mount derailleur hanger [axle included]), 10mm QR geared, or singlespeed

Sinkula. Punasethousut. I-phone. Harrikka. Buutsit. Piikkilanka tatuointi. Onhan näitä joilla luodaan oma PERSoona....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    http://vimeo.com/m/84928053
    Katsoppa vaikka tuo video alkuun.

^Emmä jaksanut katsoa kun oli jotain ulkomaan kieltäkin ja joku peikko kertomassa mutta joo, kait tuollaisella oikea kuski vetää samat polut kun harrastelijat vaihdepyörällä, itseltä jäis moni nousu nousematta, ajamalla.

Todella kovia kisoja isossa maailmassa. Tuolla ei kova kunto pelkästään riitä, henkistä kanttia on oltava.
    Mutta näin maallikosta näytti kyllä vähän siltä(vai näinkö väärin?) että kovin pahoja nousuja ei ollut. Varmasti vaatii reisiä tuo rata mutta oliko kuitenkin valittu vähän paremmin sinkulalle sopiva maasto?

Toisaalta, tuollahan oli tekniikan toiminnan kannalta ihanteelliset olosuhteet ja varmaan kaikki vaihteistot olisi toiminut moitteettomasti joten kyllä tässä perustelut sinkulalle taitavat löytyä enemmän ideologisesta puolelta. Siinä ei tietenkään ole mitään huonoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Toisaalta, tuollahan oli tekniikan toiminnan kannalta ihanteelliset olosuhteet ja varmaan kaikki vaihteistot olisi toiminut moitteettomasti joten kyllä tässä perustelut sinkulalle taitavat löytyä enemmän ideologisesta puolelta. Siinä ei tietenkään ole mitään huonoa.
    Taas jos aina välillä harjoittelee sinkulalla, niin varmaan se kehittää voiman käyttöä eri tavalla kuin jos aina polkee monivaihteisella.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •