Onnistuu. Alla olevassa linkissä ohjeet:
http://support.polar.com/fi/support/...raining_device
Onnistuu. Alla olevassa linkissä ohjeet:
http://support.polar.com/fi/support/...raining_device
Jesh. Kiitos tuhannesti 😃
Osaako teidän V650 siirtyä itsestään kesä- ja talviajan välillä? Itse käytin tänään ensimmäistä kertaa V650 talviajassa, ja menin samantien napsuttamaan valikosta aikavyöhykkeeksi UTC-2 (kesäaika UTC-3). Synkkaus Stravaan ja kellonajat olivat ihan oikein. En muista onko siellä toimivaa älyä siirtyä itsekseen kesä- ja talviajan välillä, mutta ainakin minä olen sen toistaiseksi tehnyt käsipelillä.
Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner
Ei osannut itsestään, mutta synkatessa siirtyi.
[QUOTETuollainen: https://www.ebay.com/itm/222117723834
[/QUOTE]
Pistikö joku muu tilauksen sisälle tähän osoitteeseen? Miten kävi? Omassa tapauksessa ensin kesti pitkään (~pari kuukautta). Sitten tuli viesti, että toimitus kestää vieläkin. Ja kesti. Sitten tuli kysely eBaylta, olinko ollut tyytyväinen kauppakumppaniin. Pistin vasta tällöin s-postia tavaran toimittajalle tyyliin mikä mättää?!!! Tuli vastaus, että vähän vielä kestää. Ilmoitin, että nyt on kestäminen sillä rajalla, että on syytä nopeasti alkaa tapahtua tai otan yhteyttä eBayhyn. Nyt tuli viesti, että kannattaa seurata Paypal-tiliä...
En syytä osoitteen antajaa, koska tuskinpa hän oli testannut ko. toimijaa. Olisi kiva saada joku edullisen kanavan osoite toimiville antureille. Useampia pyöriä käytössä, eikä aina jaksaisi vaihtaa antureita yms. pyörästä toiseen.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Juu, minä tilasin ja ei ollut ongelmia toimituksessa. Oiskohan muutama viikko mennyt... Itse asiassa ko laite on mulla nyt käyttämättömänä laatikossa, kun tuli samoihin aikoihin bongattua Lidl alelaarista vastaava tuote.
Olen kahden vaiheilla tätä laitetta tilaamassa fatbike-maastopyöräilyyn Oulussa (lähinnä kiinnostaa karttaominaisuus itse ajon aikana sekä ajon jälkeen, pulssimittaus Scosche Rhythm+ -optisella käsivarsimittarilla, halvalla Bluetooth-sensorilla otetut kadenssi/nopeus ja ajoaika). Tällä hetkellä on tullut testailtua, riittäisikö esim. vanha SIM-kortiton Samsung Galaxy S3 Mini -känny OruxMapsilla varustettuna samaan vai tuleeko ongelmia esim. akkukeston kanssa tms. Jos nyt päätyisin tuohon V650:een, niin kysynpä tässä muutaman kysymyksen.
1) Ymmärsin tätä ketjua lukeneena, että jos ajelen esim. täällä Oulussa OpenStreetMapsissa näkymättömillä poluilla (kuten fatbikella suureksi osaksi ajellaan), niin minua merkkaava symboli hyppää kartalla reunaan vaikeuttaen kartan lukua. Ymmärsinkö siis oikein, että jos ajan reittiä, jota ei V650:n kartassa näy, niin katoan kartan reunaan tai pois keskitettynä olemisesta? Onko tähän mitään porsaanreikää, millä moisen voisi välttää (esim. reittipohjan luominen&ajaminen)?
2) Mitä etuja näette V650:n käyttämisessä esim. kännykän sijaan (en ole varmaan tullut kuitenkaan kaikkea ajatelleeksi)?
3) Ketjussa on mainittu universaalimpi FSA-pidike sekä Andoer-pidike (action cam -tuella). Mikä noista olisi omiaan juuri töyssyiseen maastopyöräilyyn (jos kaikki ovat samalla linjalla, niin varmaan valitsisin monipuolisuuden takia tuon Andoer-pidikkeen) vai olisiko oletuskiinnitystapa ohjaintankoon tai ohjainkannattimeen siihen parhain (joutuisi vain sitten siirtämään katsetta pois tieltä turhan radikaalisti)? Polarin oman tuen (joka käsittääkseni on vankempaa tekoa kuin nuo kiinan ihmeet) hintaan en halua ihan taipua.
4) Uskotteko että Polarilta olisi tulossa korvaava malli piakkoin, esim. CES2017 aikoihin? Tosin ottaen huomioon, että Polarilla taisi kestää V650:n FW-päivityksillä kypsyttämiseen pari vuotta, ei välttämättä kannata jäädä odottamaan tuotetta, joka olisi parhaassa iskussa vasta 2019.
1) mulla seuraa paikka missä olen
2) siinä se mittaa kaikkea stemmissä ja on kello ja kartta ja sykemittari ja ja ja .... on siinä huomiovalokin
3) Polarin omassa kiinnikkeessä stemmissä
4) on varmasti tulossa, uusi aina parempi, alussa kallis eikä sw toimi, lopussa varmasti parempi ja softa toimii (99%)
2) Myös akkukesto ja säänkestävyys (toki voi kännykän voi pussitttaa) lienee parempia missä tahansa erillisessä pyöräilyelektroniikassa. Mun mielestä V650 on fyysisesti tosi kiva laite, mutta softa melkoista kuraa.
4) No ei taida Polar kovin vahvasti panostaa pyöräily&triathlon-puoleen. Wattipolkimien kanssa Look-yhteistyökin on päättynyt. Näyttää, että painopisteenä on ollut juoksu ja kuntosali.
Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner
1) Se symboli ajaa näytön reunaan kun on reittipohja eikä olla reitillä. Ilman reittipohjaa se pysyy keskellä. En kuitenkaan käytä V650 karttoja kun on olemassa oikea navigaatorikin.
2) mekaanisesti V650 on tehty ohjaustankoon. Se on sään kestävä ja akun kesto on ollut positiivinen yllätys. Akkua voi tarvittaessa ladata ajossa. Kylläkai pienempi kokoinen puhelinkin hyvällä säällä muutaman tunnin siinä tangossa toimii (kunhan on tukeva kiinitys) ja mittaa samat asiat - riippuu siis käyttötarpeista. Tässä suhteessa V650 on kuitenkin huoleton.
4) Tuon viimeisen SW päivityksen jälkeen (n.3v julkistamisesta) V650 tuli kutakuinkin käyttökelpoinen - siis sellainen kuin se olisi odottanut olevan kauppoihin tullessaan (lähes 1.5v julkistamisesta). Suurin korjattava ovat vielä ne reititys ominaisuudet, ja pienempiä asioita jotka saattavat johtua ympäristöstä (FlowSync'stä).
Tuo V650n Android softa on tainnut tulla hintoihinsa. V800, M450, etc. ovat eri alustoilla ja tuo uusin M600 kaiketi Android Wear alustalla - kolme eri systeemiä (niinkuin olen ymmärtänyt). Foorumeita lukiessa tuntuu, ettei mikään niistä ole Polarilla hanskassa. Itse en todellakaan kaipaa uutta V650 - siis en ole valmis maksamaan uudesta (softaprojektista).
Gigantissa olisi tarjouksessa Polar M400. Ajattelin käyttää sitä muussa urheilussa ja ostaa myöhemmin pyörään V650:n. Miten noi mahtaa toimia yhteen? Osaanko Flow laskea päivän prosentit yhteen eri laitteista? Palautumisen se vissiin osaa laskea eri laitteista? Unohdanko kikkailun ja ostan V800:n?
Itselläni V800 ja V650 ja hyvin toimivat yhteen. Päivän aktiivisuus lasketaan yhteen, kunhan molemmat laitteet on liitetty samaan tiliin. Sama palautumisajoissa. Niissä tosin V650 tulokset jäävät rasituksen suhteen näkymättä ajoittain, mikäli synkronoi suoraan kännykkään. Kaapelilla näkyy aina.
Kiitos vastauksista! Nyt vaan kyttäämään hyvää tarjousta V650:tä.
Windows 7 ja polarv650 ei meinaa välillä lähteä millään lataamaan dataa eli ei synkronoi. Saa käynnistellä bonjour palvelua ja silti takkuaa. Toisinaan taas lähtee ihan automaattisesti , niinkuin esim. v800.
Onko muilla esiintynyt vastaavaa ongelmaa ja millä korjataan?
Joo, tuo tuntuu olevan ominaisuus - myös Win10 koneessa. Mitä enemmän yrittää kikkailla synkronoinnin käynnistämiseksi, sen varmemmin se ei käynnisty. Olen huomannut, että kannattaa liittää mittari koneeseen ja lähteä kahville. Sit kun tulee takas, on synkronointi mennyt läpi ilman tuskailuja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
www.tahkomtb.fi
www.kuopys.fi
Synkronoinnin kanssa olen päätynyt seuraavan toimintatapaan (win 7):
Aluksi: Asetuksista täppä pois kohdasta "Käynnistä FlowSync kun tietokone käynnistetään" (Asetus astuu voimaan seuraavan käynnistyksen yhteydessä)
-käynnistän FlowSyncin itse ja odotan noin minuutin
-laitan 650:n päälle
-yhdistän USB-kaapelin
On toiminut.
Muuten tuo laite on täyttänyt vaatimukset rimaa hipoen. Akun kesto on myönteinen ominaisuus.
10 Windowsissa vetäs samantien tulille ja synkronoi. Sittemmin kaatui koko 10 ja piti palauttaa tehdasasetuksiin ja nyt tuo 7 takkuaa.
Mutta pitääpä kokeilla nuita edellämainittuja keinoja.
Päivän lenkillä 650:n unohti jossakin vaiheessa, että reitin seuranta on päällä: ei ilmoituksia reitiltä poistumisesta, vaikka reitti kartalla edelleen näkyikin. Ehkä reitti oli liian pitkä.
Positiivista oli, että oltuaan päällä noin yhdeksän tuntia latausta oli jäljellä vielä 50%.
Laitetaan tämä nyt tännekin. Sain V650n syncin toimimaan Android puhelimen (Xperia X) kanssa kun valitsin V650ssä iOS sync parituksen - siis ei Android paritusta.
Tuolla asetuksella toimii sync siis sekä Androidiin että iPadiin.
No further comments.
^Kiitos vinkistä. Kokeilin samaa Samsung Galaxy S7 kanssa ja synkka alkoi toimimaan. Alunperin synkka toimi tuon puhelimen kanssa, mutta puhelimeen päivittyi android 7, jonka jälkeen synkka ei enää toiminut.
Korson Kaiku ry - Pyöräily
https://korsonkaiku.fi/pyoraily
Mistäs tuo asetus vaihdettiin ? Laitteesta, flowsta vai mistä ? Itselläni Moto z ja 7.0 Android ja mobiilisynkkaus ei ole toiminut kertaakaan. V800:sen kanssa kaikki toimii.
Laitteen asetuksista:
Asetukset->tietoja v650:stä->sieltä alhaalta löytyy
Itsellä mobiilisynkkays toimii ehkä noin joka kymmenes kerta honorilla
V650 sekosi, eikä seuraa enää reittiä. Kartallakaan ei enää näy pallukkaa siellä, missä olen. Ainoa muutos on nopeusanturin laitto.
Vaikka miten tahtoisin kehua kotimaista suunnittelua olevaa laitetta, niin en saata.
^Sitten menetetään ajettu reitti ja paikkatieto.
Mulla on anturina Lidlistä ostettu roipe, joka mittaa sekä nopeutta, että kadenssia. GPS piirtää hyvin anturista huolimatta. Tosin ärsyttää ko. anturin nopeuden epämääräinen hakeminen ja vaeltaminen, joten taidan nakata sillä lintua.
Kirjanmerkit