BikeshopElectrobikeRideVerkkokauppaImatraFenix
Sivu 26 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 24 25 26
Näyttää tulokset 751 - 758 / 758

Aihe: Polar V650

On tämä Polar V650 hieno laite. Käyttö on yhtä yksinkertaista kuin italialaisella tai ranskalaisella autolla talven vaihtelevissa olosuhteissa. Mutta loistava laite toimiessaan. (Tuttu totesi saman citroen bx:stään).

Bonjourin olen poistanut ja ei auttanut, mutta pitää koittaa tuon flow uudelleenasennus sen jälkeen.
    Jos et aja et voi ottaa!

Eipä temput auta. Sync ilmoittaa välittömästi, että yhteys laitteeseen on katkaistu, sekä mobiilissa, että PC:ssä. Käynnistin puhelimen uudestaan ja nyt se ei löydä bluetoothilla koko kuusviiskymppistä. Piuhoja olen vaihdellut, joten niissä ei ole vikaa. Tietokoneessa olen poistanut ja ladannut uudelleen sekä bonjouria että Synciä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Laita asiakaspalveluun viesti. Pistä laitteesi ID myös.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Minulla Polar v650 teki tenän synkkauksen kassa. Ei onnistu kännykällä eikä PC:llä. Olen kokeillut kaikki Polarin neuvot ja ei pelaa. Molemmat onnistuivat aikaisemmin. Windowsin päivityksen jälkeen Sync ei ala synkronoida ja Nokian kännyn kanssa viime kesänä onnistui, mutta ei kertaakaan tänä kesänä. Synckin olen ladannut uudestaan ja nyt ei edes asetukset tule näkyville. Harmittaa...
    Äsken en meinannut saada tietokonetta yhdistämään Polarin mutta ajoin Uuden Windows päivityksen ja uudelleen käynnistys niin Sen jälkeen löysi heti V650 ja siirsi tiedot välittömästi. Se että johtuiko päivityksestä, en tiedä.
    Mikä tilanne on sinun koneen Windows Updatessa onko viimeisin päivitys ajettu koneelle?

Läppärin kautta ei synkkaaminen onnistu, mutta nyt onnistuu puhelimen kautta. v650 ilmoittaa kyllä, että synkkaus epäonnistui vaikka se onnistuikin. Myös live segmentit päivittyvät.
    Jos et aja et voi ottaa!

Seuraavaksi alkaa toimia läppärilläkin. Oman kokemuksen mukaan.

Minulla on kellona Suunto Ambit3 ja olen ajatellut vaihtaa sen Polar Vantage veehen. Suunto luopui Movescauntin päivittämisestä ja kännyappi ei toimi Ambit kolmosen kanssa hyvin ja muutenkin se on tarkoitettu sunnuntailenkkeilijöille. Vain yksinkertaisia analyysejä. Hyvin kuitenkin synkkaus onnistuu. Olen tässä v650 kanssa miettinyt, että jos Vantagen synkkaus on yhtä hankalaa, niin pitäisikö sittenkin pysyä Suunnossa. On arseesta, että kehittävät hyviä kelloja, mutta muu sitten on kuraa tai ei pelaa.
    Jos et aja et voi ottaa!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •