Alkujaan tämän lähetti
Ettan
Kukaan ei vastannut pikakysymyksissä, niin kysyn täällä...
Omistan Polarin v800 ja käytän sitä 24/7. Fillaroidessa käytän Garminin Edge 500, koska hankin sen ensin ja en tykkää käyttää kelloa kun pyöräilen. Ja muutenkin v800 näyttö on liian pieni minun makuun pyöräillessä. "Vähän" kutkuttaisi tuo tuleva v650, että saisi kaiken liikunnan tiedon samaan paikkaan.
Mutta tästä pääsemmekin kysymykseen, onko mahdollista siirtää Garminin tietoja Polarin ohjelmaan? Polar ja Suunto vissiin ainakin sallii ns toistensa tietoja...
Se mitä olen itse ymmärtänyt, niin polarpersonaltrainer.com on Polarin vanha sivusto, joka varmaan suljetaan joskus tulevaisuudessa ja Polar Flow on uusi. Flowssa ei ainakaan ole näkynyt mitään treenien tuontitoiminta yhtään mistään. Flowin FAQ:ssa on kysymys voiko vanhasta polarpersonaltrainerista tuoda treenejä uuten palvelun, ja sekin on vielä työn alla: http://www.polar.com/fi/support/is_i...&category=faqs
Helpoiten varmaan tiedot saa yhteen paikkaan kun hakee sekä Polarin että Garminin palvelusta ja vie johonkin kolmannen osapuolen, kuten Stravaan tai TrainingPeaksiin. (Polarista tosin ei voi automaattisesti synkata yhtään mihinkään.)
Eli ei ole helppoa elämä Polarin kanssa tapauksessasi, mutta toivottavasti asiat paranevat.
Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner
Kirjanmerkit