Sivu 23 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223
Näyttää tulokset 661 - 684 / 684

Aihe: Polar V650

Jos sinulla sattuu olemaan sykevyönä Polar h10, siitä saisi sykkeen kahteen Bluetooth -laitteeseen. Ainakin niin olen ymmärtänyt. https://support.polar.com/en/support...everal_devices

H10:llä saa sykkeet kahteen laitteeseen. Kahden laitteen syke ei muuten ole vakiona päällä vaan se pitää käydä Polar Beatilla kytkemässä päälle.

Meinasin jo laittaa tämän vehkeen tilaukseen keskisen kellosta 186€, mutta nyt ruvennut pohtimaan että kannattaako kun täällä jatkuvaa synkkausongelmaa porukalla laitteen kanssa

Itsellä Polvar V800 ja H7 vyö jotka toimineet useamman vuoden suht moitteetta. Sykevyö vähän katkoo harjoituksessa piikkejä, mutta ei niin pahasti että sillä olisi merkitystä.

Muuten ollut tyytyväinen Polariin ja Flowiin ja ei jaksaisi lähteä vaihtamaan muihin vehkeisiin. Nyt keväällä innostunut pyöräilystä ja alkanut kuumottaa pyörätietokoneen hankinta
    GT Grade AL 2016 Tiagra
    Varapyörä 17 kg Cresent hybridiankkuri

Kyllä se V650 on vielä ihan soiva peli. Itselläni synkronointi on onnistunut hyvällä prosentilla (iOS). Muutama takkuaminen ollut.
    Laitteen akku kestää yllättävän pitkään mahdollistaen koko päiväiset lenkit.
    Olen tämän kesän käyttänyt Vantage V mittaria ja sen ominaisuudet pyöräilyn suhteen ovat vielä lapsen kengissä V650 verrattuna.
    Eihän tuohon ole tullut pitkään aikaan päivityksiä, joten elinkaaresta uusine ominaisuuksineen on mahdotonta arvioida.

Juuri viime sunnuntaina oli isompi päivitys, kun yrittäessäni viedä tietoja 650V:sta Flowhun tuli ilmoitus, että järjestelmä ei käytössä korjaustöiden vuoksi. Tiedonsiirto on viime aikoina pelannut hyvin, mutta ärsyttävää on ollut se, että mittarista vaihtaessa pyörästä toiseen osa paritetuista antureista ei toimikaan. Joutuu poistamaan listasta ja parittamaan ko. anturin uudelleen.

Osaako joku sanoa onko V650:n ja V650N:n ero muu kuin firmware. Onko itse raudassa jotain eroa?
    Kohtahan näitä on poistoissa halvalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 90kg Katso viesti
    Kohtahan näitä on poistoissa halvalla.
    Hmm, onkos jotain uutta siis tulossa Polarilta vai miksi poistoissa?

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Make77 Katso viesti
    Hmm, onkos jotain uutta siis tulossa Polarilta vai miksi poistoissa?

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Ei o tietoa uusista fillarimittareista Polarilta mutta kilpailijoiltahan niitä koko ajan pukkaa paremmilla ominaisuuksilla joka tekee Polarin tuotteesta vanhahtavan ja sitä kautta hinnat tulee alas. Mm. CRC antaa jo 19% alea. Ennen N:n julkaisua tarjoushinnat taisi kuitenkin liikkua vieläkin halvemmissa about 130e silloin. Siksi kysyin raudasta koska hinta pomppasi N:n tulon mukana satasella ylös. Satanen olisi aika kova hinta firmiksestä

Muutama kuukausi jo menikin mukavasti. Nyt on (ilmeisesti) tullut joku uusi päivitys, kun joka kerta tallentaessa joutuu ensin poistamaan ja sitten asentamaan uudelleen Bonjourin, ennenkuin Flow´hun tallentaminen onnistuu.

Vaimon kone päivitti itsensä ja v650 synkkausongelmat pahenivat. Kiroilu kesti lenkkiä pidempään. Onneksi Garminmies muisti lukeneensa täältä jotain asiasta ja ohje löytyi. Bonjourin ja Flowsyncin poisto ja Flowsyncin uudelleen asennus ja alkoi toimia. Tätä ennen oli kahlattu läpi polarin tukivinkit, mistä tuota vinkkiä ei löytynyt. Eli kiitos, Polar jää vielä perheeseen

Onko Polar sammuva tähti? Mulla on ollut pelkkiä Polarin vempaimia (ainakin 4-5 vehjettä) juoksu- ym. treenejä varten ja nyt houkuttaisi V650, kun fillarista on tullut "päälaji". En ole mitenkään seurannut alan kehitystä, mutta olen saanut mielikuvan, että Polarin tekniikka olisi jäänyt himpun jälkeen markkinajohtajista. Onkohan aavistuksessa perää, vai onko käsitykseni väärä? Vaan eikä sillä ehkä ole minun käytössäni edes suurta merkitystä.

Käytännön kysärinä: mulla on joku merkitön BT Smart sykevyö, joka toimii M600 kanssa. Toimiikohan se myös V650 kanssa? (En viitsisi millään ostaa taas uutta vyötä laatikossa lojuvien jatkoksi...)

En nyt tiedä, onko sammuva tähti, mutta ei ainakaan kehityksen airueena pyöräilylaitteiden saralla.
    V650 tarjoaa perustoiminnot ja kokolailla pitkän käyttöajan. Niillä kyllä pärjää aika pitkälle.
    En ole kokeillut muiden valmistajien sykevöitä, mutta muita antureita kylläkin. Ne ainakin ovat parittuneet hyvin, joten eiköhän ne sykevyötkin toimi, kunhan ovat oikealla tekniikalla varustettuja.

^Kiitos tiedosta! Hankinta on lähellä, mutta tuli mieleen vielä tyhmempi kysymys: tuleeko V650 pakkauksessa mukana jokin kiinnike, millä sen saa fillariin kiinni vai pitääkö ostaa erikseen? Polarin sivuilta en löytänyt kiinnikkeistä mainintaa.

Polar V650

Tulee siinä istukka, johon laite kiinnitetään sekä kolme eripituista kumilenkkiä. Mulla on noita istukoita muutamassa eri pyörässä ja hyvin on pysynyt. Saa kiinni stemmiin, ohjaustankoon tai erilliseen telineeseen.

Onhan tuo laite jo muutaman vuoden vanhaa tekniikkaa, eikä Polar ole tarjonnut siihen enää uusia firmiksiä. Tuntuu, että heidän painopiste on nykyisin noissa Vantage ja Ignite malleissa. Niiden ominaisuudet pyöräilyn suhteen jäävät mielestäni jälkeen tuon V650 suhteen.

Parhaimmillaan V650 on tallentaessaan ajetun reitin ja mahdolliset anturien antaman datan. Kartta on melko alkeellinen ja ainakin omassa vähän vanhemmassa laitteessa reitin seuranta, "navigointi", ei oikeastaan toimi. Näkeehän näytöstä ajan, matkan, nopeuden ja muun vastaavan. Pidemmillä ajorupeamilla iloa on päädyssä olevasta latausliittimestä, joten akun lataaminen ajon aikana virtapankista on mutkatonta.

Sade on häirinnyt laitteen toimintaa siten, että näyttökuva on vaihtunut toiseen pisaran pyytämänä. Pari kertaa laite on tuplannut ajetut kilometrit -toki tästä on ollut iloa reippaamman keskinopeuden muodossa.

PC-yhteys on ollut aika-ajoin epävarma ja on vaatinut ohjelmien poistamista ja uudelleen asentamista.

Kappas, vielä tuli päivitys laitteelle!

https://support.polar.com/en/updates...are-update-155

Hienoa! On tullut lähetettyä muutamakin kitkerä palaute Polarille. Onneksi on muitakin ollut asialla ja saatiin päivitys. Itse mittari on hyvä ja toiminnoiltaan riittävä ainakin omaan käyttöön.

Joo, niin tuli päivitys ja lakkas samalla synkronoimasta iPadin kanssa. Olen muuten kerran saanut mittarin synkkaamaan Androidpuhelimeni kanssa (1+) - en muista missä asennossa kuu oli silloin, enkä muista loimusivatko revontulet. Olen jo useamman vuoden takunnut tämän vehkeen synkkausongelmien kanssa, taitaa mennä tulevaisuudessa vaihtoon

Juu, hetken ilo oli tuo päivitys. Samat ongelmat jatkuu. Eli kun tallennat tietoja, lähes aina pitää poistaa ja asentaa uudelleen Bonjour. Ja vähän väliä tarvitsee parittaa uudelleen varsinkin kadenssianturi. Sekä sykevyö. Tämä onkin oikein harrastajan mittari, kun saa harrastaa muihin mittareihin verraten paljon enemmän Polar V650:n kanssa.

Minulla oli V650 latauksessa yön yli, akku luonnollisesti aamulla täynnä. Lähdin ajelemaan kohti työpaikkaa, jolloin huomasin n. 40 minuutin ajon jälkeen, että oikean yläkulman akun latausnäyttö osoitti enää 42 % latausta. Ajattelin, ettei latauksen pitäisi muutaman kuukauden ikäisessä laitteessa ihan tuota tahtia huveta. Työpaikalle päästyäni laitoin vermeen lataukseen ja yllätykseksi latausnäyttö osoittikin kuitenkin heti 92 % latausta.

Onkohan tämä Polareissa jokin ominaisuus, että akun latausnäytöt ja ylipäätään myös lataustilat ovat vähän mitä sattuu? (M600 rannelaitteen kanssakin minulla on ollut joitain yllätyksiä, kun lähes täysi akku on huvennut melko lyhyessä ajassa. Silloin ongelma ei ole ollut vain latauksen näytössä, vaan lataus on yllättäen todellakin loppunut tavanomaista nopeammin.)

Eiköhän tuo johdu ihan akun jännitteen laskusta pakkasessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Eiköhän tuo johdu ihan akun jännitteen laskusta pakkasessa.
    Rannelaitteessa ilmiö on tapahtunut pääasiassa viime kesänä ja V650 kanssa tänä aamuna, kun täällä Häslingissä lämpötila oli + 6 Celsius-asteen paikkeilla. (Tuulta toki oli 18 m/s, vastaista tietenkin, mutta tuskinpa se elektroniikkaan vaikuttaa.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cokekola Katso viesti
    Rannelaitteessa ilmiö on tapahtunut pääasiassa viime kesänä ja V650 kanssa tänä aamuna, kun täällä Häslingissä lämpötila oli + 6 Celsius-asteen paikkeilla. (Tuulta toki oli 18 m/s, vastaista tietenkin, mutta tuskinpa se elektroniikkaan vaikuttaa.)
    Sitten kuullostaa oudolta. Mun v650 on myös tehnyt samaa droppailua, mutta kylmemmillä keleillä on aika vähän käyttökokemuksia loppuajan, kun aina tulee näpättyä v800 vaan käyntiin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •