Sivu 41 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041
Näyttää tulokset 1.201 - 1.217 / 1217

Aihe: Yleisurheilu

Allekirjoittaneella oli tänään hyvät näkymät naisten kolmiloikkaan ja muihinkin lajeihin (lanaushommia). Hieno yleisurheiluilta! Pois lähtiessä hollannin poika heitti ruusu kädessä tullimiehen pizzaa stadionin takana. Kovvoo hommoo.

-L.

Volvo-mies katsoo kymmenen uutisia: "Amazonilla on kaadettu taas sademetsää... Kyllähän se, se on vahva auto"

Minä olin sitten ihailemassa työtäsi. Heti tokalla rivillä just siinä n. 13 m kohdalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Heitetään sensijaan moukaria.
    Hyvä niin. Aaron Kangas , da Man!
    .•.•. Urheilu on hiekkaa elämän laakereissa .•.•.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Minä olin sitten ihailemassa työtäsi. Heti tokalla rivillä just siinä n. 13 m kohdalla.
    Hei. Olin se joka viuhahti, löi kilpailijoita ja möi katsomon lapsille savukkeita.
    -L.

Volvo-mies katsoo kymmenen uutisia: "Amazonilla on kaadettu taas sademetsää... Kyllähän se, se on vahva auto"

Tässä on taas sitä selitystä ja saattaisi osassa olla toimittajan ( Santtu Silvennoinen, tietysti) omaa näkemystä?

Kaikki alkoi maanantaina, kun Kortteen tulehtuneeseen vasempaan takareiteen laitettiin kipua lieventävä kortisonipiikki. Sitten hän otti kanan pakkasesta sulamaan ja lähti hierojalle.

– Kerroin hierojalle, että olen kanan laittanut pakastimesta sulaan pöydälle, mutta ei tee mieli syödä sitä, Korte kertoo.

Hän meni hierojalta sponsoritapaamisiin ja unohti kanansa kahdeksaksi tunniksi huoneenlämpöön. Maanantaina illalla hän sujautti sen jääkaappiin.

Tiistaina aituri kokkasi kanansa ja söi aterian. Sitten hän antoi ylen. Alkoi vessaralli.
    – Puoli tuntia syömisen jälkeen menin vessaan. Siellä meni 16 tuntia. Sain nukuttua noin neljä tuntia.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

^ Varmaan kannattaisi Korteenkin jo siirtyä kasvipohjaiseen ruokavalioon, niin jäisi tuommoiset. Saattaisi sen myötä tulla se SE:kin.

Yleisurheilu

Tässä on taas sitä selitystä ja saattaisi osassa olla toimittajan ( Santtu Silvennoinen, tietysti) omaa näkemystä?
    Ei, kyllä Korte kertoi tuon ihan omin sanoin suorassa lähetyksessä. Yleistiedossa hänellä muitakin puutteita?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Hei. Olin se joka viuhahti, löi kilpailijoita ja möi katsomon lapsille savukkeita.
    Tää näyttää yllä kuvattuun nähden kovin seesteiseltä...

.•.•. Urheilu on hiekkaa elämän laakereissa .•.•.

Kaikki katselee Kristiinan numerolappua selässä.
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Ei, kyllä Korte kertoi tuon ihan omin sanoin suorassa lähetyksessä. Yleistiedossa hänellä muitakin puutteita?
    No ensinnäkin kortisonipiikki kipua lievittämään, sanoisin ehkä tulehduksen oireita lievittämään...mutta jos reisi on tulehtunut, joko rasituksen aiheuttama tulehdus tai muu, niin yleensä hierojalle ei silloin mennä...no, jos hierottiin niska-hartialihaksia.
    Monet muut urheilijat jättää näitä pienempiä kisoja väliin jos on yhtään tuntemuksia tms. että on kauden pääkisassa terveenä, käsittääkseni kaikilla on pääkisat ensi viikolla.
    Huippu-urheilijat ovat käsittääkseni erittäin tarkkoja ruokailuistaan ja mitä syö, ja myös aikatauluistaan, ja aiemmissa haastatteluissa Annimari on nimenomaan sanonut olevansa lukuisten allergioidensa takia tarkka mitä syö.
    Tuntuu oudolta että kisakaudella sitten ruokailun ja ruoan valmistuksen kanssa menee vähän niin ja näin, että aijoo pitikin mennä ponsoritilaisuukseen...ja oho, jäi ruoka siihen. Tai pilaantuuko se kana jos on ollut tiskipöydällä sulamassa sen 8 tuntia.
    Eikä Annimari 16 tuntia ole vessassa ollut, välillä on varmana käyny eteisessä.

Mä sanon että nyt on kanavale
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Tää näyttää yllä kuvattuun nähden kovin seesteiseltä...
    Oli aihetta taputuksiin, hienoja loikkia
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Hyvä niin. Aaron Kangas , da Man!
    Mahtavaa! Moukarissa 79,05m on huippuluokan kv -tason tulos. Esim. kolmissa edellisissä MM -kisoissa tuolla tuloksella olisi otettu hopeaa Pawel Fajdekin jälkeen. Tuli kyllä kotisohvallakin ekstra hyvälle mielelle, kun näki kuinka iloinen mies oli kenttähaastattelussa kisan jälkeen.

Ja tulihan siellä eilen taas tukku muitakin hyviä suorituksia. Toivottavasti ensi viikolla turkkusessa kelit suosii!

Kuinkahan paljon sitä doping testausta on näin korona aikana.

... pilaantuuko se kana jos on ollut tiskipöydällä sulamassa sen 8 tuntia.

Mä sanon että nyt on kanavale
    Kokeilemallahan tuo selviää.

^ no kuule just juteltiin äiteen kanssa tästä, jos se on kokonainen kana niin hyvä jos sulaa 8 tunnissa. ( No mulle on kyllä usein käynyt niin että olen ottanut pakkasesta sulaan ja oho, unohtui. Mutta ei sitä huomaa kun on krooninen läpipskosuoli muutenkin...)

Sitten kun miettii vielä muuta Annimarin kertomaa; oli niin tiukkaa että viikossa oli varaa käyttää 20e ruokaan, Suomessa ei voinu keväällä ja kesällä oikein harjoitella kun on niintä allergioita > hetikohta osti kerrostalon kattohuoneiston Helsingin keskustasta, ja vaikka olisi lainarahalla niin ei sitä ihan noin varaton saa sitä lainaakaan, ja tietty osa siitä asunnon hinnasta pitää itsellä olla.

Eli noi jutut ei nyt vaan ihan pidä paikkaansa, liian paljon epäjohdonmukaisuuksia.

Verrattuna Neziriin, Hurskeeseen....nämä neitokaiset eivät ole yksityiselämän ja päivittäisistä asioistaan mitään julkisuuteen kertooneet - ja juurikin hyvä niin! Noi ihme selittelyt ja tarve esitellä itseään ja vaikkapa juuri asuntoaan ( oli kuvia siitäkin jossain ) yms. on aivan tarpeetonta. Joo tavisten kiva lukea, mutta oikeasti järkevintä on pitää tietyt asiat poissa julkisuudesta.

Ensi viikon kisoja odotellessa
    tempokisu.kuvat.fi

Jaha, kymppiuutisten urheiluosiossa saadaan sitten kuulla Annimarin kertomana mitä tarkoittaa sitoutuminen ja uhrautuminen urheilussa. Tämäkin nyt sitten vielä...
    Kyllä ne urheilijat ( lukuunottamatta ehkä joitain maita ja/tai lajeja) urheilee omasta halustaan, ja kaikilla elämä on valintoja. Mä olen kokenut että on ollut etuoikeus kun on pystyny kisailemaan, ei se ole ollut mistään pois päinvastoin.
    tempokisu.kuvat.fi

Minä en oikein tiedä mitä pitäis ajatella tästä yleisurheilijoiden tai urheilijoiden yleensäkään viime päivinä esiin nousseesta ulkonäkökommentoinnista. Siis ei tietenkään ole oikein sanoa, että oletpa läski tai ruma jne mutta vaikea sitäkään on ymmärtää, että sanotaan että vain urheilusuorituksia saa kommentoida, ei ulkonäköä. Siis millään tavallako? Esim jos seiväshyppääjä laittaa omaan julkiseen instaan bikiniposeerauskuvan, niin eikö hän muka odotakin, että siihen kommentoidaan tyyliin oletpa nätti jne jne. Ei siihen kommentoida vain, että viime viikon seivästulos oli hyvä tai että horisontti on 2 astetta vinossa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •