VelobeGiantElectrobikeHuntteri
Sivu 3 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 13 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 620

Aihe: Ninjakuriirit (mm. DPD)

Toisensuuntainen kokemus, negatiininen kylläkin. Lähetin takakiekon takuuhuoltoon Canyonille Saksaan 8.9. maanantaina. Jo 18.9. torstaina perillä vastaanottajalla. Voi veljet kun oikein päätä huimaa tuo postin paketeiden vauhti maailmalla... Jos kevääksi sitten takaisin saisi tuon kiekon. Paketin lähetys maksoi 26€. Wiggleltä ainakin saa seuraavaksi päiväksi paketin kotiin 25€. Kummassa sitten saa rahoille paremmin vastinetta, ärsyttävää perkl...

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Postnord yritti saada minut noutamaan pakettini lentokentältä.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Hämmentävä palvelukokemus tänään. Postnord/DPD lähestyi tekstiviestitse ja tiedusteli koska sopisi tulla toimittamaan.
    Lähetys saapui kutakuinkin minuutilleen toivotun aikaikkunan alkuhetkellä. Olen tyytyväinen.
    Sama kokemus UPS:in taholta mennä viikolta. Tilauksessa tietenkin kotiosoite, soittivat ja kysyivät, sopiiko toimitus klo 10-12? Totesin, että ansaintapaikalla olen, eli eri osoitteessa, ja sinne sopii. Muutti kyyditsijän ja paketti tuli perille sovitun aikavälin (13-15) alkupäässä. Nyt homma toimi!
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

sledgehammer Guest
    Mulla on lähes kaikki paketit tulleet ilman ongelmia. Posti/itella on se, joka saa raivon valtaan. Koitetaan toimittaa kotiin, tietysti soittamatta, arkisin klo11 ja jätetään lappu luukkuun, että saa noutaa ylihuomenna. Se ottaa hermoon. GLS, UPS, Postnord, DHL jne. kaikki saaneet ihan asiallisesti pakettinsa toimiteltua.

Postnord, what a joke. Soitin alkuviikosta, etten ole paikalla ennen 18.00, joten jos tulevat ennen sitä, niin tulevat turhaan. Lähetti yrittänyt soittaa vartin yli 16.00. Pellet.

Ehkä seuraavaksi saan viestin "tule noutamaan paketti lentokentältä". Hah!

Bike-discountista tuli perjantaina klo 16 jälkeen tilattu tavara dpd:llä eilen keskiviikkona töihin. Hyvin toimi kun tavoitteeni oli saada uusi keskiölaakeri viimeistään perjantaiksi jotta lauantaina pääsee Lohjalle octoberfest-ajoon.

DPD oli sitten yrittänyt toimitusta 19.9. Ei ennakkoilmoitusta, ei soittoa. Seurannasta tämän itse bongasin ja numerokin oli tietenkin ilmoitettu. Mahtava lafka. Lupasivat ens maanantaina 16-21 uutta toimitusta, saas nähdä nyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    Postnord, what a joke. Soitin alkuviikosta, etten ole paikalla ennen 18.00, joten jos tulevat ennen sitä, niin tulevat turhaan. Lähetti yrittänyt soittaa vartin yli 16.00. Pellet.

Ehkä seuraavaksi saan viestin "tule noutamaan paketti lentokentältä". Hah!
    Nyt tuli B-D:ltä kyselyä. Postnord itse ei osaa ottaa yhteyttä, vaikka heillä on numero. Mikä tää firma oikein on?

DPD:n seurannan mukaan paketti otettu eilen aamulla jakeluun ja illalla palautettu takaisin varastolle tms, kuljettajan kuittauksella, lähetystä ei voitu toimittaa: ovikoodi(?). Missään ei kyllä ketään näkynyt eikä kuulunut koko päivänä, eikä taloyhtiössäkään ole ulko-ovissa mitään koodeja. Pitääkö tässä uhrata yksi uusi etäpäivä olemalla ulko-ovella passissa.
    Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.

Nyt tuli B-D:ltä kyselyä. Postnord itse ei osaa ottaa yhteyttä, vaikka heillä on numero. Mikä tää firma oikein on?
    Saaga jatkuu. Suosittelin B-D:lle Postnordin palveluista luopumista. Ilmoittavat seuraavaa:
    "DPD should contact you when they will deliver your package. If they do not do this they will send it back to us. As soon as we receive it we will send it again with DHL. "

Yhteydenottoa ei DPD:ltä / Postnordilta ole tullut. Noh, odotellaan, että paketti palaa Saksaan, josta DHL/Posti tuo sen ovelle. Ai miksikö en itse soita Postnordille ja pyydä toimittamaan pakettia? Haluan katsoa tapauksen loppuun asti, jotta voi perustellusti haukkua lafkaa.

Saaga jatkuu. Suosittelin B-D:lle Postnordin palveluista luopumista. Ilmoittavat seuraavaa:
    "DPD should contact you when they will deliver your package. If they do not do this they will send it back to us. As soon as we receive it we will send it again with DHL. "

Yhteydenottoa ei DPD:ltä / Postnordilta ole tullut. Noh, odotellaan, että paketti palaa Saksaan, josta DHL/Posti tuo sen ovelle. Ai miksikö en itse soita Postnordille ja pyydä toimittamaan pakettia? Haluan katsoa tapauksen loppuun asti, jotta voi perustellusti haukkua lafkaa.
    En itsekään ymmärrä minkä takia kuljettaja ei voi soittaa kun yrittää toimittaa pakettia, mutta ei perille löydä. Numero on kyllä tiedossa koska olen sen kahdesti jo asiakaspalveluun ilmoittanut, kun olen sopinut uutta toimitusta. Rantatunnelin massiivisen rakennustyömaan takia liikennejärjestelyt muuttuneet ja todennäköisesti se sekoittaa kuljettajaparan suuntavaiston ja ajattelukyvyn. Josko kolmas kerta toden sanoisi ja toimitus onnistuisi työpaikalle.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti makton Katso viesti
    En itsekään ymmärrä minkä takia kuljettaja ei voi soittaa kun yrittää toimittaa pakettia, mutta ei perille löydä.
    Siksi koska työnantaja ei tarjoa sille puhelinta jolla soittaa. En minäkään alkaisi omaan piikkiin työpuheluita soittamaan.

Ei luulisi puhelimen olevan niin kovin iso panostus työnantajalta ja taatusti parantaisi asiakastyytyväisyyttä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Leewi Katso viesti
    DPD oli sitten yrittänyt toimitusta 19.9. Ei ennakkoilmoitusta, ei soittoa. Seurannasta tämän itse bongasin ja numerokin oli tietenkin ilmoitettu. Mahtava lafka. Lupasivat ens maanantaina 16-21 uutta toimitusta, saas nähdä nyt.
    Tulihan se. Kuski jopa soitti, että on etuajassa.

Voihan DPD, on kyllä surkea firma. Tänään aamulla paketin seurannasta huomasin, että odottamaani BD -pakettia oli "yritetty" eilen toimittaa klo 17.05. Tällöin täällä oli kyllä tupa täynnä. Yrityksen kruunasi vielä se tosiasia, ettei paketista oltu viitsitty jättää edes lappua postilaatikkoon, jolloin olisi ollut joku mahdollisuus sopia uusi toimitus tälle päivälle. Onko näiden liiketoimintamalli oikeasti ajella pakulla ympäriinsä paketit kyydissä, ilman että on tarkoituskaan toimittaa niitä asiakkaalle asti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Voihan DPD, on kyllä surkea firma. Tänään aamulla paketin seurannasta huomasin, että odottamaani BD -pakettia oli "yritetty" eilen toimittaa klo 17.05. Tällöin täällä oli kyllä tupa täynnä. Yrityksen kruunasi vielä se tosiasia, ettei paketista oltu viitsitty jättää edes lappua postilaatikkoon, jolloin olisi ollut joku mahdollisuus sopia uusi toimitus tälle päivälle. Onko näiden liiketoimintamalli oikeasti ajella pakulla ympäriinsä paketit kyydissä, ilman että on tarkoituskaan toimittaa niitä asiakkaalle asti?
    Ei, kun se kuski ei ole edes käynyt siellä - ei kerinnyt, koska ruuhka tai jotain muuta. Järjestelmästä ei löydy sellaista vaihtoehtoa, että "ei ole yritetty toimittaa" joten sinne lyödään lähinnä vastaava. Paketti menee sitten varastolle takaisin ja joku softa arpoo sille uuden paikan jakelussa.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Joo, tarkka koodi taisi olla "Virheellinen osoite". Uskomatonta meininkiä, joskus olen joutunut sieltä lentokentän kupeesta noilta paketin käydä noukkimassa. DHL:n kanssa ei ole vastaavia ongelmia koskaan ollut.

Joo sai taas tänään soitella DPD:lle kun ovat "yrittäneet" toimittaa parinakin eri päivänä, muttei voineet kun ei ole ovikoodia tiedossa... Ei kyllä halunneet jättää mitään infoa ettei toimitus onnistunut. Sentään tällä kertaa vaihtoehdoksi sai toimitusyrityksen maanantai-ILLALLE, mikä tuntuu olevan myös haaste joskus.

Katotaan nyt kun saa paketin joskus maanantaina... ehkä.

Antakaa palautetta DPD:n toiminnasta suoraan puljuun, josta olette pakettinne tilanneet.

Voi v**tun DPD, ei voi muuta sanoa. Viime torstaina "yritetty" toimittaa pakettia ja palautettu kuskin terminaaliin. Loogisesti ei tietenkään edes yritetä uudestaan seuraavana päivänä, jolloin olin koko päivän himassa. Asiakas"palvelu" ei pysty vastaamaan sähköpostitiedusteluun kahden kokonaisen työpäivän kuluessa, pitäisi soitella johonkin maksulliseen palvelunumeroon. Miten tuollainen perselafka voi edes olla olemassa millään toimialalla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wekkuli Katso viesti
    DPD => Postnordlogistics ketju näyttäisi olevan jotenkin kummallinen, kun vaan käydään kokeilemassa (yleensä niin, että työssäkäyvä ei tietenkään ole kotona) ja sitten jonotetaan 15min puhelimessa ja päästään ihanasti sopimaan uutta aikaa... joka sekin on väistämättä työaikana. Vaihtoehtona on vain joko haku 40 km päästä terminaalista tai valtuutus, että jätä vaan oven eteen. Ota tai jätä... haistakoot!

Aiemmin toimi aina niin, että jätettiin kylän asiamiespostiin (Valintatalo). Millä h-vetillä saan jatkossa homman taas toimimaan noin? Aivan peestä toi homma nyt. Jotain käsittämätöntä jargonia, miksi ei voinut muka jättää Valintatalolle, missä asiamiesposti toimii. Ei toi nyt mikään logistiikan kustannussäästökään voi olla, kun työläämpäähän tuo on tuolle meidän osaavalle kotimaan monopolille. Palvelu näköjään vain paranee.

Hanurista! Siellä oli tietenkin paljon tavaraa, jota mielellään jo vkonloppuna olisin askarrellut.
    Mua rupes nyt oikeasti kiukuttamaan tämä juttu. Menin jo sopimaan tän postnorpärkkeleen kanssa, että jättäkööt rappusille maanantaina toimistoaikaan (ketään ei ole kotona) ja kävin teippaamassa oveen sen kuitin, jossa vapautan ne vastuusta, jos paketissa on jotain vialla. No eihän sekään nyt laitapeliä ole, nythän sieltä voi vaikka puuttua jotain ja ite kärsit, jos niin on... Eivät kuulemma mitenkään voi ja kykene muuten kuin työaikaan liikkua täällä... Pitäiskö heittäytyä nyt sen verran hankalaksi, että ilmoittaa että te tuotte ne kotiin silloin kun täällä ollaan, ja jos ei onnistu, niin se on teidän ongelmanne. Minähän olen maksanut kotiin asti toimittamisesta ja jos tavara lähtee Saksaan, niin menkööt... saahan siitä rahat takaisin.

Minä odotan B-D:n lähetystä tällä kertaa DHL/Itellan kautta. Pitäisi meilata ja kysyä, josko ovat jo saaneet PostNordin palautuksen.

Tänään tuli postisedän lappu luukkuun. Noutomatkaa n.10min kävely. Lentokentälle olisi ollut vähän pidempi matka. DHL/Deutsch Post-Itella/Posti peukku ylös.

Jatkossa dhlää. DPD-Postnord paketit lopulta perillä, mutta kauheaa säätämistä.

Ensin perjantaina sovittiin että ma tai ti töihin ja ilmoitin aikaikkunat milloin käy. Onneksi tuli sitten jälkimmäisenä päivänä aikaikkunassa ja ajoissa, niin pystyin vastaanottamaan. No toinen paketti sitten, jonka liikkeet tähänasti olivat olleet yhtäaikaiset jäi kuitenkin toimittamatta, sovittiin, että tuo sen kotiosoitteeseen kuriirin kanssa. Illalla sitten soitti postnordin täti ja kysyi että hei sulle olis tulossa vielä yksi paketti? Joo, tuokaa kotiin, hyvin teilläkin tieto kulkee, kun sen jo kuriirin kanssa sovin. No arvatkaapa vaan soittiko seuraavana aamuna kuriiri, että mä olen nyt täällä sun työpaikalla, voitko tulla ottamaan paketin vastaan?

Onneksi sain delegoitua homman työpaikalla ja tuttu otti vastaan. Mutta vaikutelma oli kyllä laadullisesti ja toiminnallisesti ala-arvoinen. En minä voi ruveta säätämään töitäni ja menemisiäni noita paketteja vastaanottaakseni. Huvitti vielä kun paketteihin oli teipattu sähköposti, jossa maininta että "asiakkaan kanssa aikamoista säätämistä", ikään kuin se olisi minun vikani.

Laita viestiä liikkeeseen, josta tilasit, niin voivat opastaa (lopettaa palvelun käytön) kuriiripuljua.

DHL:ään olen ollut tyytyväinen. 7 päivää (sis. vkonloppu) menee kun tilaa esim. Bike-discountista. Jos et ole paikalla, paketti viedään lähimpään Postin toimipisteeseen.

^Just noin sen pitää toimia. Jatkossa pitää muistaa ehdottomasti dhlää käyttää.

DPD toimitti taas paketin Saksasta Kajaaniin nopeasti ja luotettavasti.Maanantaina tilasin Bike-Discountista satulalaukun ja eilen perjantaina oli perillä.Ulko-oveen jätän aina lapun,jossa ilmoitan mihin voivat jättää paketin.Sieltä se löytyi ja isot kiitokset DPD:lle!!!!

Skiggeböy on vissiin dpd:n palkkalistoilla tai sitten se vaan on käsittämättömän onnekas, tai sitten kajjaanissa on täysipäisiä alihankkijoita toisin kuin nämä ruuhkasuomen valiot.

Ei oo tosiaan DPD:stä mitään valittamista täällä.Nyt tuo viimeinen tilaus reilussa 4 vuorokaudessa perille.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •