Otsikon renkaalla ajelevat. Millaisilla rengaspaineilla ajatte? Tuntuu, että rengas on kova vaikka painetta alle 2,0 bar. Kokemuksia?
Otsikon renkaalla ajelevat. Millaisilla rengaspaineilla ajatte? Tuntuu, että rengas on kova vaikka painetta alle 2,0 bar. Kokemuksia?
Edessä 1.3-1.6, takana 1.5-1.8. Kehät ZTR Crest 29er ja tubeless.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Niin ja mulla painoa 75kg. On muuten hengenvaarallisen liukkaat kumit nämä hiemankin märällä (racesport, black chili). Hyvin rullaa, mutta maastossa olen todennut todella paskoiksi kumeiksi. Esim. Rocket Ron pitää mielestäni huomattavasti paremmin.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
No makuja monia. 2,4 X-king 26 tuumasena parhaita takarenkaita millä oon ajanut. Rullaa hulluna pitoon nähden mikä sekin a-luokkaa. Voi tosin olla et 2,2;ssa on senverran pienemmät nappulat et ei pidä. Jos kysyjällä protection malli niin saa ajaa todella pienillä paineilla. Tosin niin pitääkin ajaa jos pitoa hakee
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Fear is a mindkiller -
26" Sena ihan loistava kumi rullaa ja pitää kuhan ei oo kovin pehmeetä..
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit