Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 97

Aihe: Mitä huoltopalvelua uskallat suositella (pk-seutu)?

Mitä huoltopalvelua uskallat suositella (pk-seutu)?

Onko tuoreita kokemuksia? En ole itse moneen vuoteen käyttänyt kaupallisia huoltopalveluita. Muutaman kauhukokemuksen jälkeen opettelin huoltamaan polkupyörääni itse. Syy miksi kysyn on, että ystävilläni on polkupyöriä, jotka kaipasivat huoltoa.

Vedätys, jotka on käsittääkseni on valitettavan yleinen, jonka haluaisin heidän välttävän on, että vanhakoon pyörään tehdään kallis (100-150 euron) "vuosihuolto" (mitä se ikinä tarkoittaakaan), jonka yhteydessä "paljastuu" että voimanvälitys, jarrupalat, keskiö, jarrulänget, satula, ym. on uusittava. Henkilölle, joka ei tunne eikä halua tuntea polkupyörätekniikka on helppo perustella miksi osat on uusittava. Yrittäjää myy nämä komponentin moninkertaiseen "varaosahintaan" ja vuosihuollon loppuhinta nousee lähemmäs 500 euroa. Polkupyörään, joka on aikoinaan maksanut jotain 500-1000 euron välillä näin kalliin huollon tekemisessä ei ole mitään järkeä (paitsi tietysti yrittäjän näkökulmasta).

Sikäli kun on ollut harrastuspyörissä jotakin sellaista laitettavaa, mitä en osaa/voi itse tehdä (iskarit, katkennut pultti tms), Fillariosa Vantaalla ei ole kertaakaan tuottanut pettymystä. En tiedä kannattaako sinne silti viedä arkipyöräänsä, ei välttämättä.
    -L.

Mikä on startup-yrittäjien lempikappale karaokessa? -Lumi teki business-enkelin eteiseen.

Fillariosa Vantaalla ei taatusti "vedätä" vaan toimii asiakaslähtöisesti. Viimeksi eilen eli kesken kiivaimman sesongin vaihtoivat keskiölaakerit ja pivotin pääakselin kohtuulliseen 115 euron hintaan. Työ valmis-ilmoitus tuli kännykkään 3h työn vastaanottamisesta. Toki tämmöiset "vuosihuolto"- jutut ovat minusta varsinkin halpaan pyörään vähän arvelluttavia missä tahansa liikkeesä suoritettuna.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Vitun kiinalaiset

Täältä ääni ibikelle ja fillariosalle, loistavaa huoltopalvelua molemmissa.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Parhaat omat kokemukset löytyy Bike-Companystä ja Kivenlahden pyörähuollosta. En vie enää muualle.
    http://faijapolkee.blogspot.fi/

iBike lauttasaaressa on aivan ensiluokkainen huoltopaikka. Myös Itä-Helsingin pyörähuolto toimii, sekä perusfillareille Mankkaan Pyörähuolto.
    http://veloviewer.com/athlete/931321/

Täältä pointsit Kivenlahden pyörähuollolle, soittelin eilen alkuillasta huoltoaikaa, vein aamulla ja reilu tunti viennistä tuli tekstaria, että fillari noutokunnossa. hintakin kohdallaa. Positiivinen kokemus siis kaltaiselleni "tee se itse"-miehelle jolle muilla korjauttamisen-kynnys aika korkea. Kyseessä kettumainen pikku työ.

Ehkä jo kysynyt mutta onko Vantaalla enää lainkaan asiantuntevia pyöräliikkeitä?

Ibikea, Fillariosaa tullut viime vuosina käytettyä ja asiameninki on ollut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    ...Fillariosa Vantaalla ei ole kertaakaan tuottanut pettymystä.....
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Fillariosa Vantaalla....
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    ...fillariosalle, loistavaa huoltopalvelua molemmissa.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raikku Katso viesti
    Ehkä jo kysynyt mutta onko Vantaalla enää lainkaan asiantuntevia pyöräliikkeitä?

Loistavaa huoltopalvelua Hi5bikes Herttoniemessä.

Ei niin hyvää Pyörähuolto.comissa Meripuistontiellä.

Surkeaa Helsinginkadun Cycle Centerissä.

iBikelle ääni täältäkin.

Haluaisin vielä ihan erikseen korostaa, että älköön kukaan viekö rakasta fillariaan huollettavaksi mihinkään Cycle Center liikkeeseen!
    http://veloviewer.com/athlete/931321/

Kivenlahden pyorähuolto saa minun ääneni, todella asiantuntevaa, nopeaa ja joustavaa toimintaa.

Ibike ja Kivenlahden pyörähuolto saa äänet täältäkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti okahkonen Katso viesti
    Haluaisin vielä ihan erikseen korostaa, että älköön kukaan viekö rakasta fillariaan huollettavaksi mihinkään Cycle Center liikkeeseen!
    Onko myös Keravan haarakonttori käyttökiellossa? Mulla on siitä puljusta ihan hyviä kokemuksia, jotka eivät tosin liity pyörän huoltoon mitenkään.

Fillariosaa voin hehkuttaa varauksetta ja Itä-Helsingin Pyörähuolto tulee hyvänä kakkosena.

Helsingissä tietysti Hi5Bikes. Kauempana Kivenlahden pyörähuolto ja taatusti henkilökohtaista palvelua tarjoava Hikiän ajomies.
    Korson Kaiku / Hi5bikes.fi

http://vapaaratas.blogspot.fi

"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.

Ääni Oscarille ja Itä-Helsingin Pyörähuollolle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nopea Katso viesti
    Onko tuoreita kokemuksia? En ole itse moneen vuoteen käyttänyt kaupallisia huoltopalveluita. Muutaman kauhukokemuksen jälkeen opettelin huoltamaan polkupyörääni itse. Syy miksi kysyn on, että ystävilläni on polkupyöriä, jotka kaipasivat huoltoa. .
    Mä suosittelin Ajomiehelle vientiä ja kaverit oli tyytyväisiä niin kuin itsekkin,samanlaisia on vaikea löytää jotka huomaa kaikki virheet ja korjaa ja kertoo että sekin oli vähän rempallaan mutta korjaili senkin.

Toisille se on elämäntapa ja niistä ne oikeat korjaajat tuntee.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Hi5bikesille ääni täältä.

Ajomies suosittelee perusfillareille lännessä ibikeä - mahtava paikka

etelässä mainettaan parempi fillarikellari

idässä hitusenpyörä - voitte luottaa kuulevanne parhaat jatsiklassikot pyörää jättäessä JA noutaessa.

arabia ja velobia - uusi tuttavuus - toistaiseksi kaikki tuntemani kävijät ovat kehuneet.

Maunula ja Deesport. alan miehet. teroittavat myös luistimet jos ne on vielä talven jäljiltä jalassa.

Viimeisenä elävä klassikko - Pyörätohtori - saattaa tarvita suostuttelua että ottaa fillaria huoltoon, mutta jos niin tiedät fillarin tulleen korjatuksi.

pohjois-suurhelsinki- Linnanpyörä. Hämeenlinnassa saakka mutta pitää silti mainita. Mahtava paikka, ja kannattaa käydä vaikkei ihan asiaakaan välttämättä olisi. Kahvi on erinomaista, palvelu myös.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pötkö Katso viesti
    ...
    Maunula ja Deesport. alan miehet. teroittavat myös luistimet jos ne on vielä talven jäljiltä jalassa.
    ...
    Kotikulmain puoti unohtui itseltäni. Juu, suosittelen.

Vitun kiinalaiset

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pötkö Katso viesti
    idässä hiltusenpyörä - voitte luottaa kuulevanne parhaat jatsiklassikot pyörää jättäessä JA noutaessa.
    http://www.hiltusenpyora.fi/velo/Tervetuloa.html

Ilmeisen hyvin kätkeytynyt liike Herttoniemenrannassa.

Joudun tyytymään aivan ikioman tallini palveluksiin. Joskus tuo minua kovasti muistuttava tupertaa mutta väittää silmät kirkkaina ettei homma hosumalla parane.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Entä maantiefillari sähkövaihtein, minne sen kiikuttaisi? Velosportia olen käyttänyt, mutta saattaisi vaihtoehto sille olla hyväksi. Kivenlahti lännessä ja IHPH ovat aika kaukana täältä pk-seudun keskipisteestä.
    10k-kerhon jäsen

^mun mielstä iBike mainosti jossain vaiheessa, että Shimanon sähkövaihteisiin olis "ohjelmointipelit ja vehkeet".

Tää suosii ite ja suosittelee seuraavia:

ibike
    Yläfemma
    Villariosa
    Hikiän Ajomies
    Velobia
    Kumiluoti

osaavat asiansa ja eivät kuseta/vedätä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^mun mielstä iBike mainosti jossain vaiheessa, että Shimanon sähkövaihteisiin olis "ohjelmointipelit ja vehkeet".
    Juu, kyllä löytyy.
    Pyöräsi paras ystävä asuu Lauttasaaressa. www.ibike.fi

Hyvää työtä ja palvelua Konalassa Varustelekan talossa:

http://www.fillariverstas.net

Laitoin kaksi netistä haalittua cycloa täyshuoltoon ja kaikenlaiset päivitykset, osavaihdot menivät putkeen eikä laskukaan noussut runsaista lisätöistä huolimatta. Ja lopputulema on aidosti hyvä.

Deesportia Maunulassa olen itse suosinut, kun on lähellä ja pidemmältä ajalta tuttu ja hyväksi havaittu
    Iskareita olen huollattanut Fillariosassa, ja aina toiminut.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •