Onko sulla siinä latausliittimessä se korkki, se on uudempi.
Johdot eivät kuulemma ole yhteensopivat kertoivat mulle huollosta.
Onko sulla siinä latausliittimessä se korkki, se on uudempi.
Johdot eivät kuulemma ole yhteensopivat kertoivat mulle huollosta.
Johdot eivät olleet myöskään käytännössä yhteensopivia, ainakaan vanha uuden kanssa.
OK, korkilla on latausliitin eli uusi. Muistankin hankkiessani/lukiessani juttua latausongelmista jotka oli korjattu uuteen versioon. Kiitos kaikille infosta
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Jouduin hankkimaan aiemmin uuden latausjohdon, kun vanhan johdon yksi neljästä tapista oli juuttunut pohjaan. En tiedä kauanko se oli ehtinyt olla, mutta uusi toimii aika paljon useammin syncatessa.
Tilasin tuolta Keskiseltä uuden johdon, saa nähdä tuleeko luvastusti jo maanantain
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Hm hm itelläkin latausongelmia, vaan epäilen, että taisi mennä jotain kellosta eikä johdosta. Reissussa lataili ihan hyvin, kunnes käytin latauskaapelia pois ja laitoin käytännössä melkein heti perään takaisin ja eipä ole sen jälkeen enää lähtenyt lataamaan (eikä tietenkään yhdistä läppäriinkään)..dämn.
Ei se kyllä pikalaturin vika pitäisi olla. Laite ottaa laturista tarvitsemansa virran eikä laturi suinkaan työnnä laitteeseen suurempaa virtaa omin päin. Korjatkaa sähköviisaat, jos olen väärässä.
Osaakos joku sanoa saako V800:seen vaihdettua koko rannekeosan? Eli siis niin, että ainoastaan kellotaulu säilyisi? Haluaisin muuttaa sinisen kellon mustaksi.
V800:n seuraaja on nähtävästi käynyt jo ennakkotilauslistoilla.
https://andys-tech.blog/2018/07/pola...ossip-factory/
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vantagen käyttöohjekin on vuotanut ja siinä on myös kuvia :O
https://www.polar.com/support_files/...e%20NV_fin.pdf
^kyllä täällä aukee, mut eihän toi mikään V800 seuraaja ole.
Vantage on tosiaan vanha mallinimi. Siinä tais olla NV lisäksi nimessä.
Oma V800 hyytyi viime perjantaina, joten uusi malli on enemmän kuin sata jänistä. Näytön reunat meni harmaaksi, arvatenkin kosteutta päässyt sisälle. Katselin Torin ja Huutonetin hintapyytöjä, niin päädyinkin tekemään huoltopyynnön Polarille. Arvatenkin sama raha korjaukseen, kuin mitä pyysivät käytetyistä. Takuukin umpeutunut jo pari vuotta sitten.
Älä itke ruma lapsi, ota rusina.
Huumoriahan se. Toivottavasti uusi Polar olisi made in Finland, kuten Suunnon kallimmaat mallit. Se oli oikeastaan tärkein syy vaihtaa fenix3HR Suunnon Spartaniin.
Uusi Vantage kyllä houkuttelee, vaikka V800 minulla reistailikin. Pisteet tosin Polarille nopeasta reklamaatiosta ja uudesta kellosta. Joka sekin oli viallinen, kolmas uusi kello menikin sitten jo kaverille ja on toiminut triathlon käytössä kuulemma todella hyvin.
joo-o, varmaan tuon uuden härpäkkeen takia mun v800 on yhä huollossa, kun polarilta ei ole tullut sisuksia siihen..
Tein Vantage malleille uuden ketjun, niin eivät sotke tämän laitteen keskustelua:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...-Polar-Vantage
Mites ku oon tässä miettiny jonkun urheilukellon hankkimista ja vaikuttanut tää polar v800 hyvältä. Mutta kannattaako vielä 2018 vuonna ostaa jo 2014 vuonna myyntiin tullut kello? Tällä hetkellä olen käyttänyt lähinnä kännykkää pyöräilessä ja juostessa aluksi wahoo fitnesin appilla ja nyt suoraan stravaa ja sykevyö on wahoo tickr x ja wahoo rpm s ja c anturit. Tarkoitus talvella olis uintiakin alkaa harrastamaan ja sisällä trainerin kanssa pöyrällä. Että pitäskö katella jotain muuta merkki/mallia vai vieläkö tässä riittää potentiaalia vuosiksi, en viitsisi hirveästi sijoittaa kelloon rahallisesti että toi 300€ alkas olemaan yläraja tai sitten jos käytettynä löytäs hyvän.
Eikait siinä vikaa ole, akunkesto hyvä ja ominaisuuksia riittää. Itsekin ostin vasta käytetyn vanhan M400 tilalle. Jos ei rannemittausta (Ei äkkiä tullut muita puuttuvia ominaisuuksia mieleen) pakosta tarvitse... itselle ainakin riittää ominaisuuksia tuossa vielä pitkään.
Lähetetty minun SM-A310F laitteesta Tapatalkilla
Itse V800 4 vuotta omistaneena sanoisin, että älä vielä osta ellei ole pakko ja silloinkin vain tarjouksesta. Korvaaja julkistetaan syyskuun puolivälissä, joten kannattaa ainakin katsoa mitä se tuo tullessaan.
Olen siis hyvin tyytyväinen käyttäjä ja kellosta on moneksi, mutta korvaajasta on uumoiltu melkoista pakettia. Luulisi ainakin hinnan laskevan kun korvaaja on julkaistu.
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Jooh, reilu 3.5v omistanut ja mitään ei omaan käyttöön puutu joten tuolla mennään, jos se huollosta joskus palaa. Mutta samaa mieltä siinä, että ite odottaisin ainakin hinnan pudotusta tms uuden tulon myötä..
Ok. Melkei just sitä rannemittausta en haluais edes tai ainakin sais olla mahdollisuus liittää sykevyö siihe sykkeen mittaukseen. Käytettynä kun oon noita katellu ni monissa on akun kesto huonontunu tai kokonaan loppu et pitäis se vaihtaa, katellu ne ohjeet miten se vaihdetaan ja luulisin sen osaavan tehdä en vaan mistään oo löytäny niitä uusia akkuja myynnissä. Et jos ton ostaa niin varmaa se uutena kannattas ostaa. Nyt ainakaan ei kovin hurjia tarjouksia löydy ja vois kuvitella et se korvaaja olis aika paljon kalliimpi, varmaan +500€.
Ihan soiva peli on vieläkin, jos ei tarvitse rannemittausta ja värinäyttöä. Myös uinnissa hyvä. Mittaa matkat ja tyylin. 4 vuotta käyttänyt ja hyvin pelittänyt. Pyöräilyssä käytän v650.
Kärkkäisellä tällä hetkellä v800 alkaen 249, joten mielstäni hinta on ihan kohillaan.
Kirjanmerkit