RideFenixKeinänen OyElectrobike
Sivu 3 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 13 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 1581

Aihe: Polar V800

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Liityin V800 joukkoon. Hieno on.
    Kahden eka päivän huomioita:
    -GPS kytkeytyy hitaammin kuin Garmin 510.
    -miten perusvalaistusta eli kellotaulua saa kirkkaammaksi (vai pitääkö aina painaa Light?)
    -tietoa kyllä pisaa Flow softassa tietsikalla.
    -hienoja juttuja nuo testit (ei Polaria aiemmin)
    -saisipa pian halavalla Powermittauksen jotenki tähän.
    Mä olen valinnut mustapohjaisen näytön valkoisilla teksteillä ja mielestäni näyttö näkyy erittäin hyvin myös kirkkaalla auringonpaisteella jopa tummat aurinkolasit päässä. Valon laitan päälle vasemmasta yläkulmasta painamalla vain jos haluan katsoa kelloa yöllä tai laitan herätyksen vasta valot huoneesta sammutettuani. Päivänvalossa valon päälle syyttäminen ei edes näy mun mielestä.

Gps-signaalin laite löytää mulla tosi nopeasti, jos malttaa pysyä paikoillaan sen etsinnän ajan. Yleensä kotipihalla siihen menee muutamia sekunteja.
    kauris muokkasi tätä : 23.09.2014 at 13.22 Syy: lainaus

Onko muilla ongelmia synkronoinnin kanssa vai pitääkö laite kiikuttaa huoltoon? Tökkää aina synkronoidaan harjoituksia kohtaan.

Nyt ku mainitsit niin en oo saanu yhteyttä Synkrointiin eilen ja tänään.....

Heti myös itse kello sanoo että Charging Complete - vaikka ois varaa ladata.

PS Nyt lähtikin toimiin ku putsasin kellon ja kaapelin pinnit...... Eli aloittelijan moka

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Liityin V800 joukkoon. Hieno on.
    Kahden eka päivän huomioita:
    -GPS kytkeytyy hitaammin kuin Garmin 510.
    -miten perusvalaistusta eli kellotaulua saa kirkkaammaksi (vai pitääkö aina painaa Light?)
    -tietoa kyllä pisaa Flow softassa tietsikalla.
    -hienoja juttuja nuo testit (ei Polaria aiemmin)
    -saisipa pian halavalla Powermittauksen jotenki tähän.
    Näytön valaistuksen saa pysymään päällä, kun painaa harjoitusmittauksen ollessa käynnissä sitä valonappia (vasen ylä) pitkään ja valitsee avautuvasta pikavalikosta taustavalon päälle.

Kiitos Mosse

Nyt Polar julkaisi M400:n, jossa on micro-usb lataus. En nyt heti keksi miten voisi tuo laitekombinaatio enempää syödä miestä. Hyvä laite, jota ei voi ladata normaalein keinoin ja karvalakki, jota voi.
    Pitäisin tuota ns. hienovaraisena vittuiluna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkpaa Katso viesti
    Nyt Polar julkaisi M400:n, jossa on micro-usb lataus. En nyt heti keksi miten voisi tuo laitekombinaatio enempää syödä miestä. Hyvä laite, jota ei voi ladata normaalein keinoin ja karvalakki, jota voi.
    Pitäisin tuota ns. hienovaraisena vittuiluna.
    Uittuilua on melkein tuokin, että M400:ssa on pyöräilymoodi, mutta ei tukea pyöräilyantureille. Onhan se tietysti juoksumittari & activity-tracker ja hinnaltaan halpa, mutta silti.
    Lainaus: http://www.dcrainmaker.com/2014/09/a...er-review.html
    It does not support Bluetooth Smart Speed/Cadence sensors for cycling (nor is it planned to)

No M400 on selvästi karvalakki.
    V800:sta taas käyttäessä taas pitää ladata Polarin jälleenmyyjien paikat navigaattoriin, että voi ajaa ilman hermoromahduksia.

Suurimmalle osalle onneksi riittää sellaiset 6 tai 8 tunnin suoritukset. Te pitkänmatkanpyöräilijät lennossa lataustarpeineen olette toki erikseen. Toki usb-lataus olis paljon kätevämpi mutta en itse tullut asiaa edes ajatelleeksi ennen kuin mkpaa otit sen esiin.

Sepä se. Olisi silti ihan asiallista, jos "meidät" huomioitaisiin, kun se ei kuitenkaan ole muilta pois.

Eikös se lennossa lataaminen sitten onnistu, samaan tapaan kuin kaikilla muillakin älylaitteilla nykyään? Ainakin minä olen sujuvasti V800:sta ladannut samaan aikaan, kun olen tehnyt harjoitusta trainerilla. Vaatii vain sen oman laturipiuhansa, mutta sen kanssa sen voi pujotella vaikka tankokiinnikkeeseen paikalleen, ellei sivulle lähtevä piuha aiheuta liikaa henkistä allergiaa.
    -Heli

"You have reached the final page of Internet. Now go out and play."

Aika monessa maastossa nopeussensori on selvästi tarkempi. Lisäksi se ei juuri kuluta virtaa.
    Minkäslainen pollausfrekvenssi noissa nykyään on?

Mulla oli muinoin S710:ssä tämmönen nopeussensori

mutta mittarinäytön päivitystaajuus oli niin järkyttävän hidas, ettei tuolla tehnyt pyöräilykäytössä yhtään mitään. No mittari onneksi sitten kuolikin ensimmäisellä sadelenkillä ja pääsin vaihtamaan merkkiä

Minulla on 3 Polarin nopeussensoria (WIND) kestänyt nyt noin 60000 km, että ei ole pahemmin moitteen sijaa. Kahdesta on paristo loppunut, mutta yksi on vielä käytössä.
    Tarkkuus on ollut normaaleissa oloissa sama kuin gps:llä ja luotettavuus huomattavasti parempi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heli Katso viesti
    Eikös se lennossa lataaminen sitten onnistu, samaan tapaan kuin kaikilla muillakin älylaitteilla nykyään? Ainakin minä olen sujuvasti V800:sta ladannut samaan aikaan, kun olen tehnyt harjoitusta trainerilla. Vaatii vain sen oman laturipiuhansa, mutta sen kanssa sen voi pujotella vaikka tankokiinnikkeeseen paikalleen, ellei sivulle lähtevä piuha aiheuta liikaa henkistä allergiaa.
    Enpä ole vielä itse kokeillut. Pitääpä kokeilla vaikka heti. :-)

Polarin asiakastuki sanoi, että ei toimisi ja samoin sanoi myös muutama nettikommentti.

Enpä ole vielä itse kokeillut. Pitääpä kokeilla vaikka heti. :-)

Polarin asiakastuki sanoi, että ei toimisi ja samoin sanoi myös muutama nettikommentti.
    Jaa, no mä vaan kokeilen kaikkea tyhmää, enkä lue manuaaleja tai kysy neuvoja. Joten tuo saattaa toimia tai sit ei, omalla vastuulla. Ei se mun laite ainakaan mitenkään hajonnut harjoituksen aikana, kun oli iluurin laturissa kiinni omalla piuhallaan. Ja väitti lataavansa.

Mitään matka/vara-akkuhässäköitä en omista, joten niiden kanssa toiminnasta en tiedä.

Mulla on polar beat ja V800 näyttänyt eri kalorikulutuksia samasta lenkistä ja tehnyt flowhon tuplalenkin kun on synkkaus onnistunut. Pyysivät sähköposti osoitteen eli pugi varmaan korjaantuu tulevaisuudessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heli Katso viesti
    Perfecto! Näyttäisi toimivan kuin junan vessa. Laitan palautetta asiakaspalvelusta.

Alkuperäinen valitusteni aiheiden listan on lyhentynyt enää muistin määrään ja lataustapaan. Muistiongelmakin saattaa lähteä, jos eivät pahasti ryssi Android-sovellusta.

Mää vaihoin Samsung XCover2 (hetkeksi) Lumia 920 muistin takia, mutta eihän tälle Win 8.1 ole vissiin mitään Polar Appiä ?

Ei ole Windows phone softaa V800:lle eikä ole myöskään Androidia. Vain iPhone toimii toistaiseksi.

OT: Z1 compact on mainio reissupuhelin ja sitä saa nyt kohtalaisen hyvillä tarjouksilla, kun Z3 compact julkaistaan näinä päivinä.

56 tuntia ja 17 minuuttia & still going strong. Testaan samalla mitä tuo sanoo 99h59min59sek limitistä.

Hyvä hyvä ☺
    Olet ilmeisesti ostanut laitteen?

Loistavaa mkpaa !!!

Kun harjoitus on käynnistynyt niin sitten pidät "light-nappia" pohjassa muutaman sekunnin niin saat valikon, josta taustavalon saa pysyvästi päälle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Hyvä hyvä ☺
    Olet ilmeisesti ostanut laitteen?
    On tuo tuossa myyntiintulosta asti ollut, mutta ei sitä ole vielä juuri tullut käytettyä. En kyllä tiedä miksi en jo aiemmin kokeillut tuota latausta itse. Asiakaspalvelu sano, että lataus ei onnistu...

Muutenkin pitää vielä odottaa Android sovellusta (jossa myös on hyvin todennäköisesti ongelmia pitkien suoritusten kanssa) ja en vielä löytänyt hyviä bluetooth nopeussensoreita.

Mä ostin Samsungin galaxy S4 4G puhelimen, kun sen sai 299 eurolla pari viikkoa sitten. Vaihtoehtona mietin S5 miniä, koska se olisi ollut veden- ja pölyntiivis sekä vähän pienemmän näytön myötä fillarikäyttöön paremmin sopiva. Jos sen olis innostunut ohjaustankoon siis asentamaan. Tämä S4 saa kulkea vesitiiviissä pussissa takataskussa, kuten aiemmat puhelimet tähän asti. Ja androidin uusin kitkat-käyttishän noissa molemmissa on. Nyt sitten odotellaan sitä Polarin Flow-tukea androidille.
    Iphonen 4-sarjan malli olis toiminut tietty heti Polarin kanssa mutta sen näytön koko on jo liian pieni omasta mielestä nettisurfailuun ja puhelin myös kohtalaisen painava kokoon nähden.

Bluetooth smart kadenssi- ja nopeussensori-kombon ostin Sports Trackerin toteutuksena ja se on pelannut moitteetta v800:n kanssa alusta alkaen.

Pihtaan viimeiseen asti, joskos ilmestyisi samanalaisia kuin Edge 1000:ssa. http://www.dcrainmaker.com/images/2014/05/IMG_2970.jpg

Ainakaan näytöllä ei enää joka paikassa ole 100 tunnin limittiä. Tosin esimerkiksi min/km näyttö näytti edelleen lopuksia 99h59min/km.
    Tosin oli edellisessäkin (CS600/RS800CX) kahdenlaisia km näyttöjä, joista toinen oli 999 km -> 1000 km ja toinen 999 km -> 0 km. Muistaakseni riippuen siitä mille riville sen oli pistänyt. Kadenssin kanssa (alin rivi) taisi olla tuo 999 -> 0.

https://twitter.com/mkpaa/status/517288794484383744

Laitoin viimeksi tiistaina Polarin kiinni koneeseen ja samalla päivittyi uusin ohjelmistoversio. Tänään aamulla yllätys olikin sitten suuri, kun olin lähdössä ajamaan työmatkaa eikä laitteesta enää löytynyt koko pyöräily-profiilia. Muutkin itse luomani profiilit olivat kadonneet. Meni sitten muuna ulkoliikuntana tämän päivän pyöräilyt.
    Lisäksi näppäinäänet tahtovat aina mennä takaisin päivitysten yhteydessä mutta tämä lajipfofiilien katoaminen tapahtui ensimmäisen kerran.
    Ärsyttää senkin takian, että olin muokannut pyöräily-profiilin näyttökuvat mieleisekseni ja nyt ne ovat luultavasti mennyttä kalua. Ellei niitä saa vielä uudelleen synkronoimalla jotenkin palautettua siis.

edit: luin juoksufoorumin v800 ketjua ja samoja ongelmia oli ollut muillakin. Polarkin oli reagoinut ja julkaissut tiedotteen, jonka mukaan ongelma johtui suuresta hetkellisestä käyttäjämäärästä ja tekemällä synkronoinnin milloin vain myöhemmin uudelleen lajiprofiilit palautuvat kuntoon.

Jep, mulla ei mitään ongelmaa. Hienoa myös tuo Update sivusto.

Mulla lakkaa ongelmat kun ostin iPadi,aika halpa hermojen säästäminen taas...
    Ei sitten millään onnistunut synkronointi tietokoneella. Muutenkin vihaan koko Windows 8 järjestelmää.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •