ElectrobikeBikeshopImatraonactiveRideFenix
Sivu 52 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 42 50 51 52 53 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.531 - 1.560 / 1581

Aihe: Polar V800

Mun punainen V800 on myynnissä heti kun uus on ranteessa, hinnasta voidaan keskustella. Sain tän käyttööni 30.7 ja vieläkin samalla latauksella mennään, ma tuli näkyviin tuo varaus mutta edelleen odottelen koska se putoo siihen 10%:iin. Oon käyttäny vain salilla ja kerran avovesiuinnissa. Fillarissa V650.

Mun punainen V800 on myynnissä heti kun uus on ranteessa, hinnasta voidaan keskustella. Sain tän käyttööni 30.7 ja vieläkin samalla latauksella mennään, ma tuli näkyviin tuo varaus mutta edelleen odottelen koska se putoo siihen 10%:iin. Oon käyttäny vain salilla ja kerran avovesiuinnissa. Fillarissa V650.

Ja kaveri varasi jo V800:n. Tulis ny vaan se Vee :-D

Tuli nyt tilattua se v800 cdonista ku oli 269.95€ tarjouksessa ku en malttanu enää oottaa. Kärkkäisellä ne oli loppu ja se 250€ koski vaan punasta. Mietin kyllä et olis oottanu sitä v800 seuraajaa mut siihenkin olis siihe marraskuuhu saakka joutunu ainakin oottamaa ja hintakin olis varmaa menny yli kipu rajan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prkl00 Katso viesti
    Tuli nyt tilattua se v800 cdonista ku oli 269.95€ tarjouksessa ku en malttanu enää oottaa. Kärkkäisellä ne oli loppu ja se 250€ koski vaan punasta. Mietin kyllä et olis oottanu sitä v800 seuraajaa mut siihenkin olis siihe marraskuuhu saakka joutunu ainakin oottamaa ja hintakin olis varmaa menny yli kipu rajan.
    Hyvä ostos tämäkin ja hinta kohdallaan.

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

Moro,

Osaisiko joku kertoa onko mahdollista yhdistää Garminin Vector 2 S-teho polkimet Polarin V800:n. Iteslläni tuli ko. polkimet pyörän mukana ja muut kamat olisi Polaria. Katselin että on ainakin olemassa jonkinlaisia muuntimia jotka muuntaisi tuon Garminin ANT+ -> Bluetooth mutta toimiiko sen jälkeen tehon mittus ? Onko tästä löytynyt ohjetta ?

-Julli

V800:n näytön alareunaan ilmestyi yllättäen värikäs läiskä. Se oli aluksi aivan pieni alue nurkassa ja on nyt viikon aikana kasvanut kooltaan melkein puolen näytön levyiseksi. Kuulin lenkillä, että jollakin muullakin oli ollut vastaava ongelma ja että kyseessä olisi veden joutuminen laitteen sisään. Laitoin Polarille huoltopyynnön, niin selviää voiko asialle tehdä jotakin.

Kaksi laitetta mennyt vaihtoon tuon takia. Kosteus pääsee sisälle, joko liimaus on pettänyt lasissa tai näppäimistön kautta. Lopulta tekee tiltin.

Käytätkö laitetta saunassa?

Minunkin kellolle kävi samoin reilun 3 vuoden käytön jälkeen. Ei mennyt takuu piikkiin. Huolto maksoi 60€ + postit 10€. Lasi ja ainakin noi metalliset kyljet on vaihdettu.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JulmaJulli Katso viesti
    Moro,

tOsaisiko joku kertoa onko mahdollista yhdistää Garminin Vector 2 S-teho polkimet Polarin V800:n. Iteslläni tuli ko. polkimet pyörän mukana ja muut kamat olisi Polaria. Katselin että on ainakin olemassa jonkinlaisia muuntimia jotka muuntaisi tuon Garminin ANT+ -> Bluetooth mutta toimiiko sen jälkeen tehon mittus ? Onko tästä löytynyt ohjetta ?

-Julli
    Tämä sykevyö vastaanottaa ANT+:aa ja lähettää eteenpäin bluetooth:lla. DC Rainmakerin sivuilta löytyy testi.
    https://www.merlincycles.com/4iiii-v...or-104087.html

Mutta myy Vectorit pois ja osta Assiomat tilalle niin elämä helpottuu.

Arvon uimarit. Miten nuo sykkeen ja matkan mittaukset onnistuvat? Tarjoaako mittari kuinka luotettavaa tietoa, hallissa ja avovedessä?

Itselle riittänyt Triathlon treeniin hallissa loistavasti. Ei tarvitse miettiä matkaa mitä on uinut kun vaan laittaa altaan mitan kohdilleen asetuksia. Toki saattaa sekoilla ja laskea liian nopean välin jos kesken altaan alkaa pysähtelemään. Uinti lajit tunnistaa rintauinnin ja vaparin osalta tosi hyvin. Järvessä mittaus (GPS) kadottaa signaalin heti kun käsi veden alla ja tästä johtuen rintauinnin matkassa saattaa olla heittoa paljonkin kun vedot veden alla, tilannetta voi parantaa nostelemalla käsivarsi ojoon välillä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
    V800:n näytön alareunaan ilmestyi yllättäen värikäs läiskä. Se oli aluksi aivan pieni alue nurkassa ja on nyt viikon aikana kasvanut kooltaan melkein puolen näytön levyiseksi. Kuulin lenkillä, että jollakin muullakin oli ollut vastaava ongelma ja että kyseessä olisi veden joutuminen laitteen sisään. Laitoin Polarille huoltopyynnön, niin selviää voiko asialle tehdä jotakin.
    Polarin huolto arvioi, että laitteeseen pitää vaihtaa uusi etukansi, koska lasi on vaurioitunut. Vaihdon suositushinta on noin 60 €. Pitää harkita kannattaako huolto tehdä, koska laitteen akku on jo käyttöikänsä ehtoopuolella reilun kahden vuoden jälkeen ja sen vaihto on niin kallista, ettei sitä kannata tehdä lainkaan.

Polarin huolto arvioi, että laitteeseen pitää vaihtaa uusi etukansi, koska lasi on vaurioitunut. Vaihdon suositushinta on noin 60 €. Pitää harkita kannattaako huolto tehdä, koska laitteen akku on jo käyttöikänsä ehtoopuolella reilun kahden vuoden jälkeen ja sen vaihto on niin kallista, ettei sitä kannata tehdä lainkaan.
    Kysy nyt ihmeessä suostuvatko vaihtamaan uuteen 130euron välillä niinkuin mulle tarjottiin. Mun kello oli korjauskelvoton.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ile72 Katso viesti
    Kysy nyt ihmeessä suostuvatko vaihtamaan uuteen 130euron välillä niinkuin mulle tarjottiin. Mun kello oli korjauskelvoton.
    Tällaista tarjousta en saanut. Polar ilmoitti, että akun vaihdon yhteydessä laitteeseen vaihdetaan uusi takakansi ja koko elektroniikka. Toimenpiteen suositushinta on 159 €. Eli akun vaihto + lasin korjaus on noin 220 €, mitä en pysty perustelemaan itselleni taloudellisesti, koska se on jotakuinkin uuden V800:n hinta. Käytännössä laite on kertakäyttökamaa, mikä ei tunnu hyvältä.

Akun vaihto tapahtuu näin, joten elektroniikkaa ei olisi pakko vaihtaa, jos vaihtoakkuja olisi saatavissa:
    https://www.ifixit.com/Guide/Polar+V...acement/107955

Tällaista tarjousta en saanut. Polar ilmoitti, että akun vaihdon yhteydessä laitteeseen vaihdetaan uusi takakansi ja koko elektroniikka. Toimenpiteen suositushinta on 159 €. Eli akun vaihto + lasin korjaus on noin 220 €, mitä en pysty perustelemaan itselleni taloudellisesti, koska se on jotakuinkin uuden V800:n hinta. Käytännössä laite on kertakäyttökamaa, mikä ei tunnu hyvältä.

Akun vaihto tapahtuu näin, joten elektroniikkaa ei olisi pakko vaihtaa, jos vaihtoakkuja olisi saatavissa:
    https://www.ifixit.com/Guide/Polar+V...acement/107955
    159 eurolla saat täysin uuden laitteen. Eli erikseen ei tarvi enää sen päälle maksaa lasin korjauksesta.

Tällaisen tarjouksen sain kysyessä. Mietin vielä tartunko siihen.

Mulla ilmestyi myös V800:an näytön alareunaan 'de-laminaatio'jälki n. 3 vuoden käytön jälkeen.
    Paikallinen huolto (Suokko, Tampereella) vahtoi lasin, 59 €. Vaikuttaa olevan ok nyt.
    Hihna menee vaihtoon varmaan vielä, ennenkuin Vantagessa on ominaisuudet hioutuneet 'ostokuntoon'.

Ja hinnoista havainto, paikallisessa Prismassa (Lielahti) oli V800:a myynnissä 229 € männä viikolla. Varastojaan tyhjentävät Vantagen tieltä?
    En katsonut oliko sykevyöllä, vai ilman.
    www.kaupinkanuunat.net

Toimiiko jollain uusimmalla (iOS 12.0) ohjelmistolla oleva iPhone ja V800 ilmoitukset? Itse päivitin puhelimen ja enää V800 ei ilmoita viesteistä yms. enkä ole saanut ko ilmoituksia takaisin yrityksistä huolimatta.

Juu, tulee ilmoitukset tuttuun tyyliin.
    Oletko käynnistänyt sen V800 uudestaan? Entä saatko lisättyä ja poistettua herätyksen, jonka olet laittanut Flown kautta?

Tyhmä minä! Enpä tajunnut käynnistää tuota V800:sta uusiksi. Piti oikein etsiä mistä tuota tapahtuu, kun en ollut koskaan laitetta sammuttanut.

Nyt toimii, kiitos neuvosta!

Perjantaina Stockan hulluilla päivillä tarjolla hintaan 229€.

Olin jo mielessäni Vantage-kaveri, mutta kun Verkkis poistaa v800:a alle 150 euron niin huomasin kantavani uutta v800:sta kotiin.

Pikkasen oli takkuista käyttöönotto. Piti poistaa Applen softat winukalta että FlowSync löysi mittarin. Sai päivitykset tehtyä ja kellon rekisteröityä Flowhin. Sen jälkeen bluetoothilla puhelimeen yhteydet toimi ok.

En ole vielä kokeillut katoaako flow sync yhteys jos asentaa Applen softat uudelleen.

Positiiviset yllätykset. Päivitti Bolar Beatilla ja A300:lla tehdyt treenit takautuvasti joten näkee harjoituskuormitukset myös vanhoista.

Olikos jollakulla kokemusta kuinka pitkiä ennalta suunniteltuja reittejä ja "suosikkeja" (joo riippuu tietty digitoinnin tarkkuudesta jne.) tuonne kelloon saa ladattua? En löytänyt mistään tietoa "paljonko" muistiin mahtuisi ja miten paljon muistitilaa vaaditaan ja käytetään noissa hommissa. Ja miten tilankäyttöä ylipäätään lasketaan.

Minulla on talletettu tällä hetkellä kelloon noin 400 km edestä gpx reittejä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Olikos jollakulla kokemusta kuinka pitkiä ennalta suunniteltuja reittejä ja "suosikkeja" (joo riippuu tietty digitoinnin tarkkuudesta jne.) tuonne kelloon saa ladattua? En löytänyt mistään tietoa "paljonko" muistiin mahtuisi ja miten paljon muistitilaa vaaditaan ja käytetään noissa hommissa. Ja miten tilankäyttöä ylipäätään lasketaan.
    20KPL suosikkeja voi ladata kerralla V800. https://support.polar.com/e_manuals/...-Favorites.htm
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Ahaa, kappalemäärä. Omituista sillä viehän vaikka 5 kpl 150 km träkkejä enemmän muistia kuin 20 kpl 10 km träkkejä.

Mutta eipä näköjään saa mobiili-Flowssa noita järjestyksiä muutettua.

Minulla ei enää toimi nappi ylös kuin kerran (?). Onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa? En ole koittanut bootata laitetta, mutta ei vaikuta mekaaniselta vialta, koska ensimmäisen painalluksen se yleensä ottaa. Joissakin näytöissä ylös ei pääse ollenkaan.

Onko jollain seonnut aktiivisuuden mittaus? Vaihdoin tasolle kolme ja nyt saan 100% helpommin kuin kakkostasolla. Olen ollut yhteydessä Polarin aspaan, mutta sieltä ei ole tullut mitäään toimivaa ohjetta. Ihmettelivät aktiivisuuden helppoa kerääntymistä. Tehdasasetukset palautettu, ei auttanut. Onko Flowssa ollut ongelmia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pulimonni Katso viesti
    Onko jollain seonnut aktiivisuuden mittaus? Vaihdoin tasolle kolme ja nyt saan 100% helpommin kuin kakkostasolla. Olen ollut yhteydessä Polarin aspaan, mutta sieltä ei ole tullut mitäään toimivaa ohjetta. Ihmettelivät aktiivisuuden helppoa kerääntymistä. Tehdasasetukset palautettu, ei auttanut. Onko Flowssa ollut ongelmia?
    Ethän oo laittanut mitään painotavoitetta Balance-välilehdelle (näkyy vain jos vaaka käytössä). Ei äkkiseltään tuu mieleen muuta erityistä mikä vaikuttaisi. Tai no sykezonerajat tietysti, mutta se nyt lienee selvää muutenkin

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Ei ole vaakaa ja sykealueet ok. Puoliso lataa ja synkkaa Looppia samalla läppärillä, tämä tuskin vaikuttaa. Painoa muutettu hieman. Sykealueita kokeilin eri maksimeilla, mutta muutin alkuperäisen maksimisykkeen takaisin. Flow poistettu ja asennettu uudestaan. Tehdasasetukset palautettu. Ei auta muuta kuin odotella Polarin seuraavaa vastausta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •