ElectrobikeVerkkokauppa
ShimanoBikeshopPartioaitta
Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 196

Aihe: Suuri, pysyvä yleisvitsithread, Vol. II

^Niin minäkin.

No, huh huh ...

Sähkövaihteellinen Cervelo tuhoutui. Siitä tuli servelo.

Laittaako joku huonommaksi?
    Kaar ittelles vaa

Nickname Guest

-L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Historiankirjat vaikenee Aadolf Hitlerin vanhempien järjestelmällisyydestä lapsiensa nimeämisessä. Tuskin missään on mainintaa hänen pikkuveljistään, Beedolf ja Ceedolf Hitleristä.

Nautatilan omistaja ammuttiin kuoliaaksi.

Ultimaattinen ammattitaidon osoitus. Patologi halkaisi kallonsa pyörälenkillä.

Näittekö miten Bolshunov hiihti mäen päälle?
    *keski-iän ylittänyt, putkiaivoinen plösö hiihiville*

- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

^aiheeseen liittyen:
    Roots, bloody roots

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pturunen Katso viesti
    ^aiheeseen liittyen:
    Tästä tykkäsin

Tämä juttu painottaa kielitaidon tärkeyttä:Karjalassa laukkuryssä tuli taloon,oli ilta ja hänelle luvattiin yösija,nukkumaan mennessä hänet ajan tavan mukaan laitettiin isännän ja emännän väliin ettei pääse varastamaan mitään.Yöllä emäntä töni isäntää hereille ja sanoi:miust tuntuu et minnuu naiaan.Isäntä kysyi mikset sie kiellä häntä?mihin emäntä vastasi miten sie kiellät kun et kieltä ossaa?Isäntä kysyi haenko naapurin Matin,hää haastaa venättä? mihin emäntä:elä huoli,miust tuntuu että hää lopettellee
    Toisena hirtehishuumoria Texasista:Kaupungin seppä oli oikeudessa syytettynä murhasta,hän oli palkannut asianajajankin mutta tuomittiin hirtettäväksi.Sitten alettiin miettimään kun oli kaupungin ainoa seppä ja hevosia i paljon kengitettäväksi ja päätettiin ettei voida hirttää.Oikeus kokoontui uudelleen ja istunto kesti kauan,lopulta tuomio julistettiin.hirtetään se asianajaja kun niitä oli kaupungissa monta
    retkupyöräilijä

Työhaastattelu...
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Vanhan ja uuden suojatiemerkin vertailu.

Tuossa muuten olisikin kehittämistä. Kannattaisi tuo pehmoinen ihmis-oletettu vaihtaa kuvaamaan suojatielle 50kmh vauhtia pauhaavaksi 150 kiloiseksi sähköpyöräilijäksi.

Semmosta ei kukaan halua tuulilasista läpi etupenkille .

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Työhaastattelu...
    Ei saakeli, tämä oli paha.
    XT-vaihtajia vuodesta -95.

Lasketaampa tasoa: Minkä niminen on strutsin äiti?

Mutsi.

Vessat

Taas mennään...
    “It never gets easier, you just go faster” – Greg LeMond
    -J.Kani

Pari juttua rapakon takaa lauantai-illan ratoksi: Mies ja vaimo olivat yhtaikaa suihkussa ja vaimo lähti ensin pois,ovikello soi ja hän otti pyyhkeen suojakseen ja meni avaamaan,siellä oli naapurin Bob joka sanoi: pudota pyyhe niin saat 800 dollaria.Nainen mietti vähän ja pudotti pyyhkeen,Bob katseli vähän aikaa ja antoi 800 dollaria.Mies oli sillävälin tullut suihkusta ja kysyi? Kuka siellä oli,vaimo vastasi naapurin Bob.Mies kysyi sanoiko hän mitään niistä 800 dollarista mitkä on minulle velkaa? Toinen miehestä kuka meni katsomaan Kanadan takamailla asuvaa isoisäänsä,isoisä laittoi ruokaa ja pojanpoika ihmetteli kun lautaset näyttivät likaisilta ja kysyi asiaa isoisältä,joka sanoi,kylmä vesi ei puhdista niitä paremmin.Myöhemmin syötiin taas ja pojanpoika katsli lautasia,niisä oli jäämiä edellisestä ateriasta,kysyi taas,isoisä vastasi taas että kylmä vesi ei puhdista niitä paremmin äläkä valita niistä enää.Kun pojanpoika oli lähdössä isoisä oli sisällä katsomassa jalkapalloa ja isoisän koira istui auton vieressä ja murisi eikä päästänyt poiaa autoon.Hän huusi isoisälle ettei koirasi päästä minua autoon,isoisä huusi koiralle: Kylmävesi,tänne!
    retkupyöräilijä

Kyllä se on ihan ajettava polku...

Sanotaan, että ukkomiehet saavat seksiä 24/7. Tuo päivä meni jo…

Kusipäisten pyöräilijöiden ryhmästä facessa.

pulmark Guest
    Kahvilassa kuultua: Huhutaan, että Porin Ässät on kiinnittänyt maalivahdikseen Krista Kiurun. Hän torjuu kaiken. Vetää pelitkin ilman maskia eikä haittaa vaikka maalilla olisi ruuhkaa.

eipä tule ihan helposti lähibaarissa vastaan jannua jonka kanssa sitten todeta että "mehän tehdään samaa duunia"
    Tästä kommentista tulikin vitsi mieleen. (Eikä liity mitenkään muuten lainattuun tekstiin, henkilöihin tai keskusteluun)

Mistä tietää, että baarissa on lentäjä? No, se kertoo sen sulle!

Kolme miestä saapui Taivaan portille. Pietari tarkastelee listojaan ja ilmoittaa tylysti: “Päivän kiintiö on yhtä vaille täynnä. Se, joka koki kovimman kohtalon, pääsee sisään.”

Ensimmäinen mies aloittaa: “Epäilin, että vaimoni pettää minua, ja niinpä lähdin tänään töistä normaalia aiemmin. Tulin kotiin ja huomasin vieraat kengät ja vaimo tuntui hermostuneelta. Katselin hieman ympärilleni ja sitten huomasin, että jumalauta, parvekkeella roikkuu mies.” “Aloin suutuksissani hakkaamaan sitä mulkkua sormille, mutta tämäpä oli joku bodari tai vastaava, eikä pudonnut. Mä en siitä lannistunut, vaan hain vasaran ja johan mies putosi – 20 kerrosta suoraan multakasaan! Ja jäi helv**** vieköön henkiin. Mä olin niin vihainen, että otin meidän arkkupakastimen ja viskasin sen sen äijän päälle. Mutta mun hiha jäi siihen pakastimeen kiinni ja mä tipahdin ite mukana ja kuolin.”
    Toisen miehen vuoro: “Joo, mä olin hankkinut aerobic-videon ja treenailin sen kanssa parvekkeellani. Siinä testasin sitten huvikseni volttia takaperin, mutta se meni vähän pitkäksi ja mä lensin kaiteen yli. Onneksi sain sitten kiinni alemman kerroksen parvekkeesta, mutta sitten sieltä tulee joku hullu ukko karjuen hakkaamaan mua sormille. Ei siinä vaiheessa ollut vielä mitään huolta, onhan mulla tota voimaa. Ukko lähti pois ja mä yritin nousta ylös vaan silloin tää tuleekin vasaran kanssa ja hakkaa mun sormet rusinoiksi! En mäkään mikään supermies ole ja putosin siitä sitten kahdenkymmenen kerroksen matkan suoraan alaspäin. Kävi kuitenkin hillitön tuuri ja osuin multakasaan. Luita hajosi, mutta hengissä pysyin. Vaan sitten ihan yhtäkkiä parvekkeelta tömähtää arkkupakastin suoraan päälle ja siihen mä sitten kuolin.”
    Kolmas mies kääntyy Pietarin puoleen: “Tää mun juttu on varsin pitkä, mutta kuvittele, että sä olet alasti arkkupakastimessa…”

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

pulmark Guest
    Ei yleisvitsi vaan yksi parhaista isänpäivään sopivista vitseistä:

Poika: Isä, onko minut adoptoitu ?

Isä: Kyllä, mutta ne palauttivat sinut.

Mitä yhteistä on konsultilla ja kaljakorilla?
    ?
    ?
    ?
    Molemmat kusettaa.

Mitä yhteistä on Butsan verilöylyllä ja Vesivehmaan jenkalla? Siinä meni vanhat sekä nuoret samanlailla...

Jokos tämä oli täällä:

Mun "vehje" oli Guinnesin ennätysten kirjassa

Sitten kirjastonhoitaja tuli ja käski ottaa sen pois

pulmark Guest
    Hauska puujalkavitsi tuo iloa ja valoa syksyn koleuteen.

Mistä tunnistaa venäläisen käärmetutkijan ?

Se on kyyryssä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •