Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: MT-Bike Joensuu

MT-Bike Joensuu

http://www.mtbike.fi/

Kellään kokemuksia kaupasta? Miten laaja valikoima? Joensuun paras pyöräkauppa?
    LIFE IS SIMPLE
    EAT, SLEEP, MTB

Olikos välillä konkurssissa? Aikoinaan ostin jotain Goldtechin HiFiä...

on kokemusta hyvä on, samoin ET-Sport ja pyöräkellari

Komppaan Hornetia. MT-Bikeltä olen ostanut useammankin pyörän ja ET-sportsilta yhden. Molemmilta varusteita ja osia sekä Joensuun Pyöräkellarista kulutusosia. Kaikissa asiallinen ja asiantunteva palvelu (tai no ET-sportsin Jukalla taisi olla vähän kiire sinkulan kasauksessa, mutta sainpahan harrastaa muutaman aluslevyn ja ruuvin verran).

tuohon konkkajuttuun ei kukaan paikallinen ole uskaltanut vastata ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 1999mizo Katso viesti
    Joensuun paras pyöräkauppa?
    Olin viime syksynä vaihtanut maasturiin ketjut, ja lenkille lähtiessä huomasin että liian myöhään => eikun uutta pakkaa ostamaan. MT-Biken oli reitin varrella, ja pakka löytyi kyllä, mutta ei työkaluja sen vaihtoon.
    => Jos on kaupungin paras pyöräkauppa, olen syvästi pahoillani kaikkien joensuulaisten pyöräilyihmisten puolesta.
    http://veloviewer.com/athlete/931321/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maantienässä Katso viesti
    tuohon konkkajuttuun ei kukaan paikallinen ole uskaltanut vastata ?
    Se johtunee siitä, että konkurssi taitaa olla viime vuostuhannelle kuuluvia tapahtumia ja kuka nyt niin vanhoja muistelee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti okahkonen Katso viesti
    Olin viime syksynä vaihtanut maasturiin ketjut, ja lenkille lähtiessä huomasin että liian myöhään => eikun uutta pakkaa ostamaan. MT-Biken oli reitin varrella, ja pakka löytyi kyllä, mutta ei työkaluja sen vaihtoon.
    => Jos on kaupungin paras pyöräkauppa, olen syvästi pahoillani kaikkien joensuulaisten pyöräilyihmisten puolesta.
    Tuo työkalujen puuttuminen sopis kyllä paremmin korttelin verran etelämpänä sijaitsevaan kaupaan, mutta voihan se olla, että Mt-Bikestäkin on ollut juuri kyseiset työkalut hukassa.

Minun kokemukset Mt-Bikestä on hiukan vaihtelevia. Pyöränkorjaukseen ja huoltoon on löytynyt kaikessa mahdollisessa apu, mutta muutaman vuoden ajan on saanut tyhjin käsin lähteä kaupasta, kun on jotain osia yrittänyt käydä ostamassa. On tainnut toiminta enemmän suuntautua pois harrastajista peruspyöräilijän suuntaan. Vielä 10 vuotta sitten löyty Mt-Bikestä ihan asiallinen joustokeula maastopyörään samaan hintaan, mitä niitä silloin sai Saksasta.

Ja tottahan se on, että jos pyöräilyharrastus on päässyt etenemään vähän pidemmälle, ei joensuulaiset pyöräkaupat oikein palvele harrastuksessa syntyviä tarpeita. Ainakaan näin maastopyöräilijän silmin katsottuna.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •