Asensin steampunk-henkisen lampun seinälle.
Asensin steampunk-henkisen lampun seinälle.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Karppia kattelin...
“It never gets easier, you just go faster” – Greg LeMond
-J.Kani
Vaatehuoneen inventaarion ja jätesäkillinen turhaa roskiin, liotin mateen maksan vedessä ja nyt keitän...jaha, 5min kulunut.
tempokisu.kuvat.fi
o O nahkiaiset maailmankartalle O o
Kuljettelin imuria ympäri huoneistoa.
Pidin tauon töistä ja harjasin etu- ja takakuistien portaat lumesta ja ilmoitin siitä täällä.
Sähköistin rouvan pyörän vaihteiston. Samalla kahdesta eturattaasta tuli yksi. Välitystäkin muokattiin mukavammaksi.
Lounaksen.
Inventaarion wc-kylpyhuoneessa ( katsoin tavarat läpi > tuli monta tyhjää hyllyä, sekä pintojen pesu ) aloin sitten piirtään joulukortteja
( ^ vai että lounaksen...)
tempokisu.kuvat.fi
Istutin 29-kiekot piikkisikoineen takas, liukasta on poluilla, ei riitä pelkkä etupään nasta.
Kävin puntilla.
Reilu tunti lumitöitä. Sopiva aamujumppa.
Selasin karttoja, silmään sattui "Vanhoinpiikoinhauta", Mielenkiintoista, pitää varmaan lähteä kävelemään joskus löytyykö painaumaa.
Vaalikoneen kyssärit täytin ja valitsin ehdokkaan sen myötä.
Ai sinnekö mä päädyn? Mä olen ilmaissut tahtoni että tuhkani sirotellaan Kokemäenjokeen lähellä Nakkilaa.
Joo mutta sain vasta nyt syötyä, kuhaa oli. Sitä ennen hankalahko kotimatkapyöräily ( Tampereen puoli) ja autolumitöitä. Mietiskelin ajaissani että niin sitä aika moni kehuu että "haluaa kokeilla rajojaan" - oikeesti ei muuten halua, sillä siellä rajalla on pelkoa ja uupumusta.
tempokisu.kuvat.fi
Kolasin pihan lumesta.
Kolasin lunta. Oli ihan "mukavasti" kertynyt. Sopiva pk-treeni heti Zwift session jälkeen.
Tunasin lisää geeäräksää graveliin. Nyt on oikea puoli jarrunesteitä vaille valmis. Seuraavaksi etujarru ja hissitolppa.
Kyyyyllä suokin olisi ihan ookoo vaihtoehto
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...y%22:100%7D%5D
^ Haukijärvi, Haukilahti, Särkilahti, Särkilampi....sori mutta ei kiitos. Just äiteen kanssa puhelimessa, ja tarkensin vielä mitä haluun ylleni/ kaulakoru viimeiselle matkalleni. Ja sitten siinä itkeskelin...sitä vaan näin iltasella tulee näitä asioita mieleen..
tempokisu.kuvat.fi
Aloin lataamaan auton navigaattorin karttapäivityksiä. Samalla tarkistin lähilounasmestan viikon ruokalistan tietääkseni onko tiedossa kokkailuja vai olisko jonain päivinä jotain syömäkelpoista tarjolla.
EDIT: latautuikin jo, 40 minuuttia vain meni. Ja lounasasiaan palatekseni tiistai, torstai ja perjantai ovat mahdollisia jos ei jaksa itse valmistaa.
Kiva, että löytyy syömäkelpoista
Kaalikeitto kiehuu, muutaman vaalean leivän paistoin.
Vein auton katsastukseen.
Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.
375
Spaceman
jaha, pitempää tekstiä pitäisi, no veroilmoituksen tein paperiversiona. Kyllä tämä tapa on minulle ehdottomasti parempi.
tempokisu.kuvat.fi
Hain tangokuninkaalta tilaamani piikkisiat ja runttasin ne alle, salaa martalta laitoin alakertaan keskelle olohuonetta rengaspajan. Yllätti muttei lyönyt, eikä sanonut hyvästi. Tilasin wxc siat koossa 2,3 mutta tuli 2,25, noh ei se niin muutaman millin päälle ole, paitsi lottovoitossa.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sentään joku paketti on löytänyt Suomeen, tullasin nahkeen t-paidan. Ompelin pienen maski-materiaalista tehdyn tyynysen täytön jälkeen umpeen. Sama kuva molemmissa tuotteissa.
tempokisu.kuvat.fi
Kävin testaamassa miten sika rimpuilee alla
Spaceman
Kirjanmerkit