Oli komea auringon nousu tänään.
![]()
Oli komea auringon nousu tänään.
![]()
Saattaapi momenttiavaimen räikkä valittaa noita muttereita avatessa.
Yllä olevasta kuvasta selviää kuvauspaikka.
Kuka tunnistaa/tunnustaa omakseen?![]()
Sm rallia tuli käytyä katsomassa pitkästä aikaa.
![]()
Kalajoki ralli.
![]()
Nyt kysymys mikä ei suoraan liity valokuvaamiseen, mutta kameroihin kuitenkin.
Vanhasta Nikonin filkkarungosta on takakannen muovipinta muuttunut ikävän tahmeaksi. Mitä sille voisi tehdä, miten sen voisi pinnoittaa tai jotenkin muuten hoitaa kuntoon?
Joku nestepinnote vai joku teippikalvo siihen päälle? Onko hyviä ideoita?
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Joskus fiksasin toimimattoman pelkästään rekvisiittana kameran taka ( ja etu ) puolen putsaamalla entiset liimajämät pois ja liimasin ohutta nahkaa konulla. Taisinpa vielä kiristellä sitä kuumailmapuhaltimella.
Kuvatkaa mutkia ja kurveja rantalomalla, kostea lähäri rehevästä pusikosta olisi hyvää viihdettä katsella kun uutiset tulvii rumuutta ja kevät tulee ja aurinko helottaa.
skeptinen realisti
Ihan parasta! Heti teki mieli lähteä laavulle!
skeptinen realisti
Kohta se on taas kesä. Tässä vieressä on muute laavu![]()
![]()
Minä kaivoin filkkarungon ja MV filmin esille, saas nähdä mitä siitä tulee.
Ovat kyllä ihan luonnon muovaamia henkilöitä. Kun näin nämä herrat niin luulin jotta siinä on Urkin kaksoisolento.
^ Hyvin huomattu.![]()
Täälläkin löytyy vielä lunta ja jäätä
![]()
Lisää luonnollista ITE taidetta Olostunturin kupeelta vuonna 2017-2018
Minä sulle pesän näytän!
![]()
^
Muuten ok. mutta tuon uutuuttaan hohtavan fillarin oisit voinut uittaa ennen kuvausta jossain kuralätäkössä![]()
Älä ny, kohtahan se täyttää neljä vuotta. Katos kun Nikon piirtää niin hohtavaa kuvaa.![]()
Katoin samaa että hohtavaa on. Ainakin kahdessa ekassa. Mutta kivan näköistä jälkeähän tuo 50mm pukkaa.
Mitä tykkäätte tuosta edullisesta Fomapanin jäljestä? Se maksaa n 5€ rulla.![]()
^
Kiitos, kyllä tykkään. Sopii oikein hyvin nykyajan "väriloiston" sekaan.
Itsellä jäänyt päälle joku kummallinen lumiotusten moodi. Mehtässä hiippallessa alkaa mielikuvitus laukata ja alkaa näkeemään (omasta mielestään) vaikka mitä ihmeolentoja ?
Jos tämä fobia ei hellitä niin kai sitä on pysyttävä kotona tahi hakeuduttava ammattiauttajan pakeille.
![]()
Kehitätkö itse itse filmin?
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Kirjanmerkit