Oikeestaan uuden säikeen aloitus kuuluisi Samoojalle mutta jos se nyt näinkin homma taas alkais!
Oikeestaan uuden säikeen aloitus kuuluisi Samoojalle mutta jos se nyt näinkin homma taas alkais!
I väntan på ännu dåligare tidet
Tässä olisi nyt mahdollisuus erottaa varsinainen keskusteluketju kuvienpostausketjusta. Kiinnostaako valokuvauksesta keskusteleminen riittävän montaa ihmistä?
Keskusteluahan se on kuvienpostauskin! Eli aivan samalla linjalla kuin ennenkin.
Ketjuhan olisi mahdollisuus jakaa vaikka tekniikkaan, kuviin ja itse keskusteluun mutta
aika nopeasti pienellä postausmäärällä katoaisivat syvälle Off-topikkiin.
Parempi pitää yhdessä säikeessä imho.
Krossikommuuni / Syöte MTB
Ylen vuoden sääkuvaäänestys http://yle.fi/uutiset/lamminta_ja_hy...aakuva/7079102
Kiitos Mika. Vaihdoin vasitella vain muutaman kirjaimen otsikkoon. Aika hyvin Viikatteen originaaliteeman puitteissa on tarinaa valokuvasta ja muustakin piisannut. Sehän on vain hyvä asia. Ja ihan hyvänä pidän että asia joskus rönsyilee muuallekin, säikeen valokuvia lähettävistä jäsenistä kun muodostuu tai on tullutkin kaveriporukka niin silloin rönsyjä ei voi minusta välttää.
Smon aloituskuvan luulen nähneeni ennenkin ja yhtä sanaton sen suhteen olen edelleenkin!
Wanhat jorinat löytyy vielä hetken tuolta, jos niinkus haluaa ajankuluksi pläjäyksiä käydä muistelemassa?
Kamerakeskustelua? Meikän tiedot esim. kameratekniikkaan tai valokuvaukseen yleensä on suurinpiirtein nolla, mä vaan painan nappuloita ja hämmästyn joka kerta. Mutta kivaa tää harrastaminen on, saa vastapainoa työlle ja arjen pyörittämiselle. Soittaahan jotkut nahkafagottiakin, kai mä saan kontata jonkun muurahaisen perässä??Hä??
Kiva on kyllä lukea viisaampien jutustelua kameroiden ja kuvaamisen sielunelämästä, samalla voi itse oppia jotain jännää. Oon samaa mieltä, porukka on niin pieni ja kuvat mahtuu muun jutustelun sekaan mainiosti.
Täällä on käyty mukavasti keskustelua kuvista, tilaa on löytynyt jokaiselle mielipiteelle menemättä kuitenkaan kenenkään iholle mikä on hieno asia. Kuviaaaaahhhhhrrrrggggghhhhh
Retkeilijä.
-Usot sie jot myö uitiin?
Jäinen keli
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Jäistä on täälläkin. Ja vettä sataa.
Jääkuikka
Kiitos Arkti B!
skeptinen realisti
Osin säikeen aloitus menee aivan mystiselle puolelle. Samooja rakentaa triptyykkiä, bemari ilman kiekkoja taustalla toinen jossa on, sitten mennään sujuvasti egyptologiaan ja hyväksi lopuksi lelumaailmaan, legolandia tulee mieleen.
Tästä kavalkaadista jos synteesin pystyy vetämään niin hyvä.
Tapiiri sentään pysyy yhdessä valokuvassa, hellu pantu asentoon ja salama hoitaa loput. Minä moiti enkä kehu...
"Hallitsijan vaimo on tylsä" oli tuon kuvaakasan ajatus. Että jotain hyvää Sarasvuosta, niin hänen parhaita siteerausta: älä tee mitään yksin, kun haluat menestyä.
skeptinen realisti
Niin ohi kiitävää...
I don't want to break these chains
Vaistoluin koti-ikävää Vespan tekstistä ..olumppiakuvauksesta
http://gizmodo.com/the-inside-story-...e-s-1521746623
Pellervot, pellavakalloiset perpulan palikat! Olympia kuviassa ei ole mitään mitä ei voisi kuvata vaikka Porvoon rallikansan takapajuisissa tiloissa!
Samaa peruskauraa kuvakulmista ja muusta turhasta.
skeptinen realisti
Henri Luoman timelaps-osaamista:
Vai onko niin, että kun olet nähnyt yhden, olet nähnyt ne kaikki? Vähän niinku kotiteollisuuden biisit....ai mikä rotsi, mikä ovi....menen menen
Raaka-ainetta työntyy harva se päivä lisää maan kamaralle, kokeilin sihtailla taas lähempää. Pientä hitua on vain tuo hiutale, tulis sellasia rätin kokoisia niin avot.
Raakaa-ainetta
klikkaus
*Ketjut ovat sotkemista varten*
JTK, space! pidän suuresti.
Minäpä teitä heebot diggailen ja teidän intoa seuraillen viritin Fujiin sellaisen vanhan saksalaisen (L-valmisteen) 150mm. Jännän näköinen vekotinhan tuosta tuli. Hiutaleita odotellessa. Ajatus olisi päästä kuvaamaan sitä hiutaleen putkistoa vähän sisältäpäin... Tuskin onnistuu, niinku mikään ikinä onnistu.
skeptinen realisti
Tapiirin lumisateessa pönöttäjässä jotain outoa voimaa. Salaperäinen.
Samoojan keskimmäinen viehättää. Kuva näyttää kulmikkaalta, ei suorakaiteelta, oikea yläkulma työntyy ylöspäin.
Kolmen tien tienooo
I don't want to break these chains
Tänä vuonna on menossa projekti365-blogi, joten tulee postattua enemmänkin sinne. Laitetaan kuitenkin välilä ruutu myös tänne.
Mondrian girls
10k-kerhon jäsen
Eipä ole tänä talvena paljon tuon enempää lunta näkynyt..
Pinnat ovat hienoja jos niitä osaa kuvata, tuossa ylempänä Samooja ja Fiber näyttää mallia. Erityisen hieno tämä Fiberin otos.
Hartzalla kiva talvikuva, kohina tekee kuvaan mystiikkaa. Missä kaukana Juminyn kamera on lyijytöntä ostamassa?
Kuollaan onnellisina.
JiiPee muokkasi tätä : 21.02.2014 at 21.42 Syy: är unehtu
Fiber: Wow!
Juminyn kuva hauskasti vinksallaan, juuri oikealla tavalla minun silmääni.
127.
skeptinen realisti
Kirjanmerkit