Sivu 135 / 135 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3585125133134135
Näyttää tulokset 4.021 - 4.043 / 4043

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Salapoliisityöllä löysin eilen löytämäni lompakon omistajan. Hieno juttu, asianomainen noutaa tavaran tänään.

Mukava lenkki mukavassa kelissä yövuoron jälkeen, vaikka väsynyt olo onkin hiukan ja siitäkin huolimatta, että oli vääränlainen pipo kypärän alla

Sunnuntainen Osso Bucco kirvoitti hyvän mielen sekä ruokailijoille että tekijälle. Tästä on hyvä laskeutua lihattomaan kuukauteen ennen joulua.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Kunpa vain pitäisi paikkansa tämä "uutinen" eli tutkimustulos:

Pessimistit ovat suuremmassa vaarassa sairastua ja kuolla sepelvaltimotautiin kuin ne, joille elämä ei näyttäydy yhtä ankeana.

Jaha, seuraavalla aukeamalla on 10 keinoa stressin lieventämiseen, voisiko niitä soveltaa käänteisenä:

1. Sovi treffit - no en tasan sovi, ja siis kenen kanssa?
    2. Käy kävelyllä - en käy kun ei pysty.
    3. Valitse omena ( keksien ja suklaan sijaan ja päläpälä) - en valitse, ostin just kennollisen kanamunia Nakkilasta ja nyt on menossa "munakuuri"
    4. Hoida kasveja - kasvit kuolee mun "hoidossani"
    5. Vaali rakkautta, helli rakastasi suukottele - yök, eikä ole tämmöistä "rakastani"
    6. Kirjoita päiväkirjaa - kokeiltu, ei toimi
    7. Anna olla - no vähän pakko antaa olla kun asialle ei itse voi mitään
    8. Leivo - en leivo, tulee kalliiksi kun kaikki raaka-aineet pitäisi ostaa, mulla ei ole jemmassa
    9. Järjestä kalenterisi - siinä paljon ole järjestämistä kun siellä on vain muutama tiedossa oleva työpäivä
    10.Sytytä kynttilä - no en sytytä, senverta paljo tavaraa joka paikassa että ei kiitos.

Että hyvinhän tämä sujuu
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

!!! Jumalan Kiitos päästiin yhteisymmärrykseen ja postin yms. lakot loppuu. Jännitin tässä puolen tuntia syke ihan tapissaan.

Että mitens se Vesa nyt suu pannaan kun kustikin alkoi taas polkea ja tempokisukin ( ja moni muukin tietysti..) saa pakettinsa.

Mutta siis niin mielettömän hieno juttu että tästä pitäisi tulla kansallinen liputuspäivä.
    tempokisu.kuvat.fi

^Ööö, miten pitäisi panna suu? Ei mitään vaikutusta suuni asentoon, ei ole lakko vaikuttanut elämääni millään lailla. Toivottavasti postilaiset (duunarit) sai kunnon sopparin nyt sentään eikä mitään armopaloja vain.

Ontopic: Kotieläimet, taas kerran, päivästä toiseen. Keräilin äsken aamulla lipastosta kyykkien tavaroitani niin kuuluu parin sentin päästä korvasta kova krääkäsy ja kun käännyn kattoo niin harmaapapukaija roikkuu häkissään pää alaspäin ja nokka mun korvaa vasten melkein tuli siinä kertomaan huomenet isot silmät tapittaen siinä innoissaan. Hienoja otuksia ovat piruvie nuokin! Kälättävät menemään siellä innoissaan ja vaikka mitään ymmärrettävää ei vielä suusta ulos tulekaan mutta puheripuli on kova!

^ eh, no jos sä sitten olet semmoinen kahden ilmeen mies mutta mä en unohda ikinä kun naureskelit mun pakettimurheilleni. Nyt on mun vuoro olla iloinen.
    Pitääkin käydä laittamassa rahaa pankkiin, tällä hetkellä pussissa on enempi rahaa kuin mun tililläni. Tosin kohta tulee pieni palkka ja iso veronpalautus tililleni.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ eh, no jos sä sitten olet semmoinen kahden ilmeen mies mutta mä en unohda ikinä kun naureskelit mun pakettimurheilleni.
    Eihän tämä elämää suurempi asia ole enkä jaksa edes toivoa että edes tämän kerran uskoisit kun sinulle jotain sanotaan, mutta:

VesaP ei naureskellut sen enempää sinun pakettimurheillesi kuin sinullekaan. Jos muuta luulet, se on ihan omasta päästäsi lähtöisin.

VesaP ainoastaan kommentoi sitä kun pidit katastrofina sitä ettet voi tai ettei kannata tilata mitään pitkään aikaan koska postilakko uhkasi jatkua ja jatkua. VesaP huomautti siihen aivan asiallisesti että tilata voi ja paketitkin saapuvat postilakosta huolimatta kunhan valitsee oikean toimitustavan.

PS Minä olisin kommentoinut lisäksi että jos se että on muutama viikko tai parikin kuukautta tultava toimeen ilman maailmalta tilattuja tavaroita on katastrofi, niin silloin voisi tehdä hyvää vaikkapa pitää puolen vuoden jakso jolloin ei tilaisi mitään. Mutta en minä silloinkaan olisi sinulle naureskellut tai ollut muutenkaan ilkeä.

^ kuka sanoo että mä luin tuon. Älä puutu toisten asioihin, keskity omaasi vaan.
    tempokisu.kuvat.fi

Hyötysiirtymä sateessa. Fillari kulki kevyesti ja kovempaa kun polki kovempaa .. pitäsköhän mennä hoitoon

Tempokisun vastaus.

Nyt voi hyvällä mielellä jäädä talvitauolle...

..jäsen Firefanzille siellä jossain, tästä mä loukkaannuin ja aistiihan sen millä mielellä se on kirjoitettu. Ensin siis harmittelin postin katastrofista lakkoa, tähän Vesa vastas naureskellen:

^Paskat oo katastrofi. Kuhan muistaa mitä laskuja on tulossa niin maksaa ne ajallaan ilman paperista laskua. Ja tilaa romut käyttäen DHL Expressiä vaikka tai UPSin vastaavaa expressiä. Vi*un siistii! Kannatan siis tukilakkojakin!!! Kuhan noi DHL Expressit kulkee ja kusti ei polje.

Vesan flunssaharmitusta odotellessa...niin ja Firelle kans, ai sori sehän onkin Firle..
    tempokisu.kuvat.fi

tulee se minunkin vuoroni ajallaan, hymyillä. Ah kun kuuli että siellä rappukäytävässä tepastelee niin olin jo vähän kun valmius-asemissa ja kun sattuikin olemaan isompaa kirjettä mukana niin samalla kyllä kerroin miten kivalta tuntuu kun - postia tulee! teette arvokasta työtä kiitos.
    Sieltä tuli siis myös niitä pikkupaketteja.
    Taidan tuossa lähempäjä joulua laittaa joulukortin postinkantajalle/kantajille.
    Ja näköjään huomena saakin käydä asiamiespostissa hakemassa kirjattuna kirjeinä lähetettyjä jipii.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ..Vesan flunssaharmitusta odotellessa.
    Käykö silmätulehdusharmitus? Vttu, joku patti tuli silmäluomeen ja ny silmä about muurautunut kiinni ku ni turvoksissa. No, ei haitannu punttireeniä äsken...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Käykö silmätulehdusharmitus? Vttu, joku patti tuli silmäluomeen ja ny silmä about muurautunut kiinni ku ni turvoksissa. No, ei haitannu punttireeniä äsken...
    On muuten suht vittumainen vaiva. Joskus ollut molemmissa silmissä yht'aikaa. Raybanit oli silloin kuuminta hottia. Siunausta silmiin.

Maastopyörälenkki hienossa pikkupakkasessa ja auringonpaisteessa. Jo toisena päivänä peräkkäin!
    If you are not riding solo, you're cheating.

Zen ja talvipyöräilyn taito.

Jakso GoTia ja heti perään Skyrimin pelaus paskan duunipäivän jälkeen.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Kaksi asiaa oikein tulee mieleen. Eilinen lenkki mukavassa talvisäässä. Ja juuri äsken VesaP:n muistelo kaatumisestaan rullilla (sori, kivusta ja särystä, mutta juttu oli hauska).
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Sauli oli myöntänyt mulle kunniamerkin.

^Tästä on kuultava lisää!
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Johan oli erikoinen liejukuoppa, mutta polle saatiin kuitenkin sieltä ylös yhtenä kappaleena

https://www.iltalehti.fi/iltvluontoj...a-0dfb2f1e5017
    ride to the hills - ride for your lives

Tuli äsken s.postiin rahanpalautuslomake, ekassa kävi kävi kai jotain kun ei rahoja tullut takaisin. Laitoin Klarnalle s.postia pari viikkoa sitten reklamoiden asiasta ja aattelin joutuuko hemmetti soittelee ja selvittelee vielä. Ei onneksi vahva toive että nyt rahat tulee.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •