Kehä l:n kelvi oli harjattu puhtaaksi (melkein) lehdistä.
Kehä l:n kelvi oli harjattu puhtaaksi (melkein) lehdistä.
Telkkarissa joku vuosi takaperin joku unimestari kertoi aikuisen miehen hikoilevan noin puoli litraa yön aikana. Esitti sitten simppelin laskelman siitä kuinka monta litraa vuodessa sekä menee hikeä patjaan...ja tämä sitten kerrottuna vaikka kymmenellä vuodella. Tuli ajatus vaihtaa 15-vuotias patja heti pikimmiten...
Vastaus kysymykseen siis on: se paikka on sängyssä, tarkemmin sanottuna patjassa.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Kevyet jalat kävelylenkillä
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Aamupäivän voimistelua, urheilua & mekaniikan ihmettelyä nähdessä-sessio.
Ripi-rapi rinkulat katiskaan alle. Ei ikäviä yllätyksiä havaittu. Tietty nyt on levyn
ja kilven välissä joku tappajasepelin lähisukulainen. Taitaa olla vi"#uilusepeli,
sama persimö takertuu myös jalkineisiin ikävästi.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Korjasin ryssimäni tabletin latausportin! Onhan tää vanha vehje tautisen hidas. Sain kuopukselta ynnä Televirmi/Kitee apua, tosin Televirmin uudet aparaatit jotain maksoikin. Ny mulla on kolme toimivaa vehjettä ynnä kaksi yhteyttä mutta vaan yksi käyttäjä. Hmm, voisin alkaa oikein urakalla soopaa suoltamaan. Bannattu LJL minut lakimiehenä puliukoksi tuomitsi, pitäskö alakaa?
I väntan på ännu dåligare tidet
Viikko kokeiltu ja toimii: astianpesukone ei tarvitse pesuainetta - eroa ei kyllä huomaa.
Löysin hukkaamani Lupine Pikon kaukosäätimen, en kyllä sieltäpäinkään missä luulin sen olevan.
Naurattaa tää foorumi olen sivulla 177 joka on oikeasti viimeinen, mutta foorumin mielestä on vielä sivut 178 ja 179 olemassa.
![]()
^tommi2 on joskus kirjoittanut tänne kuutisenkymmentä viestiä. Olisivat jättäneet tyypin poistamatta niin homma toimisi.
EDIT (mob): itse asiaan, Kaarle XII:n kuolema selvitetty. Sittenkin vihollinen.
Ahaa, siis tommi2:n viestit ovat täällä vaikka eivät olekkaan.
^niitä ei-kirjoitettuja postauksia?
Minä ymmärsin näin: tommi2 on kirjoittanut paljon viestejä topicciin ja sitten mode on poistanut ne. Foorumi luulee kuitenkin viestein olevan siellä ja laskee topicin sivut sen mukaan.
^Juurikin noin, tietokanta varmaan jonkun ajon jälkeen taas tietää missä mennään. Molempiin aiheisiin liittyen tämä hymähdytti
![]()
Jälkeläisten vierailu yleensä on mukavaa.
Läskiliskon panimokaupalla on tarjolla kahta uutuutta, pitääpä poiketa hakemassa kun sopivasti konttorilla olen.
Uudet silmälasit kun pakon edessä jouduin hakemaan. Vanhoilla kynsitty asfalttia jopa viikon sairaalareissun edestä ynnä muuta. Vanha viidakon viisaus taas toteutui mitä tulee laseihin tottumiseen. Ei niihin mitkä uusissa on oikein ja kohdillaan tarvii tottua...
Leivinuunissa myhivän burgundinpadan leuto tuoksahdus asumuksessa.
^ Talvi on pataruokien ja tummien oluiden aikaa. Laatikkomalliset ml. kiusaukset kuuluvat myös ajankohtaan.
Pitkästä aikaa painoindeksi tasan 25 eli normipainoja ihan helpolla lähtee turhat pois. Jätin vaan tuc malliset suolakeksit jne pois ja hiven lisäsin liikuntaa.
Ei tarvii omalta pihalta tehdä lumitöitä tänä talvena. Emäntä aina sanoo, että ihan turhaa hommaa, sitten on vaan liukasta jne.
Parikymmentä astetta lämmintä ja terassilla olutta merinäköalalla. Asiat voisivat olla paskemmin.
Kuumeen laskemine
Öylönnä Ouran tuelta tullut ilmoitus, että diagnostiikan mukaan mun sormuksessa on vikaa ja toimittavat tilalle uuden. Piti varausta reilun 2 vrk.
Miten tuon sketsin muistinkin nähneeni Benny Hill tai Kenny Everett showssa.Scorchio
^ Sekö sai sinut hyvälle tuulelle ettet muistanut että sehän oli The Fast Show'n sketsi? (Meillä Ruuvit löysällä, jouduin lunttaamaan Wikipediasta.)
The Fast Show on kyllä yllättävän tasalaatuista tavaraa koko tuotannon ajalta.
Nopeiden sketsien taustalla oli myös pidemmälle menevät tarinat ja tietysti hyvät näyttelijät viimeistelivät kokonaisuuden. Which was nice.
^Se on sääli, ettei tuontyylistä huumoria juurikaan enää tehdä. Nopeasyklistä, usein kieleen perustuvaa huumoria.
^ Toinen mainio setti oli Big Train. Not the nine O'clock News myös.
Kirjanmerkit