Kuulostaa liivijengiltä, joten nyt on varmaan poliisien kieltolistalla.
Yöhöpisijää ei helposti erota tavallisista kuolevaisista. Ellei sitten noin muuten ole tuttu.
PBonk muuten tais lähettää terveisiä, vai sanoikohan se jotain muuta. Ei se varmaan lähettäny. Muistan väärin.
Ja perkele, kiva kuulla Samoojastakin piiiiitkästä aikaa.
Lähetin. Lähetän. On buffi, ajopaita ja varmaan joku t-paita. Pitäisi varmaan masinoida jokin höpisijöiden kokoontuminen.
A Gentleman will walk but never run
Vaihteeksi yössä. Piti tulla kokeilemaan, että vieläkö tunnukset toimii. Miitti olisi kova ??
Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.
Laitetaas vielä tilannepäivitys. Opiskelin ohimennen eräoppaaksi, ei ole tarkoitus vaihtaa alaa, tämä oli tällainen itsensä kehittäminen. Kovasti näyttää, että kesät menee meloessa, toki pyöräilyä unohtamatta ??
Ig:stä löytyy linnuntietä
Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.
Hei Juha, muistan paidat. En kyllä tiedä mihin omani hävisi. b ponkin lontoosta tuoma ajotakki toki löytyy.
skeptinen realisti
Minä olen harrastanut paljasjalkakävelyä, sen verran pitkälle mennyt että metsissä ja joskus asfaltillakin hölkkään käpälämäkeä koirain kanssa. Vaimo on kehoittanut harjoittaa yhteyksiä tuttuhin mutten arkana ja kielitaidottomana oikein kehtaa tavata ketään.
Suuremoista ja positiivista arvostelua Kemppikselle!
skeptinen realisti
Vaimosi ei ole kovin väärässä, kerro terkkui!
- EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
- EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
- Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta
Kiinnostaa
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Valitettavasti muinaista ravintola Gastonea ei enää ole. On keksittävä muuta.
A Gentleman will walk but never run
Helsingin ravintolat ollu viime aikoina vähällä käytöllä, eikä niistä juuri tietoa. Viimeks taisin käydä roballa jossain lappi-henkisessä raflassa, mutta kotona saa paremmin valmistettua poroa, niin se ei oikein iske.
Laittakee ehotuksia
Jos päätätte lähteä luontoon, niin saattaisin ehkä jopa laskeutua vuorilta ja olla hetken kuin kuka tahansa ystävällinen erämies, eikä nyt haeta mitään syvä joki tunnelmia vaikka vähän villiksi olen äitynyt kuin haulilla maustettu karhu.
Ehdotan vaikka en osallistu, että ulos tulille kokkailemaan ja kahvittelemaan. Ei sisäily innosta eikä ravintolat, kun voi syödä paremmin ja hauskemmin ulkona siis oikeasti ulkona tuulessa ja tuiskeessa jopa nauttien yhdessä tekemisestä ja epäonnistumisen jälkehe ajella tynniharjun grillille tai Pikkalan abc:lle. Ei täyskasvuinen luuseri jaksa istua paikoillaan ja jutella sivistyneesti, että pukeutumisen etikettikin ressais isosti. Jotain vielä, hyvää viikonloppua kaikille paitsi niille joiden mielestä maa on litteä ja kuussa on käyty.
skeptinen realisti
Itse olen viimeksi päässyt parhaiten erätunnelmaan kun olen Ylen Areenalta katsonut Peltsin ohjelmia. On siinä nälkäkin tullut.
Sent from my iPad using Tapatalk
- EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
- EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
- Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta
Tuo on totta! Jo Muinaisen Rooman aikana tiedettiin että maailma on litteä ja pyöreyttä löytyy vasta Oortin kiekosta tarkoitan pilvestä.
Mutta on olemassa myös ei niin vakavasti otettava uskottava väite, että olisimme heijaste menneisyydestä ja tämän heijasteen idea on simuloida menneitä tapahtumia, ehkäpä maailmankaikkeus on tallennettu VHS-kasettille tai oletanettä aluksi tallenne on ollut c-kasetilla koska kyseessä oli vain oli vain sana ja värit ja hahmot on lisätty myöhemmin.
Museossa kun katsoo alkuihmistä niin on se kyllä aika kaukana nykyihmisestä.
Itse epäilen uskovani että olemme piirtoheittimen kalvolla, kalvolla jonka tylsyyttä ei voi sanoin kuvata.
Jotkut ovat olleet myös sitä mieltä, että on hönttiä ajaa kuuhun ja ottaa kourallinen hiekkaa muistoksi ja toistaa se 12 kertaa. Järkevämpää olis ollut kouluttaa astronautit kävelemään käsillä tai lavastamaan että luolamiehet asuivat kuussa. Siinä olisi etiäsillä ihmettelemistä että kuinka nuo orvasliemessä kypsyneet olmin jälkeläiset matkustit maahan.
skeptinen realisti
Kirjanmerkit