Giant
Sivu 12 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 10 11 12
Näyttää tulokset 331 - 351 / 351

Aihe: Yöhöpinät XXVII - Down Under General Error

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tämä on siis suljettu topsu? Vai pitääkö osallistua jossain tietyssä aikaikkunassa? Tai muu sisäpiiri?
    Meillä yöhöpisijöillä oli joskus oma foorumi toisaalla joka on aikoja sitten lakannut olemasta. Oli myös yhteisiä tapaamisia ja fillarilenkkejä sekä buffeja ja muuta tavaraa omalla logolla. Ei nyt varsinaisesta sisäpiiristä voi puhua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samooja Katso viesti
    Mulla on muuten yksi käyttämätön siis täysin alkuperäinen yöhöpinät buffi. On vielä pahveissa. Yöhöpisijöistä sen verta että mie olin toista generaatiota.
    Itselläni myös ja luulen että taitaa löytyä yöhöpinätarroja myös. Sitä punaista lyhythihaista ajopaitaa ei enää ole, taisi olla Cannondalen paita...muistaakseni. MTB-Lohja24:ssa tuli pidettyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    * Ei nyt varsinaisesta sisäpiiristä voi puhua.
    Älä nyt .. Vapaamuurareihin verrattava porukka jonka toiminnasta ei edes moderaattoreiden nykysukupolvella ole mitään käsitystä. Edistyksellinen demokratia ja utopia. Melkeinpä oma valtio.

Kuulostaa liivijengiltä, joten nyt on varmaan poliisien kieltolistalla.

Yöhöpisijää ei helposti erota tavallisista kuolevaisista. Ellei sitten noin muuten ole tuttu.
    PBonk muuten tais lähettää terveisiä, vai sanoikohan se jotain muuta. Ei se varmaan lähettäny. Muistan väärin.
    Ja perkele, kiva kuulla Samoojastakin piiiiitkästä aikaa.

Lähetin. Lähetän. On buffi, ajopaita ja varmaan joku t-paita. Pitäisi varmaan masinoida jokin höpisijöiden kokoontuminen.
    A Gentleman will walk but never run

Vaihteeksi yössä. Piti tulla kokeilemaan, että vieläkö tunnukset toimii. Miitti olisi kova ??
    Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.

Laitetaas vielä tilannepäivitys. Opiskelin ohimennen eräoppaaksi, ei ole tarkoitus vaihtaa alaa, tämä oli tällainen itsensä kehittäminen. Kovasti näyttää, että kesät menee meloessa, toki pyöräilyä unohtamatta ??

Ig:stä löytyy linnuntietä
    Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.

Hei Juha, muistan paidat. En kyllä tiedä mihin omani hävisi. b ponkin lontoosta tuoma ajotakki toki löytyy.
    skeptinen realisti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Situm Katso viesti
    Yöhöpisijää ei helposti erota tavallisista kuolevaisista. Ellei sitten noin muuten ole tuttu.
    PBonk muuten tais lähettää terveisiä, vai sanoikohan se jotain muuta. Ei se varmaan lähettäny. Muistan väärin.
    Ja perkele, kiva kuulla Samoojastakin piiiiitkästä aikaa.
    Kiitos Herra Situm. Jokin kumma lämpö tulvahti jääsydämessä!

Minä olen koittanut vaikuttaa enempi Savossa, hoidellut metsiä ja soudellut saimaalla. Tosin sähkömoottori tuli hankittua Minttuun (uskollinen retkisoutuvene) ja voi että vesillä on mukavaa.
    skeptinen realisti

Minä olen harrastanut paljasjalkakävelyä, sen verran pitkälle mennyt että metsissä ja joskus asfaltillakin hölkkään käpälämäkeä koirain kanssa. Vaimo on kehoittanut harjoittaa yhteyksiä tuttuhin mutten arkana ja kielitaidottomana oikein kehtaa tavata ketään.

Suuremoista ja positiivista arvostelua Kemppikselle!
    skeptinen realisti

Vaimosi ei ole kovin väärässä, kerro terkkui!

Asian osaisille

• EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemppis Katso viesti
    Vaihteeksi yössä. Piti tulla kokeilemaan, että vieläkö tunnukset toimii. Miitti olisi kova ??
    Jos olisi miitti: mitä, missä ja milloin?

Kiinnostaa
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Valitettavasti muinaista ravintola Gastonea ei enää ole. On keksittävä muuta.

Helsingin ravintolat ollu viime aikoina vähällä käytöllä, eikä niistä juuri tietoa. Viimeks taisin käydä roballa jossain lappi-henkisessä raflassa, mutta kotona saa paremmin valmistettua poroa, niin se ei oikein iske.
    Laittakee ehotuksia

Jos päätätte lähteä luontoon, niin saattaisin ehkä jopa laskeutua vuorilta ja olla hetken kuin kuka tahansa ystävällinen erämies, eikä nyt haeta mitään syvä joki tunnelmia vaikka vähän villiksi olen äitynyt kuin haulilla maustettu karhu.

Ehdotan vaikka en osallistu, että ulos tulille kokkailemaan ja kahvittelemaan. Ei sisäily innosta eikä ravintolat, kun voi syödä paremmin ja hauskemmin ulkona siis oikeasti ulkona tuulessa ja tuiskeessa jopa nauttien yhdessä tekemisestä ja epäonnistumisen jälkehe ajella tynniharjun grillille tai Pikkalan abc:lle. Ei täyskasvuinen luuseri jaksa istua paikoillaan ja jutella sivistyneesti, että pukeutumisen etikettikin ressais isosti. Jotain vielä, hyvää viikonloppua kaikille paitsi niille joiden mielestä maa on litteä ja kuussa on käyty.
    skeptinen realisti

Itse olen viimeksi päässyt parhaiten erätunnelmaan kun olen Ylen Areenalta katsonut Peltsin ohjelmia. On siinä nälkäkin tullut.

Sent from my iPad using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samooja Katso viesti
    Jotain vielä, hyvää viikonloppua kaikille paitsi niille joiden mielestä maa on litteä ja kuussa on käyty.
    Eikös kuussa käyty jo ennen sen erkaantumista maasta? Kolarista toipuva maa vasta pyöristyi, ennen vanhaan se oli litteä todistaa menneisyyden tiede ja tiedettähän me uskomme kuin sokea kana jyvään.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Eikös kuussa käyty jo ennen sen erkaantumista maasta? Kolarista toipuva maa vasta pyöristyi, ennen vanhaan se oli litteä todistaa menneisyyden tiede ja tiedettähän me uskomme kuin sokea kana jyvään.
    Tuo on totta! Jo Muinaisen Rooman aikana tiedettiin että maailma on litteä ja pyöreyttä löytyy vasta Oortin kiekosta tarkoitan pilvestä.

Mutta on olemassa myös ei niin vakavasti otettava uskottava väite, että olisimme heijaste menneisyydestä ja tämän heijasteen idea on simuloida menneitä tapahtumia, ehkäpä maailmankaikkeus on tallennettu VHS-kasettille tai oletanettä aluksi tallenne on ollut c-kasetilla koska kyseessä oli vain oli vain sana ja värit ja hahmot on lisätty myöhemmin.

Museossa kun katsoo alkuihmistä niin on se kyllä aika kaukana nykyihmisestä.

Itse epäilen uskovani että olemme piirtoheittimen kalvolla, kalvolla jonka tylsyyttä ei voi sanoin kuvata.

Jotkut ovat olleet myös sitä mieltä, että on hönttiä ajaa kuuhun ja ottaa kourallinen hiekkaa muistoksi ja toistaa se 12 kertaa. Järkevämpää olis ollut kouluttaa astronautit kävelemään käsillä tai lavastamaan että luolamiehet asuivat kuussa. Siinä olisi etiäsillä ihmettelemistä että kuinka nuo orvasliemessä kypsyneet olmin jälkeläiset matkustit maahan.
    skeptinen realisti

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •